GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 25 de novembre del 2011

XAREL-10 ha fet el 1000


   No fa gaire que acabem de celebrar el 3r. Aniversari d'aquest blog i ja tornem a estar de festa. Aquest és el 1000è Apunt de XAREL-10 i ningú em negarà que 1000 posts són una bona colla de posts, tota una efemèride que es mereix una celebració especial.

   Per això, encara que jo segueixo defensant que el millor dels enigmes és l'estona que passem rumiant més que trobar o no la solució he decidit contradir-me a mi mateix i, per un temps, encertar les endevinalles i els enigmes donarà punts i, al final, aquests punts donaran premis. 

   En altres paraules: Queda convocat el...

1r. CONCURS XAREL-10
d'ENIGMES i ENDEVINALLES

que es regirà per les següents NORMES:

1.- OBJECTIU:  Es tracta d'un concurs amb premis que s'enduran aquells participants que aconsegueixin una puntuació més alta (o els que designi un sorteig, en cas d'empat) solucionant els enigmes i endevinalles que cada dia, de dilluns a divendres i durant la durada del concurs, es publicaran en aquest blog.
2.- DURADA: El concurs estarà en marxa des del dilluns 28.11.2011 fins el divendres 30.12.2011, ambdós inclosos. No és necessari participar cada dia però com més enigmes encerteu, més punts obtindreu. Durant aquest temps el blog tindrà activada la moderació de comentaris i per tant es podrà entrar a qualsevol hora a solucionar l'enigma diari. Aquests enigmes i endevinalles es publicaran cada dia a les 10:00 i estaran actius durant 24 hores, a partir de les 9:59 hores de l'endemà del dia de publicació els comentaris rebuts no seran tinguts en compte pel concurs encara que continguin la solució correcta
3.- PARTICIPANTS: Per poder participar s'ha d'haver deixat almenys un comentari en aquest blog abans del 20.11.2011 (que és el dia en que vaig anunciar aquest concurs per primera vegada), d'aquesta manera vull agrair la seva presència als qui, amb els seus comentaris, han fet possible que Xarel-10 hagi arribat fins aquí. Si acabeu de descobrir el blog gràcies al concurs, aquesta vegada no podreu participar però us asseguro que sou molt benvinguts i no dubteu a deixar un comentari, potser això us permetrà participar en una pròxima edició (si n'hi ha) perquè no hi ha cap altre requisit, no cal ni tenir blog. El què si necessito és disposar d'una adreça d'e-mail de cadascun dels participants per si calgués posar-m'hi en contacte; també és imprescindible que, per evitar confusions, les respostes es facin amb un perfil o un nom identificable (els comentaris anònims no seran tinguts en compte) i sempre el mateix (els punts seran atorgats al nom de cada encertant i no podran ser agrupats). Al final i en el cas dels guanyadors, també caldrà que faciliteu les vostres dades d'identificació per poder fer efectiva la tramesa dels premis.
4.- PUNTUACIONS: Les solucions correctes dels enigmes i endevinalles tindran una puntuació que dependrà de la seva dificultat. Així, per cada enigma un únic encertant s'emportaria 3 punts, si hi ha 2 o 3 encertants cadascun tindrà 2 punts i si ho encerten més de 3 participants els correspondrà 1 punt per cap. 
5.- SOLUCIONS CORRECTES: Els participants podran fer tants comentaris com vulguin i donar tantes respostes com els sembli en cada enigma però pel concurs només serà vàlida una única solució per persona que serà la última que hagin escrit. En cas d'enigmes laterals o endevinalles que admetin vàries solucions, la considerada correcta serà la que dóna el LLIBRE. En cas d'enigmes matemàtics o de lògica, tant si són molt senzills com molt complicats, la solució no es donarà com correcta si no inclou una mínima explicació de com ha sortit el resultat numèric. En general, les solucions ambigües, dobles o poc concretes també seran desestimades.
6.- PREMIS: El concurs té 3 premis dobles que s'hauran de repartir els tres participants que més punts hagin obtingut al final. Només pot haver-hi 3 guanyadors i, en cas d'empat a punts, es farà un sorteig que determinarà qui són els que pugen al podi i en quin ordre ho fan. Els premis seran unes boniques medalles virtuals commemoratives i uns vals de compra de 25 € pel primer classificat, de 15 € pel segon i el tercer del podi s'emportarà un val de 10 €, que podran gastar en la secció de llibres d'ocasió de la botiga online EL MAGATZEM (http://www.elmagatzem.netne.net/) oberta recentment per un familiar meu que ha accedit a patrocinar el concurs i que aprofito per recomanar-vos, feu-hi una ullada clicant l'enllaç potser hi trobareu alguna cosa que us interessi.
7.- CLÀUSULA FINAL: Ens reservem (el LLIBRE i jo ;-D) la possibilitat de modificar, ampliar o eliminar qualsevol dels punts d'aquestes normes en cas que ho considerem necessari, si això succeeix en sereu informats mitjançant un escrit en aquest mateix blog. Per altra banda, el fet de participar en el concurs implica l'acceptació de totes les seves normes i de les decisions que se'n derivin, sense excepcions.

  Ja heu vist que m'han quedat unes NORMES la mar de serioses, només m'ha faltat contractar un notari per donar fe de que tot rutlli com cal :-)), però no serà necessari perquè en el fons es tracta d'agrair-vos la vostra implicació en el blog i que ens ho passem bé. Així que...
US ANIMO A PARTICIPAR-HI!!


EDITAT EL 02/01/2012:
Acabat el concurs, trobareu el Rànquing Definitiu d'Encertants si cliqueu AQUÍ

33 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

GLÜCKWÜNSCHE!!! (que vindria a voler dir per molts anys!!). 1000 enigmes i escrits varis són moltíssims! Enhorabona de debò :))

Allau ha dit...

Mac, fel·lícitats per aquest primer mil·lenni i que en vinguin molts més.

Vaig esmolant les eines encara que alguns dies seré fora i em serà impossible participar.

Assumpta ha dit...

MOLTES FELICITATS, MAC, per haver arribat a aquest POST MIL!! ;-))

I ja veig que t'han quedat unes normes molt ben treballades per contemplar totes les possibilitats que es puguin donar! ;-)

Així doncs, ja espero amb il·lusió que arribi dilluns!! :-))

Assumpta ha dit...

Per cert hehehe... el meu anterior comentari duia com a paraula de verificació: SESSUDD, o sigui, que té molt de cervell, per extensió, aquell qui és molt intel·ligent... això és el que haurem de tenir si volem aquell llibre de Van Gogh... ai, vull dir... si volem participar al teu joc! :-DD

Carme Rosanas ha dit...

Ostres, Mc! Quines normes més completes!

Bé, volia dir, moltes felicitats pel post 1000 i no tinc cap dubte que en faràs més de mil més!

Seré aquí cada dia, com un clau, trobi al solució de l'enigma o no!
Com sempre, amb concurs o sense.

Una abraçada i a divertir-nos molt!

fanal blau ha dit...

De moment, moltíssimes felicitats pels 1000! Maremeva!!!!
Al concurs, potser hi vingui algun dia, però és que no n'encerto ni una!!!
Una abraçada i a celebrar el dia!
Encara hi sóc a temps per felicitar-te pel 20? Diuen que les vuitades...:)

Sergi ha dit...

Uf, pels pèls! Sort que em sembla que vaig deixar algun comentari abans de la data que dius, que em sabria molt greu no poder participar, encara que ja saps que sóc molt interessat i només vinc pels premis!

He llegit les normes amb atenció i les accepto, m'agrada molt com està muntat el concurs, et felicito, i també per aquesta redacció. Tinc moltes ganes de participar, i això de que no calgui córrer com un esperitat per encertar hi ajudarà. Tot i que quan n'hi hagi un de complicat s'haurà acabat treballar, dormir, llegir... fins a treure'n l'entrellat.

I res, que m'enrotllo, que comenci la festa! I sobretot, moltes felicitats per haver fet els 1000 posts, que per mi és tota una proesa, però també per tenir-nos tan enganxats, fer-nos jugar i generar tan bon ambient sempre dels sempres. Ets un crack, Mac!

Puigmalet ha dit...

Pere, quin goig que fan aquests ceps mil·lenaris!

A mi em passa com a l'Allau que hi ha dies que no hi seré (especialment pel pont), però farem el que podrem.

Vicicle ha dit...

Moltes felicitats, em sembla un rècord fantàstic i enigmàtic, és clar. A veure si em faig l'ànim de participar-hi, encara que siga de tant en tant. Una abraçada.

Carme Rosanas ha dit...

Bé, jo també faré pont... ara que hi penso!

Pensava... Mc! quina feinada t'has buscat comptant punts i encerts, tants dies! Confirmo la meva impressió, un cop més, (1001 cops porto) ets un pencaire!

Jordi ha dit...

Felicitats pels 1000. Segur que serà molt divertit aquest concurs

Assumpta ha dit...

Hehehe jo no faré pont!! :-DD

merike ha dit...

Onneksi olkoon!!! 1000 on paljon!

Salvador Macip ha dit...

Feliç miler!! Jo em rendeixo abans de començar perquè no sóc gaire bo, però motl asort a tots!

Garbí24 ha dit...

Per molts milers.....nano. No seré jo qui m'emporti premis...però t'asseguro que cada dia em tindràs rondant per aquí....de fet com fins ara. Però hi ha molt de nivell

Mireia ha dit...

un miler de posts, són molts post i s'ha de celebrar. Com deien al 1,2,3. (eren ells, oi?): a jugaaar

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Moltes felicitats pels teus primers 1000 posts!!! i la idea del concurs es magnífica per a celebrar-ho com cal. Enhorabona!

McAbeu ha dit...

FERRAN: Moltes gràcies!! (que vindria a voler dir DANKE SCHÖN!!) :-))

ALLAU: Gràcies. Sé que aquests dies de festa que hi ha durant el concurs dificultarà la presència d'alguns de vosaltres però el Post 1000 ha caigut quan ha caigut, de totes maneres durarà més d'un mes així que els dies que puguis si que t'hi espero amb les eines ben esmolades!

ASSUMPTA: Moltes gràcies, per les felicitacions i per la il·lusió amb que esperes el joc. :-))
Jo també ho he preparat amb il·lusió i per això aquestes normes tan "serioses", com dius intento tenir-ho controlat i és perquè vull que surti bé.
El nostre amic de Google (el noi que posa les paraules de verificació) cada vegada l'encerta més! :-DD
I, algun avantatge hauria de tenir això de no fer pont, no? :-DDD

CARME: Et torno l'abraçada, és molt maco això que em dius. Moltes gràcies!!
Gaudeix del pont i passa quan puguis.
I en quant a això de comptar punts, després de l'experiència dels C@ts em veig amb cor de tot. :-DD

FANAL BLAU: És clar que si, per rebre felicitacions sempre s'hi és a temps. :-))
Així que moltes gràcies per partida doble i t'espero pel concurs els dies que vulguis.

XEXU: He repassat la llista dels meus comentaristes i es veu que si, que ja havies comentat abans del 20 de novembre. Hauré d'acceptar-te com a concursant, quin remei. Hahaha
Gràcies, he muntat el Concurs per a passar-nos-ho bé i per agrair-vos-ho als que heu fet que hagi arribat al post 1000. Vosaltres si que sou uns cracks (i molt especialment els que només veniu pels premis... sabent que fins ara no n'hi havia hagut mai) ;-D

PUIGMALET: Moltes gràcies i fer el que es pot, ja és fer molt!!

VICICLE: Gràcies i espero que si que t'animis a participar.

JORDI: Moltes gràcies, espero que t'hi apuntis a aquesta diversió.

MERIKE: Paljon kiitoksia (que vol dir Moltes gràcies, no?) :-)

SM: Moltes gràcies i, si t'ho repenses això de rendir-te, no dubtis seràs molt benvingut a participar.

GARBI24: Gràcies. Si m'assegures que seràs aquí cada dia ja et dic que tindràs molt de guanyat, malgrat el nivell que certament hi ha per aquí. :-))

MIREIA: Això mateix ...a jugaaar!. Però em sembla que ho deien al "Precio Justo" això. :-DD

JOSEP LLUÍS: Moltes gràcies!!. La idea principal és passar-nos-ho bé, així que espero que la celebració sigui un èxit en aquest sentit. :-)

Mireia ha dit...

veig que tinc la memòria una mica desentrenada, espero tenir l'enginy millor o no tindré res a fer-hi en aquest concurs;)

Elfreelang ha dit...

1000 felicitacions,1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions1000 felicitacions volia esciure 1001 felicitacions mil vegades però bé la intenció és el que compta enhorabona!

JJMiracle ha dit...

Encara que ara no hi entri tant com abans… per molts posts!!! 1.000 són molts, i és molta dedicació! Intentaré anar participant en el concurs :-)

El porquet ha dit...

Per molts posts! I per molts més que en vindran!

I tant que t'han quedat unes normes serioses...dignes d'un concurs d'alta volada com aquest!

Ja estic exercitant el meu caparró a veure quantes n'encerto, tot i que entre els participants hi ha autèntics caps de sèrie!

rits ha dit...

Moltíssimes felicitats per arribar als 1000!!!!!!!!! brutal!!!

participar, participar,.... m'ho miro i gaudeixo des de la barrera, que sempre em sento una mica zero a l'esquerra amb els enigmes. Vaig tard i mai n'encerto cap, xò m'encanta llegir els comentaris i ocurrències de tots plegats!

moltes felicitats novament i a jugar!!! molta sort a tots!!

Assumpta ha dit...

Què poquet que falta!! :-))

Ei, MAC, genial!!... Has enllaçat directament el Blog-calendari d'advent...

Per cert... i deixa'm-ho dir ;-)... a tots els seguidors del Xarel-10... que en MAC també ens farà pensar allí, al Calendari d'Advent, amb Mots encreuats temàtics!! No us ho perdeu!! :-))

McAbeu ha dit...

MIREIA: Segur que si! :-))

ELFREELANG: I tant que compta, moltes gràcies!!

P-CFACSBC2V: Gràcies, també t'hi espero. :-)

EL PORQUET: Moltes gràcies!. Segur que n'encertaràs moltes.

RITS: Moltíssimes gràcies. Com s'ha dit per aquí, hi ha grans cracks jugant per aquí però no deixis d'intentar-ho, si et ve de gust.

ASSUMPTA: I tant que t'ho deixo dir, el Calendari d'Advent és una gran iniciativa i n'estic orgullós de participar-hi.

El gran moment a arribat, està apunt de sortir el primer dels enigmes del Concurs.
Activo la moderació dels comentaris i MOLTA SORT A TOTS!!

Clidice ha dit...

Caram! 1.000! ets el meu ídol! :) Moltes felicitats!

McAbeu ha dit...

CLIDICE: Moltes gràcies a tu per les felicitacions i pel "piropu" :-))

-----------

Per cert que al meu anterior comentari, potser pels nervis d'última hora, se m'han escapat un parell d'errades ortogràfiques. El paràgraf final hauria d'haver quedat així: El gran moment ha arribat, està a punt de sortir el primer dels enigmes del Concurs. Activo la moderació dels comentaris i MOLTA SORT A TOTS!!

jomateixa ha dit...

Com ja veus sempre faig tard... i tampoc no encerto gairemai res...
però si que et vull felicitar perque ets un veritable crac posant-ho difícil i també endevinant el que els altres intentem posar difícil... jeje
Moltes felicitats i encara que no sempre comenti els teus posts si que et vaig seguint. Així doncs, espero que n'hi hagi mil més... i mil més... i mil més...
...
...
;P

McAbeu ha dit...

JOMATEIXA: Doncs moltes gràcies. M'agrada fer aquest blog i encara m'agrada més participar en les iniciatives que es fan per la Catosfera per tant, i mentre això sigui així, hi ha XAREL-10 per estona (el què no sé és si seran tants mils més) :-DD

Anna Griera ha dit...

Felicitats pels mil posts!!! en tres anys, és un bon ritme, eh!

una idea genial, la del concurs. molt ben muntat, i tant! jo participaré, però el nivell per aquí és molt alt, així que... es farà el que es podrà! :)

McAbeu ha dit...

ANNA: Moltes gràcies i, com que fer el que es pot ja és fer molt, no dubtis que serà molt benvinguda la teva participació al Concurs. :-)

El veí de dalt ha dit...

Felicitats pels 1.00 posts (collons!). No participaré. EL metge m'ho ha prohibit. Em pot petar el cap.

McAbeu ha dit...

EL VEÍ: Moltes gràcies i no pateixis que, si és per prescripció facultativa i per evitar efectes secundaris, n'estàs dispensat. :-DD

Publica un comentari a l'entrada