GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 14 de novembre del 2011

377.- Visitant concessionaris de cotxes

377.- Ens interessa comprar un cotxe que consumeixi poc, anem als concessionaris de Fiat, Renault, Opel i Toyota i arribem a la conclusió que aquest últim gasta més benzina que el cotxe italià, que l'alemany consumeix més que l'italià però menys que el francès encara que aquest gasta més benzina que el japonès. Quin cotxe tindrà menys despesa de combustible?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Xexu"

11 comentaris:

Sergi ha dit...

El Fiat, però jo no me'l compraria, que és molt lleig. Seguint les indicacions, sembla que tots consumeixen més que el cotxe italià, que deu ser el Fiat.

ninona ha dit...

Jo estic amb XeXu, és el Fiat.
A mi dels Fiat m'agrada el 500, però no me'l compraré que és molt petit i no el faria servir gairebé mai.

Assumpta ha dit...

Sí, jo també crec que el FIAT :-)

És lleig, pobret, el FIAT? Jo és que de cotxes només distingeixo el 600!! :-DD

Anònim ha dit...

jo que havia agafat una llibreta i tot per fer càlculs, però no m'ha fet falta, veig clar que es el FIAT

Jordi ha dit...

Doncs si l'Italià (si no hi ha truc que sembla molt fàcil). I em quedo amb la producció nacional: Seat :)

Ferran Porta ha dit...

No, no, res de Fiat: el públic, el transport públic!! És el que menys contamina i més beneficia tota la societat. Res de cotxes: transport públic!

+ comentari promocionat per Die Grüne, el partit dels Verds +

Yáiza ha dit...

I tant, Fiat+1!! Està claríssim, com que de tots els països que apareixen, Itàlia és el més pobre... han de ser ells!!

Hehe, és broma (o no). El ranking quedaria així:

Renault > Toyota-Opel > Fiat.

Anem felicitant en XeXu? =P

Anònim ha dit...

El rei de l'economia era el meu primer cotxe: un Citroën 8 que funcionava amb la benzina que li cabia a un encenedor: amb 2000 pessetes omplia el dipòsit... ai, em sembla que d'això fa moooolt de temps :(

Ai, oblidava l'enigma: eL Fiat. No he fet cap càlcul; directament m'apunto a la unanimitat :D

Garbí24 ha dit...

Tot sigui per aixecar l'economia Berlusconi....comprarem un Fiat

McAbeu ha dit...

Encara que en FERRAN (i Die Grüne ;-D) segurament tenen tota la raó i per estalviar combustible no hi ha res millor que no tenir cotxe, l'enigma en volia un i aquest és, evidentment, el que tots heu dit: el FIAT. Així que si, hem de fer cas a la YÁIZA i anar felicitant a en XEXU!

Sergi ha dit...

Ue! Això de mirar blogs des de la feina és perfecte! Almenys per participar al Xarel-10!

Publica un comentari a l'entrada