GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 22 de juliol del 2011

Encreuat Temàtic 016


QUINES PARAULES FALTEN?


Com veieu es tracta d'un encreuat de set paraules...

No hi ha definicions però sabem que totes responen a un mateix tema que ve indicat, com a títol, en el mateix encreuat. A més tenim com exemple i com a pista una de les paraules ja col·locada al tauler.

La vostra feina és encertar les altres sis paraules que s'encreuen amb la que ja està posada. Si les trobeu dieu-me-les als comentaris amb el número que els correspon segons el tauler. Serà qüestió de posar-s'hi, no?. ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. 
FELICITATS A " Assumpta i Elfreelang "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

15 comentaris:

Assumpta ha dit...

Vaig a posar-ne algunes i a veure si aconsegueixo trobar les dues que em falten i fer-les quadrar amb aquestes :-))

1.- VODKA
7.- VERMUT

4.- ABSENTA
6.- CERVESA

Assumpta ha dit...

Segur que tinc errors perquè no em quadra res... vaig fent proves amb diferents begudes i, o em falten lletres o me'n sobren :-)

Elfreelang ha dit...

1. VODKA
7. VERMUT
4 ABSENTA
5.CASSÍS
6.SANGRIA
2. BRANDI
a mi si em casa tot però a veure què diu el llibre

Assumpta ha dit...

Aaaah! jo, com sóc més de cerveseta que de sangria, per això no em sortia :-))

MAC, com ho has fet perquè surti la teva imatge enlloc de la "B" de Blogger a la pestanya? :-)

Jo creia que no fos aquella cosa nova de la plantilla del Disseny, a dalt a l'esquerra, que posa "Icona de la web", però ho he provat i, després de barallar-m'hi perquè "la imatge no és quadrada" grrrr, he aconseguit quadrar-la, l'accepta, però no deu ser això, perquè a mi em segueix sortint la "B" :-)

Nat ha dit...

Vaja jo havia encertat "Vodka" :( ejejeje

McAbeu ha dit...

Com ja sabeu, moltes vegades aquests encreuats permeten que diferents paraules s'encabeixin en un mateix lloc i per tant són també solucions correctes. Però, com també ja sabeu, el LLIBRE n'ha triat unes de concretes que són les que busquem.
Així que fem un repàs de com estan les coses fins ara:
1.- Primer ho diu l'ASSUMPTA, després ho confirmen ELFREELANG i NATÀLIA, i el LLIBRE n'està d'acord: VODKA
2.- Ho diuen ELFREELANG i el LLIBRE: BRANDI
3.- Regal del LLIBRE: RATAFIA
4.- ASSUMPTA i ELFREELANG coincideixen amb el LLIBRE: ABSENTA
5.- ELFREELANG diu CASSIS però el LLIBRE n'ha triat una altra.
6.- ASSUMPTA diu CERVESA i ELFREELANG diu SANGRIA però el LLIBRE n'ha triat una altra.
7.- ASSUMPTA i ELFREELANG coincideixen amb el LLIBRE: VERMUT.

Així que, si teniu ganes de continuar jugant, es qüestió de veure (o beure :-D) quines noves paraules poden anar als números 5 i 6.

PS1: Una pista, ambdues són begudes de força grau.

PS2: Assumpta, allò de la icona de web ja t'ho vaig contestar al teu blog i veig que ja està arreglat. :-))

Elfreelang ha dit...

A veure si ara encerto el criteri del llibre: 5, whisky i 6 ginebra?

McAbeu ha dit...

ELFREELANG: Doncs ho encertes al 50%. El LLIBRE també diu que el nº 5 és WHISKY però pel nº 6 tria una altra beguda... que, si més no pel seu origen, ens queda més lluny que la que dius tu. ;-)

Assumpta ha dit...

Haurem de consultar un expert en vins i licors... hehehe

Assumpta ha dit...

Maaaaaaaaac, què pot ser TEQUILA? :-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Veig que el teu expert de capçalera en vins i licors es guanya molt bé el sou que li pagues. :-DD
Perquè com molt bé dius, el nº6 TEQUILA és la beguda espirituosa que ens faltava per acabar de solucionar l'encreuat. Moltes Felicitats!!! :-))

Assumpta ha dit...

Noooo hahaha això de consultar a un expert en vins i licors era una broma, que estic soleta jo... l'únic expert al que puc consultar és al Sr. Google i no li pago cap sou :-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Ja m'ho penso, dona! :-DD. Per cert, el Sr. Google també s'ha tornat el meu expert de capçalera en temes molt variats. :-)))

Elfreelang ha dit...

Ves per on no era ginebra! així que era tequila!

Assumpta ha dit...

El Sr. Google és bona... persona :-))

ELFRI!! Entre les dues l'hem tret! :-DD

Publica un comentari a l'entrada