GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 6 de maig del 2009

Enigmes de la vida (4) EL BARÇA

Escric això 10 minuts després d'acabar el partit de la semifinal de la Copa d'Europa.

El Barça acaba de classificar-se per la final de la Champions 2009 eliminant al Chelsea amb un partit èpic. Perdíem 1-0 des del minut 8 de la primera part, ens han expulsat a l'Abidal, ells no ens deixaven arribar a la seva porteria, s'havien acabat els 90' de joc, estàvem en el temps de descompte, jugàvem amb 10 homes, no trobàvem la manera de fer res...

Fins que ha arribat el gol de l'Iniesta (que com han dit a RAC1 ha deixat de ser "el puto Gusi-Luz" per convertir-se en "el puto Crack"). Un gol que ens porta a la final i que ha provocat un "orgasme" de satisfacció en tot un país.

Sens dubte l'ASSUMPTA us ho explicarà millor que jo, però havia de dir alguna cosa i se m'ha acudit formular un dels meus enigmes de la vida: Què us agrada més com afeccionats al futbol, què us provoca més satisfacció: Guanyar un partit fàcilment (per exemple marcar 6 gols al Madrid i guanyar de manera tranquil·la com va fer el Barça el dissabte passat) o patir fins l'últim minut per després esclatar d'alegria (com avui)?

Ja em direu el que en penseu!.

Jo ara estic molt content amb aquest Barça que, com feia temps que no veiem, no es rendeix ni que arribi el minut 90' i això fa que ja tinguem la lliga guanyada, que estem a la final de la Copa d'Europa i de la Copa del Rei.

Fer el Triplet és un somni?
Doncs de moment no ens volem despertar!

15 comentaris:

Assumpta ha dit...

Per mi la resposta és clara:

M'estimo més guanyar un partit fàcilment, amb bon joc i gaudint tots els 90 minuts :-))

Ara bé, partits com el d'avui, en que és un "cara o creu", que sembla que ja s'acaba i surt l'Iniesta i fa aquesta genialitat, doncs són una passada, clar :-)

Però jo prefereixo guanyar amb molts gols... si això s'afegeix que el rival sigui el Madrid... uffff no vegis!! :-))

Per cert, has vist com els meus pressentiments funcionen? Jo he dit que el fet d'haver encertat l'endevinalla de la bici era un senyal pel Barça :-)))

captaire ha dit...

Un partit com el de dissabte et permet disfrutar molts minuts. Un com el d'avui és dels que et donen un "xute" d'adrenalina imparable... cadascun té la seva gràcia.

Per cert, ja s'ha dit, però això d'avui recorda molt allò del Kaiserslauten (com que no sé com s'escriu, ni m'hi amoïno...). Un bon senyal amb un precedent així, no?

Kudifamily ha dit...

Jo ahir ja era al llit quan l'Iniesta va fer el gol... sí, sí... digueu-me pessimista, però és que jo ja no confiava en arribar a la final. Menys mal que el Barça d'aquest any sempre ens acaba sorprenent! (de fet, és un any en el qual estic gaudint molt de la meva faceta culé, jeje... no arribo als nivells de l'Assumpta, però em diverteixo i pateixo igual)
A la teva pregunta: si el partit és bo, m'és igual una victòria fàcil o angoixant!

Per cert, tu ets dels meus: partit a la tele (nosaltres el veiem per la Tv francesa... avantatges de viure tan a propet), volum abaixat i en Pou de Rac1 a la ràdio!!! El millor per gaudir del partit!!! (genial les retransmissions d'aquests esbojarrats!)

Mireia ha dit...

No segueixo gaire el futbol, però me n'alegro dels triomfs del barça. Tant de bo aconsegueixi el triplet. O , va, no, deixem la copa per als amics del Bilbao, que juguen amb 11 de casa, no?

Melo ha dit...

Mentre guanyi tant se val la forma.

Assumpta ha dit...

Ostreeeeees quina sort!!! poder veure-ho amb la tele francesa!!

Jo no tinc tele de pagament de cap tipus, així que no vaig poder veure el partit!! Això si... RAC-1 amb en Joan M. Pou i el seu equip!!! :-))

Després tot el resum d'antena3 (que molt presumir de "Territorio champions" però feien una peli i fins que no es va acabar... més d'una hora després del partit!!! no el van fer) ;-)))

Ah!! ho sento molt, pero la Copa no la deixo pas per l'Athletic, ni en broma!! pas que ho farien ells per nosaltres!! (encara recordo aquella final del Kung-fu amb els amics vascos nooooo, nooooo... i encara recordo la manca d'ajuda al recusament de la Magdalena Álvarez al Congrés... aquests són molt amics, si, si... van a la seva i prou)

BON DIA!!!!!!! ♬ ♫ ♬ ♫

BON DIA!!!!!! :-))))) ♬ ♫ ♬ ♫

♬ ♫ ♪ ♫ ♬ BON DIA !!!! ♬ ♫ ♪ ♬ ♫

MOLT BON DIA!!!! ♬ ♫ ♪ ♬ ♫

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: És que el partit del 2 a 6 va ser històric. Tothom em diu que no ho tornarem a veure, però no és el meu cas: M'ho vaig gravar l'endemà quan el van repetir per BarçaTV i t'asseguro que si que ho tornaré a veure ;-)
Per cert, començo a tenir el pressentiment que els teus pressentiments són infal·libles i això està molt bé.

CAPTAIRE: Aquesta temporada és perfecta. Un bon grapat de partits "tranquils" i algun, com aquest, de "cobriment de cor" que també van bé, però sense abusar-ne. I tens raó els precedents ens marquen el camí i el bon joc del Barça d'enguany ens hi portarà, segur!!

KUDIFAMILY: Què vol dir això d'anar a dormir abans d'hora? Hem de confiar en aquest Barça fins l'últim minut (més enllà de l'últim minut) ;-D
Si, si. Els partits a la tele però el so de la ràdio. Tenim dues opcions molt bones: La clàssica del Puyal i la nova de RAC1, les dues m'agraden molt. Aquest partit però només el vaig escoltar, aquí no arriba la tele francesa.

MIREIA: Doncs no, ho sento però el Barça d'enguany s'ho mereix tot, tot i tot. :-)))

ISMAEL: És veritat, el que importa és el resultat. Però si podem triar el millor és que sigui ben emocionant, no?

ASSUMPTA (2): Ni més ni menys, totalment d'acord. Molt BON DIA i una abraçada de satisfacció, ens la mereixem.

Anònim ha dit...

Quin regal mes agri-dolç per l´Alves, el dia del seu aniversari...
En fi, jo tambe vaig estar amb Rac1 a l´orella i sense veure res.
Barreja de paciencia nerviosa, desesperacio, tristor, rabia creixent i... gol.
Va y la mete, ¿no?, ja, ja, ja...
Millor el 2-6. Poc patiment i mes lluiment.
Felicitats per el blog!.

kika ha dit...

jo prefereixo el 2-6... és a dir, tenir un parell d'hores de tranquilitat i satisfaccio, que passar dues hores patint...
pensa si el 2-6 fos en el partit decisiu de la champions...
l'unic motiu de satisfaccio ahir es haver passat a la final.
molt millor gaudir-lo juntament amb un 2-6!
soc així amb el futbol i amb més coses :-)

McAbeu ha dit...

ANÒNIM: La targeta per l'Alves demostra la seva implicació en l'equip. Enguany els jugadors pensen més en el grup que en la seva pròpia conveniència. Això és el que els fa uns GUANYADORS!!

KIKA: No em puc ni imaginar el que seria guanyar la Final de la Champions per un 6 a 2. De totes maneres no cal, n'hi ha prou amb un 1 a 0 i que portin la copa cap a casa.

Els del PiT ha dit...

Malgrat haver embogit al final del Garrepes londinencs - Barça quan ja m'estava cruspint les falangetes per manca d'ungles als dits de les mans i els peus, m'estimo més guanyar fàcil, que ja comencem a tenir una edat...
:-)

McAbeu ha dit...

ELS DEL PIT: Accepto que aquestes pujades d'adrenalina no poden ser bones a la nostra edat però alguna de tant en tant ens va bé, no?.
I a més serveix per fer enrabiar als "amics del Madrid" que tenien les esperances posades amb el Garrepes F.C. després que ells van fer el ridícul, pels comentaris que m'han fet sembla que els cou més aquest empat que no el 6 a 2.

Assumpta ha dit...

Avui posem la primera pedra en el magnífic Triplet que construïm amb gran il·lusió aquest any tots els culés encapçalats per en Pep Guardiola!! ;-))

Catalans!!
Visca el Barça!!
Visca Catalunya!!

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Ho hem ajornat una mica (el Villareal ens ha retardat la festa) però sense cap dubte aquest any tindrem (tenim) moltes coses a celebrar.
Hi ha un rumor que diu que és possible que el Barça no hagi guanyat la lliga aquest diumenge perquè en Sergi del PiT tenia un compromís familiar i han esperat a que estigues lliure. Ho deixo aquí, seguirem investigant ;-DDD

Els del PiT ha dit...

Eeeeh... mmm... jo? Bé... Hauré de donar alguna explicació suposo... El cas és que jooo... Vaig veure la segona part del partit d'ahir i em vaig passar animant el Vilarreal ho reconec, però no faré el mateix amb l'Athlètic Club
Egunon o gabon!

-No cal que insultis nano...-Que no són insults avi, crec que és bon dia o bona tarda en euskera...

Malandando...

Publica un comentari a l'entrada