GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dijous, 14 de maig del 2009

108è Joc Literari (maig-09)


Des del blog Tens un racó dalt del món ens repten cada dimecres a jugar amb la literatura.

Ha arribat el 108è Joc Literari, que torna a ser un joc creatiu. Aquesta vegada ens demana un text inspirat en aquesta fotografia.

A mi, potser influit per una nit de celebració, m'ha sortit això:

Ja podeu imaginar la cara que vaig fer quan els sogres ens van portar, després del seu primer viatge del Imserso, aquell “Recuerdo de Castilla–La Mancha”.

Amb un somriure glaçat vaig intentar dissimular que aquelles figures de Quixot i Sanxo Panza em van semblar horroroses, d'un mal gust esfereïdor i quan els sogres van marxar li vaig comentar a la meva dona. Vaig cometre un gran error: A ella li havien fet gràcia i em va replicar que si a mi no m'agradaven és perquè no aguanto als seus pares, les figures es quedarien a la prestatgeria del menjador al costat del televisor i prou!.

I així va ser, ja ha fet dos anys d'allò i cada dia del món en Quixot i en Sanxo em miren i se'n riuen de mi, sense que jo hi pugui fer res si vull mantenir la pau matrimonial.

Fins avui!. Avui he tingut l'oportunitat que tan esperava: Aquesta nit el Barça ha guanyat la Copa del Rei i celebrant el gol d'en Bojan, el Quixot ha anat per terra. Realment un accident lamentable.

Encara queda en Sanxo, però d'aquí quinze dies el Barça pot guanyar la Champions no?


9 comentaris:

Kudifamily ha dit...

hahaha!
El Barça aquests dies ho omple tot, eh????
(segur que ha sigut un accident lamentable? no ha sigut un lamentable accident preparat?)
Petons guapo!
M'agrada molt l'escrit!

Per cert, queda una altra victòria, la Lliga... quina estatueta caurà?...
hihihi

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per la teva participació de nou.

captaire ha dit...

Si, si, accident...
Els que tenim nanos petits ja sabem que aquestes figuretes, jerros i altres regals horrorosos s'han de deixar ben a l'abast de la canalla, i esperar el "fatídic" accident.

Ma mare es manxega, i pel meu casament un cosí del poble em va regalar unes figuretes semblants a aquestes, però en versió aguantallibres.

A veure si m'hi poso jo també en l'escrit pel concurs d'en Tibau, que el de la setmana passada ja el tinc...

JJMiracle ha dit...

I quan el Barça guanyi la lliga no trencarà res? :-D

Bo, el relat!

McAbeu ha dit...

KUDIFAMILY: Sí, sens dubte un lamentable accident molt ben preparat. De fet feia dos anys que ho esperava però el Barça no li havia donat l'oportunitat de celebrar res. I tens raó en que el Barça surt per tot arreu però aquests dies això és comprensible, no?. Petons per tu, també.

JESÚS: Gràcies a tu per organitzar aquests Jocs Literaris.

CAPTAIRE: Com li he dit a la Maia va ser un lamentable accident molt ben preparat. Però segur que els teus aguantallibres són molt més macos ;-)

P-CFACSBC2V: La Maia també m'ho pregunta i ara que m'hi feu pensar us diré que hi ha un cendrer fet amb petxines i un cavallet de mar ("Recuerdo de Salou") que també està en perill. :-DD

Els del PiT ha dit...

Mon pare és manxego, però no creus que aquest en Sanxo és clavat al Rooney?

Que rebentiiiiiiii!!!!
:-D

Assumpta ha dit...

Queeeeee boooo!!!! :-)))

A més el detall de que "fa dos anys"... jeje

Ostres, vaig estar dijous i divendres malalta i fins ahir migdia no em vaig conectar a internet, em faig un tip de repassar blogs ara!! i m'hagués sabut greu perdrem aquest relat perquè és molt bo!!! :-))

Has trencat ja el cendrer de Salou? :-))

McAbeu ha dit...

ELS DEL PiT: Si senyor, que rebenti en mil trossos quan celebrem la Champions.

ASSUMPTA: Gràcies i espero que ja estiguis recuperada del tot, et necessitem al 100% animant al nostre Barça.
Per culpa del Mallorca i de la mala sort golejadora de l'Etoo t'haig d'informar que el cendrer de Salou encara aguanta. :-D

Assumpta ha dit...

El cap de setmana que ve (potser divendres, he sentit... ho ho he somiat? jeje) el trenques!!

Publica un comentari a l'entrada