GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 15 de maig del 2013

Cas típic 1: noi li agrada noia, noi ha guanyat una copa

No sé si coneixeu en PONS del Pons's Blog. Us faig memòria, és aquell que va guanyar la medalla de bronze en el meu "1r. Concurs d'Enigmes i Endevinalles". Ara sí, eh?. Bé, potser també és una mica conegut perquè ja fa més de 7 anys que té un blog on (amb l'ajuda de l'AhSe i d'un becari) es dedica a plantejar Casos Típics (i es veu que hi té afició l'home, perquè ja en porta una bona colla).

Però anem al tema, resulta que en PONS fa uns dies va arribar al CAS TÍPIC 1500 i va tenir l'ocurrent idea de celebrar-ho fent un qüestionari amb 20 preguntes sobre ell i el seu blog (un tema molt interessant, sens dubte) i ens va reptar a contestar-les. Ja sabeu que a mi no em costa gaire engrescar-me en les iniciatives participatives de la Catosfera, només cal que compleixin un únic requisit: Que tinguin premi!. I com que això semblava garantit, doncs vaig posar-me a fer arqueologia a les entranyes del PONS'S BLOG per trobar les respostes correctes. He de dir que m'ho vaig passar molt bé mentre ho feia i que, malgrat que teniem una setmana de temps, jo vaig enviar-li les meves solucions el primer dia (aquí potser hauria de reconèixer que em vaig precipitar una mica perquè en PONS no va explicar quin era exactament el premi fins dos dies després i aleshores ja era tard per dir-li que no podia participar per falta de temps).

Tot això us ho explico per informar-vos que de les 20 preguntes en vaig encertar 17 (segons el meu recompte en tinc un parell més de bé, però qui sóc jo per discutir les decisions del jurat?) i això m'ha fet guanyador del seu concurs i del premi que l'acompanyava. Aquest premi és una bonica copa, una interessant copa, una copa que amb molt de gust he recollit i us l'ensenyo en aquest post perquè la pugueu gaudir tal com es mereix i també perquè, que carai, em fa il·lusió haver-la guanyat que algunes de les preguntes no eren gens fàcils.

Com veieu n'hi ha dos models, l'original (A) manufacturat pel propi Pons i el reformat (B) que va fer l'AhSe. A mi m'agrada tant l'una com l'altra i no sé veure quina lliga més amb el "look & feel" del Xarel-10 (de fet és perquè jo no acabo de saber que és això del "look & feel") per tant us demano la vostra ajuda: Serieu tan amables de votar per una de les opcions en els comentaris?. L'opció guanyadora serà la que (com en PONS ha dit) mostraré amb orgull a la meva barra lateral.

Moltes gràcies a tots per l'esforç que sé que fareu per triar la millor i MOLTES GRÀCIES, PONS!! :-)).

(Model A)
(Model B)

21 comentaris:

Alba ha dit...

ENHORABONA MAC!!!! Rebre copes està molt bé, però quan ja en dus unes quantes no saps mai on posar-les.. hehehe! Aquesta, però, és magnífica!! :P

Carme Rosanas ha dit...

Ostres, tu!!! :O he, he, he... quina gràcia de post!!!

Per cert...

Són precioses aquestes copes! :S

La que va millor al xarel-10? Doncs no sé com dir-t'ho perquè em sembla molt compromès prendre aquesta decisió... :(
(jo tampoc sé gaire que vol dir això del look&feel).

Però com que t'entestes a lluir-la a la barra lateral, tant sí com sí, jo voto per l'opció B. Segur que et quedarà bé, finalment la il·lusió és el que compta.

Bon dia Mc! Bon dia pons...

Sergi ha dit...

Abans de res, felicitar-te per haver guanyat, un cop més, un concurs catosfèric. Havia pensat que, per un cop, el resultat estaria cantat en un altre sentit, però a tu no et guanya ningú. De totes maneres, jo vigilaria perquè pot haver-hi represàlies de l'AhSe.

Si he de votar, voto per l'opció A. Tant per tant... que sigui la copa original.

Anònim ha dit...

Doncs a mi em fa il·lusió que et faci il·lusió haver guanyat el concurs ^^
Com a implicat en el tema, no estaria bé que prengués part en la pressa de decissió sobre la copa.
PD: En serio "AsHe"? encara no has aprés la lliçó a aquestes alçades? Tens sort que l'Ahse no acostuma a passar per aquí, però potser avui fa una excepció i et cau una de bona...

McAbeu ha dit...

ALBA: Moltes gràcies. Per cert quan et refereixes a "aquesta" parles del model A o del B? ;-)

CARME: He volgut fer un post imitant l'estil inimitable dels Casos Típics d'en PONS. Per cert, em sembla que coincidim en el difícil que és triar entre l'una o l'altra (haurem d'estudiar més a fons que és això del look&feel) :-DD. Així que gràcies per fer-ho. :-)

XEXU: Ja saps que quan es tracta de jugar, no me'n sé estar. Gràcies pel teu vot.

PONS: Estem molt il·lusionats, això està molt bé. :-))
Per cert, ja he corregit l'errada al post. T'asseguro que (aquesta vegada) no estava fet expressament. No li expliquis a l'Ahse!!.

Lluna ha dit...

Uis!!! Felicitats al encertant i al posador de casos típics, jo voto x l'opció B, encara que l'original és ...força ...original ;p

Bon dia a tots!!!

Mc, hi haurà enigma??? ;)

McAbeu ha dit...

LLUNA: Gràcies per les felicitacions i pel teu vot. I tens raó, "original" és un adjectiu que li escau molt bé al model original. :-D
I tant que avui hi haurà enigma, a tu et sembla que el LLIBRE em deixaria fer festa només perquè m'ha tocat un premi? :-))

Lluna ha dit...

Ja veig que sou seriosos tu i el LLIBRE ;)) Encara que un premi és un premi!!

Doncs res, estarem atents...

Petó

sa lluna ha dit...

FELICITATS MAC!!
Em fa especial gràcia que siguis tu el guanyador, ben merescut per descomptat!!!

...i la copa, triar per triar, jo faria una fusió i les posaria a les dues (són tan discretes que una sola no es veurà bé) ;)

Aferradetes per en Pons, l'Ashe (Ahse) i pel becari...
i per tu Mac, uns bessets!!

McAbeu ha dit...

LLUNA: Val, deixem-ho en "seriosos". ;-D

SA LLUNA: Moltes gràcies i uns altres bessets de retorn. :-)
Una fusió de copes?. Mira, doncs pot ser una idea a tenir en compte.

Assumpta ha dit...

Ostres, jo em vaig perdre aquest joc d'en PONS... com que sempre fa jocs complicadíssims matemàtics ja ni ho intento :-P

Les copes son espectaculars les dues... he de reconèixer que la de l'Ahse és més... més... d'això... més... evolucionada?... hehehe però, en aquests casos, l'original és l'original... Voto per la copa "A" :-)))

Assumpta ha dit...

Oooooh!! Jo sabia la de la diabetis!!! i la veritat és que l'entenc força!

Oooooh, que tontaaaaaaa... hagués encertat ben bé 10 resultats!!... Bé, és igual... darrerament estic mig out. Quan agafi noves forces ja no se'm passaran els posts ;-))

Jordi ha dit...

Enhorabona pel primer lloc!!! No hi ha cap dubte: la primera és la millor.

jomateixa ha dit...

Enhorabona! ja sabem que ets un crac, però no et canses de demostrar-ho.
Jo et crec quan dius que en tenies un parell més... hehe
A mi "m'hagraden" les dues igual. L'important és haver-ho aconseguit.

Anònim ha dit...

@jomateixa: doncs jo no el crec quan diu que té un parell més...

@Assumpta: llàstima, tan bé que hagués quedat la copa en el teu bloc.

@XeXu: un resultat cantat? Pons's blog, sorprenent en els seus resultats des de 2006 ^^

jo rai! ha dit...

Aquest em sembla un concurs molt difícil, per tant, felicitats per haver-lo guanyat i ovació per a l'organitzador.
Pel que fa al trofeu... voto per la versió original a tall d'homenatge a les múltiples però no omnipotents capacitats d'en Pons007.

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Doncs un altre vot per l'original. Gràcies! ;-D
I en quant al concurs, et dic el mateix que en PONS, és una llàstima que te'l perdessis perquè jo crec que n'haguessis fet moltes més que 10. Era qüestió de fer treballar el cercador i tu en saps molt d'això. A més (i ara que en PONS no em sent) t'haig de dir que el cercador de WordPress em va sorprendre per la seva gran fiabilitat, és molt millor que aquest que tenim a Blogger. :-))

JORDI: Gràcies per l'enhorabona i pel vot. :-))

JOMATEIXA: Més aviat no em canso de jugar a tot el que em proposeu. :-))
Fas bé de creure'm però qui ho decidia era en PONS i s'ha d'acatar la decisió del jurat. ;-D

JO RAI!: No sé si en PONS estarà d'acord en que no té capacitats omnipotents. ;-DD
Gràcies per les felicitacions i pel vot.

Sergi ha dit...

Jo voto per l'opció C. Sospito que el disseny de la copa no t'apassiona però estic segur que saps que els metalls van cars, així que no es tracta d'un premi sense valor. Així que el millor és fondre la copa i penjar la imatge resultant. Jo no et faré el dibuix perquè no en tinc ganes, però seria alguna cosa així:

http://www.gold.fr/static/images/coins_images/lingot-1kg.jpg

Consol ha dit...

Felicitats, Mac. Com persona nouvinguda que sóc i sense conèixer els teus lligams amb els altres, voto per la primera. Es veu clarament que està feta amb el cor.

McAbeu ha dit...

SERGI: Em sembla que ets molt optimista de suposar que la copa està feta d'algun metall valuós però, ni que fos així, jo no la fondria mai. Pensa que, com diu la CONSOL a continuació, en PONS la va fer amb tot el carinyo, home!. ;-D

CONSOL: Moltes gràcies per les felicitacions i pel teu vot.
He de dir que jo també penso que en PONS va fer la copa original amb el cor (si l'hagués fet amb un programa de dibuix professional, per exemple, li hauria quedat d'una altra manera) ;-))


Bé, han passat 24 hores des de que vaig publicar aquest post. Així que ja toca fer el recompte dels vostres vots, a veure quina guanya. Ara torno!

McAbeu ha dit...

Doncs el recompte ha quedat així:

OPCIÓ "A": 5 vots (XEXU, ASSUMPTA, JORDI, JO RAI!, CONSOL)
OPCIÓ "B": 2 vots (CARME, LLUNA)
OPCIÓ "LES DUES": 3 vots (SA LLUNA, JOMATEIXA, ALBA (l'ALBA no ho acaba de dir explícitament però tampoc se'n decideix per cap en concret))
OPCIÓ "LINGOT": 1 vot (SERGI)

Com veieu el resultat és clar i la copa original és la que quedarà a la barra lateral. Vaig a posar-l'hi ara mateix.

I moltes gràcies a tots!!

Publica un comentari a l'entrada