GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 17 de maig del 2013

Anagrama Lletraferit 031


QUIN LLIBRE ÉS?

No negaré que els llibres digitals tenen alguns avantatges respecte als de paper però també presenten inconvenients. Estic segur que en un llibre tradicional no m'hauria passat mai el que m'ha passat en aquest e-book on, encara no sé quin botó he premut, però les lletres que formen el títol i el nom de l'autor s'han barrejat completament.
Podeu ajudar-me a desxifrar aquests anagrames per tornar a trobar els títols i els autors originals?

Com a pista us diré que el llibre en paper que estem buscant forma part del catàleg de llibres d'ocasió de la BOTIGA ONLINE EL MAGATZEM (http://elmagatzem.netne.net/). Així que si hi aneu a fer una ullada ho tindreu més fàcil i, fins i tot, potser hi podreu trobar algun producte que us resulti interessant.

BOTIGA ONLINE
(http://elmagatzem.netne.net/)
LLIBRES D'OCASIÓ,
ARTICLES DE PAPERERIA,
ACCESSORIS DE TELEFONIA,
PRODUCTES DE GEOCATXING
I MOLTES ALTRES COSES.
Llibres d'ocasió a partir d'1 €!!



TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

8 comentaris:

Lluna ha dit...

Bon dia MC!!!

Tinc lio, i no el trobo, si no surt després m'hi torno a ficar... ;)

Carme Rosanas ha dit...

La fàbrica de Miquel Martí Pol...

ara vaig a veure si tot lliga...

Carme Rosanas ha dit...

Síííí!!!!!

Assumpta ha dit...

"Farà bacil"??? Mac!! però de què va aquest llibre, fill meu? :-DDD

La CARME és una crack! ;-))

Consol ha dit...

Sí que lliga, sí. Qui ho havia de dir.

Sergi ha dit...

Un dia m'has d'explicar com es fa per inventar-se un anagrama. Perquè si endevinar-ho ja és difícil, no m'imagino ni per on es deu començar a crear un anagrama.

sa lluna ha dit...

Si que ha lligat Carme!! :)

Desitjo un bon cap de setmana a tothom!!
Aferradetes Mac.

McAbeu ha dit...

LLUNA: No va caldre que t'hi tornessis a ficar. :-))

CARME: Lliga i a més lliga molt bé. Felicitats!! :-)

ASSUMPTA: El Dr. Lira i Plom (li pots dir Quimet, si vols) és un expert bacteriòleg i ens presenta un petit manual pràctic per evitar algunes actituds quotidianes que sense nosaltres saber-ho són font de creació de bacils i altres bacteris, i per tant ens poden provocar infeccions. Fa una mica de por el capítol dedicat al món dels blogs, es veu que n'hi ha que són molt perillosos en aquest sentit. :-DDD

SERGI: De fet és més fàcil fer-lo que resoldre'l. Pensa que només cal anar remenant les lletres fins formar unes altres paraules noves i per tant tens més d'una possibilitat mentre que quan el resols només hi ha una única solució.

CONSOL i SA LLUNA: Lliga magníficament. És que la CARME és tota una crack d'aquest jocs. :-))

Publica un comentari a l'entrada