GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 2 d’abril del 2012

413.- Una cursa atlètica

413.- Has de fer un reportatge d'una cursa atlètica on han participat 4 corredors: Àngel, Benet, Carles i David. Arribes a l'estadi quan la cursa ja s'ha acabat i t'assabentes que Carles ha arribat immediatament darrera d'en Benet mentre que en David ha acabat la cursa enmig d'Àngel i Carles. Amb aquestes dades pots escriure la teva crònica i dir l'ordre d'arribada dels quatre corredors?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Joan "

8 comentaris:

Joan ha dit...

Caram, una cursa de només quatre corredors? Tic flipant.

A veure, a mi em sembla que l'ordre és: Benet-Carles-David-Àngel.

Sabent que en Carles arriba immediatament darrere en Benet i entenent que això d'enmig vol dir enmig pur i dur...

Puigmalet ha dit...

En Joan ens ha guanyat la cursa de l'enigma!

Sergi ha dit...

Jo venia amb una resposta pensant-me molt espavilat, i veig que m'havia equivocat, no es poden posar enigmes a aquesta hora, no es pot!

Yáiza ha dit...

A mi em surt el mateix que a en Joan. Sense mirar, eh!! =P

Assumpta ha dit...

En JOAN és expert en això de curses, així que si ell ho diu!! :-DD

merike ha dit...

Joan té raó:)

Jordi ha dit...

Doncs sento condradir a la catosfera, però per què no:
Angel
David
Benet
Carles
??

McAbeu ha dit...

Amb una mica de retard (m'havia despistat amb la feina del Joc Extraordinari de Pasqua :-D) passo per dir que, com molt bé veieu la majoria de vosaltres, en JOAN l'encerta al primer comentari. Felicitats!! :-))

Publica un comentari a l'entrada