GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 2 de novembre del 2011

374.- Massa abreviatures

374.- Intenta refer aquestes frases de les que et donem només les inicials, el número és la pista per trobar la solució, (per exemple, 12 M D A seria 12 Mesos D'un Any). Desxifra les següents: 
01 = 7 C D A D S M 
02 = 5 D A C M
03 = 12 S D Z
04 = 7 P C
05 = 6 C D G
06 = 2 U A L C
07 = 18 F E U C D G
08 = 1 S N D L T
09 = 4 E D A
10 = 7 D P S

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. 
FELICITATS A " Allau, Puigmalet i Assumpta "

21 comentaris:

Allau ha dit...

02= 5 dits a cada mà
04 = 7 pecats capitals
06 = 2 ulls a la cara
09 = 4 estacions d'un any
10 = 7 dies per setmana

Allau ha dit...

03 = 12 signes del zodíac
07 = 18 forats en un camp de golf

Assumpta ha dit...

Ostres... és difícil... penso, penso, però no en trec cap més... :-)

Assumpta ha dit...

05.- 6 COPES DE GUARDIOLA

hehehe no crec que ho sigui, però em feia gràcia dir-ne una :-DD

Carme Rosanas ha dit...

Va posats a fer invents...

08= 1 Sol Nas Davant La Testa

Allau ha dit...

01 = 7 colors de l'arc de Sant Martí.

Allau ha dit...

05 = 6 cordes d'una guitarra.

Assumpta ha dit...

ALLAU, et faig una reverència :-))

CARME, tu i jo no sé si estem massa inspirades :-DD

Allau ha dit...

Va, que només queda el 08. Ningú no s'inspira?

Assumpta ha dit...

Tot el dia que em volta quelcom d'un Satèl·lit i de La Terra, però no em venen paraules per fer-ho lligar :-)

Puigmalet ha dit...

08 = 1 Satèl·lit Natural De La Terra.

(el mèrit és de l'Assumpta, Naturalment!)

Allau ha dit...

Assumpta, jo també estic convençut que és alguna cosa De La Terra, però pensava en el Sol. I tampoc ho lligo :-)

Allau ha dit...

Molt bon el joc combinat Assumpta/Puigmalet! Ara ja puc anar al llit tranquil.

Assumpta ha dit...

Ostres, doncs em faria il·lusió que fos aquesta que diu en Puigmalet :-)))

Allau ha dit...

No ho dubtis, on l'Assumpta posa la intuïció, Puigmalet hi clava la bala ;p

McAbeu, he trobat molt divertit aquest tipus d'enigma. Gràcies!

Assumpta ha dit...

Ei, ALLAU, és que avui en PUIGMALET està especialment lúcid, que també ha encertat el personatge misteriós al meu blog (i en MAC també, però en MAC l'encerta sempre hehehe) :-DD

A mi també m'ha agradat aquest enigma, encara que només n'he encertat "mig" sobre 10, m'ho he passat bé pensant :-DDD

Anna Griera ha dit...

Molt difícil per a mi també, i requereix temps! requereix temps, això, ho seguiré intentant!

McAbeu ha dit...

Deixeu-me primer donar la benvinguda al Xarel-10 a l'ANNA i dir-li que només és qüestió d'això que diu, de seguir-ho intentant. :-)
Intentar-ho tal com ho fan la CARME i l'ASSUMPTA que donen unes respostes que, com ja sospiten, no són al LLIBRE però que hi podien ser... de sobres!! :-DD
Les solucions del LLIBRE són les que dóna l'ALLAU (estic content que t'hagi agradat el joc, gràcies a tu per jugar-hi) i també la que dóna en PUIGMALET inspirat per l'ASSUMPTA, que en aquest ordre són els que s'emporten el rètol vermell d'avui. Felicitats!!

Assumpta ha dit...

Iupiiiiii pel meu mig encert!! :-DD

Missatge per l'ALLAU, per si passa per aquí: Aquesta tarda buscava coses sobre la traducció de Grans Esperances de Dickens feta per Carner i he anat a parar al teu blog... no he posat cap comentari perquè allí tots hi enteneu molt i jo no i m'ha fet vergonya, però t'ho deixo aquí amb permís d'en MAC (auto-concedit hehe): Res, que jo també crec que Dickens escrivia per a un public ampli, ell volia ser llegit per tothom i que en Carner, tot i que estic segura que tenia la millor de les intencions doncs crec que, justament aquest llibre li agradava moltíssim, li fa un flac favor amb la seva traducció tan... diguem-ne "elevada" :-)

Allau ha dit...

Assumpta, missatge rebut, gràcies pel comentari. Sembla que estem d'acord. Però me'l podries haver fet tranquil·lament al bloc, que no em menjo ningú ;p

Veient com ets de xerraire en altres cases, ningú no diria que ets vergonyosa :-)

Assumpta ha dit...

Uuuuuuuuuui te'n faries creus... quan veig que hi ha gent que entén molt d'un tema i jo no en sé massa, no m'atreveixo a parlar :-)

Però com, al mateix temps, m'encanta comunicar-me, doncs t'ho havia de dir hehehe... així que he pensat que tornaries per aquí i t'ho he deixat aquí :-D

Publica un comentari a l'entrada