GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 5 d’abril del 2014

Joc de Lletres de Sant Jordi (TUMATEIX LLIBRES)


El Blog TUMATEIX LLIBRES ens convida, un any més, a participar en un JOC DE LLETRES de SANT JORDI.

Es tracta de fer un o dos microcontes amb un màxim de 50 paraules cadascún, que continguin obligatòriament els mots "assassinat" i "rosa" i almenys una de les paraules "cocodril", "granota" i "gallina". Els microrelats participants apareixeran al blog JOCS DE LLETRES i optaran al premi d'un lot de llibres. Animeu-vos a participar, el termini s'acaba el 18 d'abril.

Jo n'he fet dos. Encara que podríem dir que coincideixen en ser de "temàtica policial", els he volgut fer ben diferents jugant amb les diverses accepcions de les paraules que ha triat la Jomateixa. Aquí els teniu:

LES APARENCES ENGANYEN
Li semblà veure una granota amb una rosa a la boca sobre aquell tronc que flotava dins l'estany i, estranyada, la gallina s'hi apropà per comprovar-ho. Si no hagués estat tan curiosa o si s'hagués adonat a temps que el tronc era un cocodril, s'hauria pogut evitar un assassinat avícola.

LES APARENCES NO ENGANYEN
Fou molt fàcil identificar al fill de l'amo, sospitós d'assassinat, que s'havia camuflat com un gallina entre els obrers de la fàbrica del seu pare. Sota la granota de la feina se li veia clarament el suèter rosa de la marca del cocodril.


5 comentaris:

jomateixa ha dit...

Ja estan publicats al JOC DE LLETRES!
gràcies per la difusió i per participar!!

Sergi ha dit...

Com sempre, tu fen les coses una mica més difícils, amb dos relats complementaris, almenys en el títol. Molt ben trobats els dos, i el segon és molt Amics de les Arts. Com que no sé si t'has inspirat en la cançó o potser no la coneixes, te la deixo perquè en gaudeixis.

http://grooveshark.com/s/Armengol/3KagB9?src=5

Carme Rosanas ha dit...

Són boníssims tots dos, però reconec que el segon m'ha fet riure i m'ha encantat...

Assumpta ha dit...

Hahahaha m'encanta començar el dia-sol amb una rialla!! ;-))

Estic amb la CARME, tots dos són bons, però a això ja ens hi tens acostumats ;-) i el segon és boniiiiiiissim!!! :-DDD

McAbeu ha dit...

JOMATEIXA: Gràcies a tu per fer-nos jugar. :-))

XEXU: La coneixia però només d'haver-la escoltat alguna vegada i no la tenia present quan vaig escriure el text. Així que, almenys conscientment, no m'hi vaig inspirar.

CARME: Gràcies. He d'admetre que a mi també m'agrada més el segon. ;-)

ASSUMPTA: Encantat de fer-te començar el dia amb una rialla. :-)). I moltes gràcies pel "piropu". :-DD

Publica un comentari a l'entrada