GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 20 d’agost del 2010

Anagrama Lletraferit 015


QUIN LLIBRE ÉS?

Sempre ens han dit que "el saber no ocupa lloc" però no sé si és massa cert perquè a mi, els prestatges de la biblioteca se m'han fet petits i m'ha tocat traslladar uns quants llibres a una altra habitació.

I mentre transportava una de les capses plenes de llibres, aquesta ha anat per terra. No cal que patiu, han aguantat força bé el sotrac però la sacsejada ha provocat que les lletres que formen el títol i el nom de l'autor s'hagin barrejat.

Abans de posar-los a la nova prestatgeria, hauria de desxifrar aquests anagrames i tornar a trobar els títols i els autors originals. Podeu ajudar-me en aquesta tasca i evitar així que hagi de refer tot el catàleg de la meva biblioteca? ;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " P-CFACSBC2V "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

13 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Bon diaaa!!!

Ferran Torrent - Un negre amb un saxo.

Ara que… com a títol alternatiu…

Quim Soler ha dit...

Osti,
en Pc se m'ha avançat!

Això que avui era fàcil...

Assumpta ha dit...

Ei, heu vist quina expressió de content que fa en PESÉ? :-)))

Francesc Mompó ha dit...

Massa tard

sànset i utnoa ha dit...

A misses dites!

*Sànset*

Jesús M. Tibau ha dit...

ei! aquest era molt fàcil

Sergi ha dit...

Un que em sabia!

captaire ha dit...

Fàcil! Només amb el dibuix de portada ja el tenia clar.

Montse ha dit...

oh, arribo tard :)

McAbeu ha dit...

Es veu que si que era fàcil, aquest. :-))

Assumpta ha dit...

MAAAAAAAAC HO VAS ENCERTAAAAAAR!!! :-)))

CAMPIOOOOOOOOOOONSSSSSSSSSS ;-))))

El veí de dalt ha dit...

Vaja, jo creia que era: "Sexe a Torrent", d'un tal Ferran el Negre.

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Si que ho vaig dir, si. :-DDD. Clar que quan el Barça juga com sap, apostar per les seves victòries és apostar sobre segur. Ja he vist el teu post, només puc afegir-hi una cosa més: CAMPIOOOOOOOOOOOOOONSS!! ;-))

VEÍ: No se li ha fet l'homenatge que es mereix al gran Ferran El Negre. :-D

Publica un comentari a l'entrada