GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 29 de juliol del 2011

Anagrama Lletraferit 023


QUIN LLIBRE ÉS?


Sempre ens han dit que "el saber no ocupa lloc" però no sé si és massa cert perquè a mi, els prestatges de la biblioteca se m'han fet petits i m'ha tocat traslladar uns quants llibres a una altra habitació.

I mentre transportava una de les capses plenes de llibres, aquesta ha anat per terra. No cal que patiu, han aguantat força bé el sotrac però la sacsejada ha provocat que les lletres que formen el títol i el nom de l'autor s'hagin barrejat.

Abans de posar-los a la nova prestatgeria, hauria de desxifrar aquests anagrames i tornar a trobar els títols i els autors originals. Podeu ajudar-me en aquesta tasca i evitar així que hagi de refer tot el catàleg de la meva biblioteca? ;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

11 comentaris:

Assumpta ha dit...

Hehehe jo també vull sopes, però no massa líquides, eh? :-D

Carme Rosanas ha dit...

Ara ves a saber com les voldrà la marquesa... a veure si n'haurem de fer de dues maneres... doble feina!

I no, no, ni dient ximpleries no surt l'autor...

Assumpta ha dit...

La marquesa és molt capriciosa, si sap que a mi m'agraden espessetes segur que les demana ben clares :-DD

McAbeu ha dit...

La noblesa ja ho té això, no poden evitar portar la contrària en sopes... i en tota la resta. :-DD

Difícil, l'anagrama d'avui, eh? ;-)

Assumpta ha dit...

Hehehe mira, aquí divagant entorn un bon plat de sopetes... És que t'ha quedat tan bé el títol i el nom que jo diria que ja no cal buscar-ne cap més :-DD

Carme Rosanas ha dit...

I es pot saber com t'ho fas, Mc, per destacar els tes comentaris dels altres?

ja fa dies que ho penso...

Carme Rosanas ha dit...

els teus comentaris... volia dir

la marquesa no hi té res a veure, oi?

Carme Rosanas ha dit...

Ja el tinc!

Biel mercadal

Ella va sopar mosques.

Ostres tu, mira que era rara, la marquesa! ;)

McAbeu ha dit...

Molt bé, CARME soluciones l'anagrama i així podem saber de què estan fetes les sopes de la marquesa. BIEL MERCADAL - ELLA VA SOPAR MOSQUES.
Com dius, uns gustos ben estranys els d'aquesta dona... Ah!, ara que hi penso: Encara en vols un plat ben espès, ASSUMPTA? :-DD

PS: CARME, això que dius de ressaltar els comentaris es fa afegint un codi html a la plantilla del blog. Te'l passo per mail!

Carme Rosanas ha dit...

Encertar els anagrames em fa una il·lusió especial. vaig tenir sort que ahir era un dia tranquil, on per aquí no passaven gaires "ràpids" d'aquests que tot ho encerten de seguida. :)

Assumpta ha dit...

No gràcies, MAC, les mosques no m'agraden gaire... i mira que jo no sóc massa "llepafils", però a mi m'agraden espessetes les SOPES! però la marquesa va sopar mosques rostides!! :-P

Per cert, això de destacar els comentaris no sabia què era i he hagut de fer proves... clar!! jo MAI entro a un blog a través del post, sempre entro al blog "en general" i entrant al blog en general i obrint els comentaris, doncs tot es veu igual.

He pensat "a veure si la CARME entra clicant el títol del post?" i... efectivament :-D

Molt original MAC... alguna vegada ja ho havia vist, quan enllaçaves un post antic (clar, perquè llavors entrava directament al POST) però com ja sé que fas coses rares d'aquestes, no pensava que això sortís SEMPRE :-))

Publica un comentari a l'entrada