GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 27 d’agost del 2010

Encreuat Temàtic 011


QUINES PARAULES FALTEN?

Com veieu es tracta d'un encreuat de set paraules...

No hi ha definicions però sabem que totes responen a un mateix tema que ve indicat, com a títol, en el mateix encreuat. A més tenim com exemple i com a pista una de les paraules ja col·locada al tauler.

La vostra feina és encertar les altres sis paraules que s'encreuen amb la que ja està posada. Si les trobeu dieu-me-les als comentaris amb el número que els correspon segons el tauler. Serà qüestió de posar-s'hi, no?. ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Quim Soler "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

11 comentaris:

Quim Soler ha dit...

1. Escurçó
2. Sargantana
3. Gripau
4. Salamandra
5. Tortuga
6. Tritó
7. Granota

Elfreelang ha dit...

Vaja n'hi ha de ràpids!!! doncs felicitats al Quim!

Nat ha dit...

Sempre arribo tard!!! Felicitats al Quim..

Montse ha dit...

però "bueno" Quim! això què és? No ens has donat temps!!!!

JJMiracle ha dit...

Buaaaah, ja està fet!

McAbeu ha dit...

ARARE i tots els altres, la meva intenció al fer el blog va ser compartir amb la màxima gent possible la meva afecció a aquesta classe de jocs.
Per tant, quan millor m'ho passo jo ens quan més gent pot participar i quan més gent pot sortir al "rètol vermell". En aquest sentit ja vaig variant l'horari dels enigmes però em resisteixo a altres coses com moderar els comentaris o similar. M'agradaria que em diguéssiu que en penseu.
De moment ho continuarem fent així, deixant-ho en mans de la "consciència" dels jugadors. ;-)

Assumpta ha dit...

Hola!

Jo crec que el canvi d'horari és suficient per aconseguir que jugui més gent :-) (de fet, a mi m'anava molt millor quan cada dia posaves el joc entre 9 i 10 del matí, era genial, obria el PC i venia cap aquí i, o bé trobava que l'acabaves de posar, o sabia que faltaria poc) però em sembla molt bé que vagis canviant els horaris perquè altrament hi hauria gent que MAI podrien ser els primers :-)

Si el QUIM té la sort d'encertar cada dia l'horari (o saber calcular bé la sèrie amb la que et bases per posar el joc) i ser tan ràpid que dóna amb la resposta correcta, doncs mereix un aplaudiment i ja està :-))

Ara bé, si demanes propostes, jo en faria una :-)

- Respectar els canvis d'horari, o sigui, que hi hagi posts al matí, a la tarda i al vespre.
- Que aquests horaris NO depenguin de cap càlcul previ.
- O sigui que, per exemple, els teus posts surtin SEMPRE a les 8, a les 12, a les 16, a les 19 i a les 21 (per dir alguna cosa) (variant el dia).. Si un dilluns jo entro a les 8 i el post no hi és, sé segur que fins les 12 o les 16... no sortirà i així TOTS sabrem "quins són els horaris d'en Xarel-10" :-)
A aquestes hores, aquells que fóssim a casa, miraríem d'entrar, ser els primers i encertar el joc.

A mi, per exemple, a les 8 del matí pocs dies m'hi veuries i, entre setmana, alguns dies a les 5 o les 7 molt difícil, però a les 12 i a les 21 quasi segur que sí :-)

Ho he explicat bé? :-)

Montse ha dit...

Crec que l'Assumpta ho ha explicat divinament, però penso que el blog és teu, MC, i has de fer com et sembli. El fet que "fem tard" no vol dir que no ens ho passem d'allò més bé llegint-te a tu i les propostes dels que se'ns avancen!

Jo, al menys, m'ho passo molt bé!

Una abraçada.

Assumpta ha dit...

Donaaaaaaa, ARARE, clar que el blog és seu!! (bé... gairebé seu, vull dir hehehe) però com ha demanat opinions, doncs jo... :-)))

Tots ens ho passem bé, i a tots ens agrada jugar, per això passem diverses vegades al dia per aquí ;-))

Francesc Mompó ha dit...

A mi ja em va bé entrar, jugar si puc -si ho encerte, millor- i somriure amb molts dels comentaris. És un blog on SEMPRE hi ha bon rotllo.
Salut i Terra

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA, ARARE i FRANCESC: Moltes gràcies per les vostres paraules. Aquest "bon rotllo" que diu en Francesc forma part dels estatuts fundacionals de Xarel-10 i m'agrada que us ho passeu bé per aquí. Continuarem doncs jugant com fins ara! :-))

Publica un comentari a l'entrada