GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 20 d’abril del 2012

Fragment Parcial 018


QUIN EDIFICI ÉS?


Malgrat diguin que els preus immobiliaris han baixat bastant amb la crisi, a mi em sembla que ha baixat bastant més el nostre poder adquisitiu. Almenys és el que jo he comprovat, ara que m'he volgut comprar unes quantes "segones residències" i no he pogut.

A l'hora de pagar-les només n'he tingut prou per a una habitació (i de vegades, ni això) de cadascuna d'elles. De totes maneres us les ensenyo igual perquè n'hi ha de molt maques.

No sé si us costarà gaire descobrir a quin edifici pertanyen, però ja sabeu que sempre em podeu demanar alguna pista si trobeu que "és difícil". ;-)

EDITAT EL 21.04.12
PISTA: Aquestes finestres pertanyen a un convent del segle XVI.

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jo Rai! "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

12 comentaris:

rits ha dit...

No en tinc gaire idea, però entrar i veure que encara no hi ha cap comentari ja és prou temptador per a temptar a la sort. Aposto pel Palau de la Generalitat.

Assumpta ha dit...

Caram, caram, serà que en MAC es postula per ser el nou President? ;-)) Al menys seria una persona honesta, això segur!!

Doncs jo, com sé que la RITS és molt bona en aquestes coses, seguiré a la Plaça de Sant Jaume i diré que és l'Ajuntament de Barcelona :-))

Bé, i ara m'ho miraré millor, però al menys ja tinc una proposta feta :-))

Elfreelang ha dit...

ui no en tinc ni idea....entre la Rits i L'Assumpta estarà la solució...

Pons ha dit...

Com que he fet servir el pacte amb el Diable per l'endevinalla anterior, per aquesta no tinc cap ajuda...

Assumpta ha dit...

Bé, la veritat és que no trobo aquestes finestres per enlloc... MAC, holaaaaaaa!! Demà, que ens donaràs una pistaaaaa? :-))

I no s'hi val a dir que és a Catalunya, eh? que això ja ho suposo!! :-DD

jo rai! ha dit...

A mi em sembla més la golfa d'un edifici modernista...

McAbeu ha dit...

De moment, aneu tots força despistats. Cosa no gens estranya perquè aquesta imatge dóna ben poca informació. :-))

Afegeixo una pista al post a veure si us facilito la feina de recerca. (D'acord, ASSUMPTA, serà una mica més concreta que dir que està situat a Catalunya) ;-D

jo rai! ha dit...

No te n'havies comprat un ja a Bellpuig? Em sonava que sí, això serà caciquisme!

Sant Bartomeu?

Assumpta ha dit...

Ostres, JO RAI! quina vista que tens!! :-))

http://www.flickr.com/photos/monestirspuntcat/5975427616/sizes/l/in/photostream/

A veure si seràs d'Hisenda... Ai, MAC, amb tantes propietats com tens!! hehehe

jo rai! ha dit...

De vista res de res! Si no arriba a ser per la pista encara estaria pensant on podia trobar fotos del treball de final de carrera d'en Puig i Cadafalc!

Assumpta ha dit...

:-)))

McAbeu ha dit...

Doncs si JO RAI! es tracta del Convent de Sant Bartomeu de Bellpuig. Felicitats!!

No recordo tenir una altra "casa" a Bellpuig, però amb tantes propietats com he anat adquirint per tot arreu és normal que no me'n recordi de totes... (per cert, si treballés a Hisenda com sospita l'Assumpta, això últim no ho he dit, eh?) ;-DD

Publica un comentari a l'entrada