GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 23 de novembre del 2011

Preparats..., llestos...

Com que aquest és el 999è POST de XAREL-10, encara no és hora d'explicar com serà el Concurs que he preparat per celebrar el POST 1000 però el què si que us vull ensenyar són els premis que tindrà.

No hi pot haver concurs sense premis i en el cas d'aquest que ens ocupa (i espero m'ajudeu a que ens segueixi ocupant durant uns quants dies) n'hi ha de dues classes:

Els primers són VIRTUALS i consisteixen en unes medalles commemoratives com aquestes que veieu a continuació gravades amb el meu nom i la meva imatge de perfil però que esperen ser gravades amb el vostre:


I també n'hi ha uns de MATERIALS que seran un vals de compra que podreu gastar en una Botiga Online inaugurada no fa gaire per un familiar meu, que ha accedit a patrocinar-me el concurs a canvi d'una mica de propaganda. Així que us la presento:


BOTIGA ONLINE



LLIBRES D'OCASIÓ,
ARTICLES DE PAPERERIA,
ACCESSORIS DE TELEFONIA,
I MOLTES ALTRES COSES.


Sé que és difícil decidir-se entre els premis d'una classe o de l'altra, però no caldrà que ho feu. Els guanyadors del meu concurs se'ls emportaran tots dos.

Això si, per saber com s'ho faran (com us ho fareu ;-D), haureu d'esperar el proper post!

20 comentaris:

Allau ha dit...

M'aniré preparant (que llest ja ho sóc de mena).

Carme Rosanas ha dit...

Quins nervis, Mc! Ara ja estic ben impacient! :)

jpmerch ha dit...

Ja estic escalfant.

magazine.cat ha dit...

Que wuapes que t'han quedat les monedes!!!

Assumpta ha dit...

Uaaaaaaaaau!! Quina emoció!! :-))

Jo ja he fet una volta per la botiga i ja hi he vist coses que "m'interessen" ;-))

Per cert, això de les medalles, t'ha quedat absolutament "real"... Què has trobat un "Programa de baixada gratuïta especialitzat en encunyament de medalles per a jocs organitzats per blogs la funció dels quals és passar-ho bé i estimular les neurones"? :-DD

I encara hem d'esperar 1 dia 22 hores i 20 minuts per poder llegir el següent capítol? Quins nervis!! ;-))

Joan ha dit...

No em ficaré en la teva activitat de falsificació de monedes, però els premis són llaminers. Esperarem amb (im)paciència.

Jordi ha dit...

Virtuals però les monedes fan molta patxoca. No crec que arribi a les 10:00h de divendres però igualment ho faré sense mirar comentaris (bé, ja ho faig). 1000! quina canya.

Puigmalet ha dit...

Aviam si trobo algun llibre d'entrevistes de la Roig al Magatzem...

:)

Garbí24 ha dit...

Prometo no rumiar res demà en tot el dia....per tal de gastar-ho tot en aquesta fantàstica casa.....
felicitats pre 1000

Mireia ha dit...

Gràcies Mc per l'enllaç al calendari.
Ultimament llegeixo els enigmes i no hi ha maneres. A veure aquesta super sorpresa

Assumpta ha dit...

Que ningú s'agafi aquest o aquest... però, sobre tot, el primer, perquè faré com en XEXU i començaré a trencar cames!! :-P

... ha dit...

Aix... quina curiositat! Espero que no tardi gaire... i espero ser capaç de participar-hi! Fins aviat!

Sergi ha dit...

Quina emoció! Quines ganes de participar! La competència serà dura, però l'avantatge és que tu no podràs participar! Tots tenim possibilitats, que guanyi el millor, si és que algú es vol exposar a tenir les cames trencades...

El porquet ha dit...

Ja estic preparat!!!!

Elfreelang ha dit...

ja li has explicat a la Merkel? proposo les teves monedes enlloc de l'euro!

Assumpta ha dit...

Hehehehe ELFRI!! Monedes "Mac", valor segur!! :-DD

McAbeu ha dit...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris i per l'interès que demostreu per aquest "invent" que començarà ben aviat. D'aquí a una estona sortirà el post on us ho explico tot!

ALLAU: Les dues coses et donen un bon avantatge de partida. :-))

CARME: De fet es tractava d'això, de crear expectativa. :-)

JPMERCH: Ben fet!

MAGAZINE.CAT: Eh que si? Hi ha tot un equip d'encunyació treballant-hi darrere... (bé, ara potser he exagerat una mica) :-DD

ASSUMPTA: Veus parlant de medalles i de "tot un equip d'encunyació treballant-hi", tu ho has dit d'una altra manera... que s'ajusta més a la realitat. :-DD
Així m'agrada que et vagis "reservant" els premis, als concursos s'hi ha de participar amb el convenciment de la victòria. :-))
No, no hem d'esperar "1 dia 22 hores i 20 minuts"... si falta poc més d'una hora només :-DD

JOAN: Faràs bé de no ficar-t'hi, pensa que potser te'n tocarà una amb la teva cara. :-) No falta gaire per acabar amb aquesta (im)paciència.

JORDI: Me n'alegro que t'agradin. No cal que arribis just a les 10, ni avui que surt l'explicació del concurs ni a partir de la setmana que ve que es quan estarà en marxa.

PUIGMALET: Al MAGATZEM no hi és, però si n'estàs interessat te'l puc buscar. ;-D

GARBI24: Moltes gràcies i fas bé d'estalviar "rumiamenta" guardant-la pel concurs. :-))

MIREIA: És una bonica iniciativa el Calendari d'Advent, m'agrada participar-hi. :-)
A veure com se't donen els enigmes del Concurs!

ADBEGA: El post 1000 amb l'explicació del Concurs ja està a punt de sortir, no dubto que seràs ben capaç de participar-hi i espero que ho facis. :-)

XEXU: Jo ho espero que la competència sigui dura i que em doneu força feina els dies del Concurs. El tema de trencar cames us ho deixo a tu... i a l'Assumpta pel que veig. :-D

EL PORQUET: Doncs la cosa ja està a punt de caramel. :-))

ELFREELANG: Aquestes meves semblen monedes de xocolata, per tant... són molt millors que les de l'€uro. :-DD
Té raó l'Assumpta, un valor segur... i llaminer. :-))

Assumpta ha dit...

MAC!!... Monedes "de xocolata"... endevines què m'acaba de passar pel cap? ;-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Jo t'explico el que hi tenia jo al cap, a veure si coincidim. ;-)
Aquest matí, abans de contestar aquests comentaris, he fet un repàs als meus 4 posts pel Calendari d'Advent (que ahir vaig deixar enllestits i programats) i com que resulta que tots acaben amb la imatge d'una capsa de bombons, doncs no és estrany que les meves monedes m'hagin semblat de xocolata. :-D
Va per aquí, el "què t'acaba de passar pel cap"? :-)

Assumpta ha dit...

Siiiii!! hehehehe justament havia pensat en el Calendari i en la xocolatina final!! ;-))

Ahir els vas deixar enllestits i programats i avui els hi has fet una visita a veure si durant la nit no s'han canviat de lloc ni res :-DDD

Impressionant...

Publica un comentari a l'entrada