GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 29 de gener del 2018

953.- L'escriptor amb el cap a una altra banda

953.- «Amollo barroerament la corda que lliga l'isard i, naturalment, la pobra bèstia treu la llengua dos pams. No es tracta d'un rapte, ni tinc cap intenció d'atonyinar-lo però l'animal creu que li ha arribat l'hora davant aquella acció onerosa i es pensa que no viurà cap més primavera tel·lúrica...»
L'escriptor ho deixa aquí perquè és evident que no se'n surt. Si no està aconseguint aquell acurat ús de l'idioma que el caracteritza és, simplement, perquè avui té el cap a una altra banda. De fet, en la curta estona que ha dedicat a escriure aquestes poques línies de text, ha pensat en una altra cosa fins a vuit vegades. Podeu descobrir en que estava pensant l'escriptor i en quins moments ho ha fet?


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS.
FELICITATS A " Xavier Pujol, Lluna, Xexu, Jo rai! i Carme Rosanas "

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Sort que era fàcil, perquè no en tinc la més remota idea... però si és un escriptor deu estar pensant si arribarà a final de mes...

xavier pujol ha dit...

Era l'hora d'esmorzar i estava pensant en un entrepà de tonyina

Lluna ha dit...

Te ganes de sortir a pescar?
Amollar una vela
Rap
Tonyina
Em falten 5 moments més!! :)

Bona tarda a tots!!
Bona tarda Mc!!

Sergi ha dit...

Ara veig per on va, gràcies a la Lluna. Podem trobar també 'llengua_dos pams', és a dir, llenguado, nero en 'onerosa', 'amollo_barroerament' amaga llobarro i 'primavera_tel·lúrica' amaga verat.

Ho deixo aquí a veure si algú troba els altres dos, juntament amb el rap i la tonyina de la Lluna.

jo rai! ha dit...

Tinc un moll i una orada però el moll quedaria duplicat amb el llobarro i no sé si valdria. Sebla que sí, que va de peix

McAbeu ha dit...

Sembla evident que, mentre escrivia aquest text, el nostre protagonista també anava pensant que s'havia de fer per dinar tot rumiant quina classe de peix havia de cuinar.
De moment n'han sortit 7 dels 8 de la llista del LLIBRE: Tonyina (XAVIER), Rap (LLUNA), Llenguado (XEXU), Nero (XEXU), Llobarro (XEXU), Verat (XEXU) i Orada (JO RAI!). Només en falta un, a veure si el trobeu. Sort!. :-)

Carme Rosanas ha dit...

SARDINA: l'iSARD I, NAturalment,

McAbeu ha dit...

Ja tenim l'últim peix que faltava: Sardina (CARME). Felicitats!! :-))

Aquesta és la solució completa del LLIBRE: L’escriptor estava pensat en menjar i, més concretament, en menjar un bon plat de peix. Amagats dins el text hi podem trobar vuit noms de peixos comestibles: Llobarro, Sardina, Llenguado, Rap, Tonyina, Orada, Nero i Verat.
Aquí els tenim: «AmoLLO BARROerament la corda que lliga l’iSARD I, NAturalment, la pobra bèstia treu la LLENGUA DOs pams. No es tracta d’un RAPte, ni tinc cap intenció d’aTONYINAr-lo però l’animal creu que li ha arribat l’hORA DAvant aquella acció oNEROsa i es pensa que no viurà cap més primaVERA Tel·lúrica...»

Sergi ha dit...

Mira que vaig pensar que sardina i devia ser, i no la vaig trobar, hahaha.

Publica un comentari a l'entrada