GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 13 de juliol del 2011

346.- El català i la hawaiana

346.- Després de rebre una telefonada, un català i una hawaiana surten a complir una missió amb un temps prefixat. Tot va correctament dins dels límits, però en una rotonda els mossos d'esquadra aturen el vehicle on van tots dos i els fan perdre 10 minuts en comprovacions. Aquest retard fa que la missió fracassi ja que arriben al destí fora de temps, el noi se'n torna sol, com ja preveia, però sense el que esperava. Pots dir qui són els protagonistes de l'enigma?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Captaire "

17 comentaris:

Sergi ha dit...

Només sé que podria ser l'argument d'una cançó d'Antònia Font...

Assumpta ha dit...

Doncs a mi, enlloc d'una cançó d'AF em fa pensar en l'argument d'un dels relats de "Jo, robot" :-D

Ni la menor idea...

Només pensar que la hawaiana aquesta no sigui una persona sinó un objecte... però ni idea de què ni què és el que passa...

jomateixa ha dit...

uff...
això sembla fet per pendre'ns el pel... ni idea.

Jordi ha dit...

Ni idea però per un dia que arribo provaré:

Un català rep la trucada de la xicota emprenyada (el vol veure ja!) i surt per trobar-se amb ella. Agafa la primera camisa que troba: una hawaiana. Com es hivern els mossos l'aturen més que res per riure una mica. Arriba tard i la xicota, que no estava disposada a esperar un minut més, ja ha marxat...

Quadern de mots ha dit...

És un taxista que porta una nina d’aquestaes enganxades al vidre que ballen, una hawaiana. Torna sol perquè al no arribar a temps no li han donar cap paquet o no ha recollit a ningú.
Els protagonistes, els mossos per aturar el vehicle i fer perdre el client al taxista.
Uf! fa dies que no tinc Internet i ara em sento una mica robellada. Segur que hi ha trampa, segur.

captaire ha dit...

Bona tarda, feia dies que no passava per aquí!

El català porta jaqueta vermella i casc i condueix una moto. La Hawaiana du pinya i pernil dolç.

Sabent com condueixen aquests que porten Hawaianes i d'altres companyes, és capaç d'haver creuat la rotonda pel mig i els mossos l'han aturat.
Quan arriba a destí, el noi entrega la Hawaiana (més dues cerveses, una Coca-light i mig Kilo de gelat d'anous que hores d'ara ja s'ha desfet), i torna cap a la pizzeria sol; i com que ha trigat massa, sense la propina que esperava.

Assumpta ha dit...

A veure... "el noi se'n torna sol, tal com preveia"... per què preveia que tornaria sol? Tant si la missió anava bé com malament, havia de tornar sense la hawaiana?

Què és una hawaiana? un tipus de gelat i s'ha fos? :-)

Perquè si fos una camisa -com diu en Jordi- o una nina-enganxina -com diu la Quadern- per què hauria de tornar sense?

El noi ja preveia tornar sense hawaiana, PERÒ esperava tornar amb una altre cosa... diners?

Caram, caram... no s'encén la llumeta, no...

Assumpta ha dit...

Ostres, CAPTAIRE!! tu has fet una pel·lícula sencera!! :-))

Assumpta ha dit...

Ostres... com sigui això!!...

... i és que la pregunta és si podem dir qui són els protagonistes de l'enigma. Doncs bé: Un català i una hawaiana.

Serà aquesta la resposta?

Júlia ha dit...

Hi ha una havanera sobre això, de unos mares lejanos,

http://www.youtube.com/watch?v=661hpFaDoHU

McAbeu ha dit...

Amb el so de l'havanera de la JÚLIA de fons, passo a contestar. :-))
No ASSUMPTA, no és aquesta la resposta encara que anaves bé al suposar que la hawaiana és un objecte. En XEXU i la JOMATEIXA no ho acaben de veure clar, al contrari que JORDI i QUADERN DE MOTS que proposen unes teories força bones i que podrien ser, en major o menor grau, correctes. Però el que l'encerta de ple és en CAPTAIRE que dóna la mateixa solució que el LLIBRE: El català és un repartidor de pizzes que ha entregat la pizza fora de temps i per tant no ha cobrat. La hawaiana és la pizza que portava. Felicitats!!

Júlia ha dit...

Òndia, m'imaginava quelcom amb més 'marro', he, he.

Assumpta ha dit...

Aaaah!! fins ara no he "captat" això de "La Hawaiana du pinya i pernil dolç" :-D

Ahir em va semblar una resposta totalment surrealista hehe... ostres, no sabia que existís una "Pizza hawaiana"... ara ja ho sé... i quina pinta té!! mare meva!!

McAbeu ha dit...

JÚLIA: Que malpensada! :-))

ASSUMPTA: No seria una de les meves preferides, això de la pinya calenta no m'acaba de convèncer... però quan hi ha gana, tot fa bona pinta!! ;-DD

Assumpta ha dit...

Jo tinc una gana que em moro, per això tot em ve de gust. Ara mateix em menjaria un pot de pinya calenta si calgués, un pollastre rostit, tres dotzenes de croquetes, dues truites de patata, unes mandonguilles amb salsa de tomàquet com les que fa la meva mare, uns canelons com els que fa la meva sogra... un bou amb banyes i tot... :-DD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Es que això de fer dieta demana el seu esforç. En fi, pensa que tot és per una bona causa i ànims. :-)
PS: De totes maneres i per si de cas caus en la temptació, recorda que les banyes de bou tenen tendència a quedar estelloses i que és millor fer-les a l'olla Express. :-DD

Assumpta ha dit...

No, no cauré a la temptació!! (però està bé saber això de les banyes del bou, no en tenia ni idea... m'ho guardo per si algun dia acabo la dieta, que de moment m'alimento de iogurts, fruita, amanida... aisss) :-P

Publica un comentari a l'entrada