GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 15 de juliol del 2011

Fragment Parcial 009


QUIN QUADRE ÉS?


Amb la intenció de començar una col·lecció de pintura, vaig anar a una famosa galeria d'art i vaig triar uns quants quadres que em van agradar.

A l'hora de pagar vaig adonar-me que el meu pressupost només cobria una part de la factura i, en conseqüència, el galerista només em va deixar emportar un tros de cada quadre... i encara gràcies.

Tot i així, el marxant va dir que són quadres tan famosos que serien igualment reconeguts. A vosaltres que us sembla? ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

14 comentaris:

Elfreelang ha dit...

ai que em sona però no em surt....quan torni segur que ja l'hauran endevinat!

Assumpta ha dit...

Ostreees aquesta mà!! a mi també em sona!!... però em despista que fins ara sempre has triat artistes catalans i aquí, el meu primer flaix aniria cap a una altre banda... a veure si m'inspiro :-)

Puigmalet ha dit...

Facilitats pel 901! Pel miler, festa grossa però grossa, eh!

Em recorda algun Tàpies, però no acabo de definir-me.

McAbeu ha dit...

ELFREELANG: Doncs de moment encara ningú sap per on van els trets, però coincideixo amb tu que només és cosa de temps. :-))

ASSUMPTA: Com que no has tornat a dir res, deu voler dir que el teu flaix no t'ha il·luminat correctament. :-))
Per cert, ja que parles de pintors no catalans et donaré una pista (a tu i a tots els altres, és clar) referida a un dels teus artistes favorits: Van Gogh té un quadre molt diferent d'aquest però amb el mateix títol. :-)

PUIGMALET: Gràcies, ningú diu que no es puguin celebrar els números no rodons. Pel 1000, tinc una cosa pensada de fa temps però ja veurem com va, que encara falta. I jo diria que Tàpies té un estil diferent, ni millor ni pitjor, però si diferent. :-D

Assumpta ha dit...

Ostres, ostres, ostres... aquesta pista m'encanta... la treballaré :-))

Ah, i jo sí que m'atreveixo a dir que l'estil de TÀPIES és diferentment pijor (sigui quin sigui aquest hehehe)

Assumpta ha dit...

Ja sóc aquí... és que diumenges al matí, fins que no torno de Missa, no em centro en els blogs hehehe... vaig a fer aquesta investigació creuada Vincent-pintor català, a veure si en trec alguna cosa :-))

Assumpta ha dit...

"Els girasols" no és :-)

Algú que demani més pistes, si us plau!!

Jo tan sols voldria preguntar si, com penso -no per res, sinó perquè sempre ho has fet-, és un pintor català o no... només aquesta petita ajuda i prou :-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Sempre et quedes sola demanant pistes... i després les aprofiten els altres!! :-DD
Però el joc és així, per tant aquí en tens una altra, encara que no et contestaré la pregunta que et fas sinó que ampliaré la que ja et vaig donar.

Vaig dir que Van Ghog té un quadre molt diferent a aquest però amb el mateix títol, doncs ara et dic que Millet té un quadre igual al de Van Gogh i, és clar, també amb el mateix titol. ;-))

Assumpta ha dit...

Ostres, però Vincent va fer moltíssimes versions de quadres de Millet!! mare meva :-DD vaig a veure :-))

Assumpta ha dit...

Ho deixo, de moment, que em canso... ufff després em ploren els ulls i tot :-)

Assumpta ha dit...

La tinc!!!!

La migdiada (1884) de Ramón Martí Alsina

Uaaaaaaaalaaa laaaaaaaa laaaaaaaa :-DDDD

Assumpta ha dit...

Aquí l'enllaç

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Pel que veig has trobat els tres quadres amagats: El de Van Gogh, el de Millet... i el que et dóna el rètol vermell de l'enigma. Moltes Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Oeeeeeee oeeeeeeee oeeeeeeee :-))

Publica un comentari a l'entrada