GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 14 d’agost del 2010

L'Auca dels Blogs (TUMATEIX LLIBRES)


El Blog TUMATEIX LLIBRES ens convida a participar en un JOC D'ESTIU.

Es tracta de fer una auca entre els diferents blogs participants, només cal triar una imatge o fer un dibuix i inventar-nos una quarteta referida a això de la blogosfera. Les auques participants apareixeran al blog JOCS DE LLETRES

Animeu-vos, el termini s'acaba el 18 d'agost. Jo ja ho he fet! :-)



Només cal connectar el teu bloc
per formar part d'una gran comunitat.
Sens dubte el millor d'un blog
és la seva interactivitat.

11 comentaris:

Assumpta ha dit...

Mac!! jejeje jo la vaig enviar ahir... és llarguíssima (massa llarga, ja li he dit que l'escapci si vol) però és que em vaig anar animant ;-))

Però m'ha fet molta gràcia la teva perquè has triat una imatge que vaig estar també a punt de triar jo... és xulíssima!! :-)

I estic d'acord amb el que diu la teva auca... la interactivitat és la gran gràcia dels blogs (amb G de Girona, és clar hehehe) :-))

Jesús M. Tibau ha dit...

a veure si m'inspiro a temps

Assumpta ha dit...

Jo no sabia si la podíem posar al blog o havíem d'esperar a que ella ho publiqués primer... però he anat a comprovar i he vist que no cal esperar... o sigui que ara publicaré la meva, em fa gràcia :-))

McAbeu ha dit...

JESÚS M.: Ja he vist al teu blog que la inspiració t'ha arribat força ràpid. :-)

ASSUMPTA: A tu no sé si la inspiració et va venir ràpid però el que és segur és que et va venir en abundància, has fet una auca completa!. :-)))
Em va agradar molt aquesta foto quan em va sortir a Google perquè jo també sóc dels que penso que un bloC és la llibreta on apuntem les nostres idees. I crec que una de les millors maneres de compartir aquestes idees és "connectar-lo" i convertir-lo en un bloG. ;-D

Assumpta ha dit...

Eeeeeeeeei!! GENIAL!!!

"un bloC és la llibreta on apuntem les nostres idees. I crec que una de les millors maneres de compartir aquestes idees és "connectar-lo" i convertir-lo en un bloG."

Aquesta frase és boníssima!!

Sí, xiquet, jo no sé fer les coses resumides... ja veus, els meus comentaris sempre són llaaaaaaargs... per a mi és més difícil fer una sola estrofa que una auca sencera (i no és broma, eh?) :-))

Elfreelang ha dit...

Molt bona aquesta! ostres has encertat amb l'auca!

Francesc Mompó ha dit...

Ni més més, ni menys menys. Molt encerta.
Salut i Terra

JJMiracle ha dit...

Ja tens raó, ja! Ja no m'imagino el món sense blogs :-)

sànset i utnoa ha dit...

Bona!

i molt real.

*Sànset*

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Com va dir el clàssic: "Lo bueno, si bien explicado, dos veces bueno". Així que no pateixis per la llargada dels teus comentaris. :-D

ELVIRA, FRANCESC, P-CFACSBC2V i SÀNSET: Gràcies, me n'alegro que us hagi agradat. :-)

Assumpta ha dit...

Jajajaja aquest clàssic no el coneixia, jo! ;-))

Publica un comentari a l'entrada