GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 25 de juliol del 2011

349.- Els enginyers i la dona de fer feines

349.- Qualsevol persona una mica hàbil pot agafar un ou i fer una truita, però un grup d'enginyers volen inventar una eina que fabriqui ous a partir de truites, el projecte presenta moltes dificultats i no se'n surten, estan a punt de deixar-ho córrer però la dona de fer feines del laboratori els diu que ella té la solució a casa seva. En què està pensant aquesta dona?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "

11 comentaris:

Assumpta ha dit...

Com no tingui una gallina a la que alimentar amb trossets de truita... però... agg!! això seria canibalisme!!

Carme Rosanas ha dit...

Ara mateix... no en tinc ni idea... Mac, Assumpta, no em faríeu un parell de cursets de pensament lateral... em fa falta, de veritat!

magazine.cat ha dit...

Non se pode...

jpmerch ha dit...

Supose que criarà truites (peixos) i els traurà els ous quan siga l'època.

Sergi ha dit...

Com es nota que en Jpmerch, que és una gavina, n'entén de peixos...

jomateixa ha dit...

Ja només ens faltava això... el que fa fer la crisi!

Elfreelang ha dit...

De la truita als ous? estan bojos aquest enginyers!

Júlia ha dit...

És una bestiesa, però crec que les truites de riu fan ous.

zel ha dit...

Jo penso el mateix que la Júlia, només pot tenir una truita de riu farcida d'ous!Com molts peixos, quan és temps de posta, els obres i tenen una bossa replena!

McAbeu ha dit...

La solució del LLIBRE és la que dóna l'ASSUMPTA al primer comentari perquè per fer un ou de gallina no hi ha millor eina que una gallina (caníbal o no). Felicitats!! :-))

Però, com qualsevol enigma lateral "que se precie", aquesta no ha de ser per força l'única resposta i he de dir que aquesta idea de parlar de truites de riu que feu vostra alguns de vosaltres és també una solució genial. Gràcies a tots!!

Assumpta ha dit...

Ostreeeeees!! Ahir estava en baixa forma terrible i quan vaig llegir els comentaris de la truita de riu vaig pensar que segur que era aquesta la correcta... així que mira, ara estic contenta... IUPIIIIIIIIIII :-DDD

Publica un comentari a l'entrada