GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dijous, 28 de maig del 2009

Enigmes de la Vida (5) - PREMONICIONS

El BARÇA ha fet el triplet, aquesta nit passada amb un gol d'Etoo (que ja tocava) i un de Messi (com no podia ser d'altra manera) el nostre equip ha aconseguit la CHAMPIONS en un partidàs davant del vigent (fins ahir) Campió d'Europa. De la mateixa manera que va ser un partidàs la final de la COPA DEL REI i tants i tants partits de la LLIGA.

Vaig fer l'últim Enigma de la Vida parlant del Barça just després de l'èpica semifinal davant del Chelsea que ens plantava a la Final de la Champions, aquell partit em va acabar de convèncer que enguany ho guanyaríem tot. Aquell dia el Barça encara no tenia cap títol assegurat però molts vam començar a creure en el somni del Triplet que per fi ha arribat a la realitat.

Fins aquí segur que aquesta capacitat premonitòria havia estat compartida per molts de vosaltres però es que jo amb el Barça enguany he filat encara més prim ( o com diem els catalans: He arrissat el rinxol ). Abans d'ahir, al seu blog VUIT8ENA, la RITS va organitzar una porra del resultat de la final i, encara que vaig dir que les premonicions de l'Assumpta eren infal·libles vaig confiar més en la meva, de premonició, i vaig pronosticar un 2-0.

Durant tot el matí d'ahir vaig comentar sobre el resultat del partit amb molts barcelonistes, i fora d'alguns optimistes de mena com l'ASSUMPTA, la majoria apostava per la victòria però amb patiment i ben pocs deixaven el Manchester amb zero gols (també vaig parlar amb un del Madrid que em va dir que seria molt penós quedar eliminats a la Final amb l'euforia que teniem, li vaig contestar que més pena feia quedar fora en vuitens de final i va haver de callar :-D ).

Però jo veia clar el 2-0 i no em pregunteu perquè. Ahir a la tarda, just abans del partit, vaig entrar a la blogosfera a veure que havíeu escrit i no vaig poder evitar confirmar el meu resultat a HE OMPLERT LA BANYERA D'AIGUA FREDA (30 minuts abans del partit) i a PERSONAL I TRANSFERIBLE (Els del PiT) (15 minuts abans).

I repeteixo que no sé perquè, però m'heu de creure quan us dic que ho veia clar, i per això us vull preguntar: Creieu en les premonicions? Us ha passat alguna vegada? Ha estat simplement una casualitat?

Ja us avanço que jo no hi crec gaire, a menys que vinguin d'un verdader MAG que les encerta totes com en Josep Guardiola , la clau d'aquest BARÇA CAMPIÓ, el millor entrenador del món al millor equip de l'univers.

OOOOOEEEEEEEEE,
OOOOOAAAAAAAAA
SER DEL BARÇA ÉS
EL MILLOR QUE HI HA.

P.S.: I a la porra de VUIT8ENA he guanyat una samarreta molt i molt maca, que segur que li encantarà a la meva neboda. Gràcies Rits!


7 comentaris:

captaire ha dit...

En Màrius Serra, en un article a La Vanguardia també apostava per un 2-0. El seu raonament era de seqüència llògica entre les tres finals d'aquest any (prenent el Madrid-Barça com a final, que tot i no ser-ho, "como si lo siriese").
Lliga: al Bernabeu: 6-2
Copa: a Mestalla: 4-1
Champions: a Roma: 2-0

Kudifamily ha dit...

Ja t'ho he dit a l'altre post, Mac: a partir d'ara quan somiis números ens els dius, val? ;-)

Home, aixo de les premonicions em fa cert yuyu, la veritat... És aquella sensació de "no no, no hi crec pas... però... i si és veritat?..."

Assumpta ha dit...

Fem una "primitiva" :-)))

A mi m'aniria molt bé, i no és broma... els pobres autònoms no passem per bon moment!! ajuden's Mac!!

He rigut MOLT amb el teu escrit jaja "li vaig contestar que més pena feia quedar fora en vuitens de final i va haver de callar :-D".

Jajajaja

Jo sí crec amb les premonicions... moltíssim, amb les transmissions de pensaments, en coses així, i ho dic perquè em passa constantment :-))

Jo vaig posar 4-0 conscient que era difícil jaja però volia transmetre que veia clar que era nostre, que seriem CLARS GUANYADORS!!... i que el Cristiano Ronaldito no es menjaria una rosca (quin tio, digne per ser fitxat a Can Merengue!!)

ENHORABONA MAC!! ETS GRAN!! :-)))

i enhorabona a la teva neboda jejeje

JJMiracle ha dit...

Jo no hi crec, en les premonicions. En el teu cas, diria que vas saber resoldre bé un enigma :-)

kika ha dit...

enhorabona!!!

McAbeu ha dit...

CAPTAIRE: Tan de debò fos tan fàcil, cada setmana encertaríem la travessa. Però també ens avorriríem molt, no? ;-)

KUDIFAMILY: Una flor no fa estiu, això de les premonicions no està fet per mi. Em passa una mica com a tu: No hi crec però...

ASSUMPTA: No em diguis res dels problemes dels autònoms que també els comparteixo, només ens tenen en compte per pagar i després no tenim dret a res.
Si tu ho tens més per la mà això de les premonicions potser que ens els passis tu, els números de la primitiva ;-D
I si, hem estat uns clars guanyadors i el Ronaldito que vagi al Madrid i que fracassi!

P-CFACSBC2V: Potser si que té raó CAPTAIRE i només es tractava d'un enigma matemàtic :-))

KIKA: Gràcies!

rits ha dit...

doncs ja ens aniràs dient tots els resultats a partir d'ara!!!!

felicitats pel premi! ja m'hi he posat!

Publica un comentari a l'entrada