GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 18 de maig del 2011

332.- El paleta fatxenda i el manobre espavilat

332.- Un paleta fatxenda i molt fort sempre feia la mateixa aposta als manobres nous: "Agafa el carretó, carrega'l amb el que vulguis i corre fins la cantonada, després jo carregaré el mateix que tu afegint-hi un sac de ciment de 50 kg; qui tardi més en arribar farà la feina de l'altre durant una setmana". Els peons podien triar entre tot el que hi havia a l'obra però sempre perdien perquè el paleta era més fort que qualsevol d'ells i els 50 kg de més no eren prou per compensar la diferència de forces. Però un dia el manobre va guanyar l'aposta, podeu dir com s'ho va fer?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "

22 comentaris:

Assumpta ha dit...

Li va dir al paleta que s'hi pugés ell?

Si el manobre era al propi paleta a qui carregava, al paleta li seria impossible dur un carretó "amb sí mateix" a dins, més 50 quilos de ciment...

Bé, per dir alguna cosa :-))

jpmerch ha dit...

Assumpta, m'has deixat bocabadat.

jpmerch ha dit...

Assumpta, m'has deixat bocabadat.

Assumpta ha dit...

Bé, JP, no sé pas si és la resposta correcta... jo ho intento :-)) és que els "laterals" m'agraden molt (no s'han de fer números hehehe)

jpmerch ha dit...

Jo crec que sí és la reposta correcta. Estava jo calfant-me el cap i de sobte ha eixit tu resposta i el que segueix ja ho he dit...

Ara he pogut tancar la boca.

Assumpta ha dit...

:-)))

Quadern de mots ha dit...

un altre de lateral :DD

Fins aviat

Sergi ha dit...

Jo trobo que la resposta de l'Assumpta és força encertada, i que per aquí ha d'anar la cosa.

Elfreelang ha dit...

Voto per l'Assumpta!

Carme Rosanas ha dit...

Una altra bocabadada!

JJMiracle ha dit...

Sí, sí, també penso que l'Assumpta l'ha encertat.

Pilar ha dit...

Assumpta, Assumpta, OEOEOEOE!!!!

Jordi ha dit...

Jo anava a posar que li lligava el sac a la roda però, evidentment, la resposta de l'Assumpta és infinitament millor.

Assumpta ha dit...

Ostres, ostres... no sé si serà la resposta correcta o no, però el que si sé és que fa una estona estava amb l'autoestima un pèl baixa i que ara, llegint tots els comentaris vostres, ha pegat una pujada impressionant :-DDD

MAC!! Per què no la dones per bona per majoria? ;-))

Carme Rosanas ha dit...

Home, Mc, si el llibre no diu el que ha dit l'Assumpta, ja t'aviso, eh? pots tenir una crisi de valors, o fins i tot existencial... Per primer cop ens plantejarem seriosament si el Llibre no estarà equivocat.

Qui avisa no és traidor! je, je,je... ;)

Assumpta ha dit...

Ostres, ara que això de fer concentracions i manis convocades per Internet... hehehe :-DD

Josep B. ha dit...

Diu la llei d'Ockam (crec que s'escriu així) que la resposta més senzilla acostuma a ser la correcta.

També crec que l'Assumpta l'ha encertada.

Assumpta ha dit...

MAC, avui és el meu mesiversari, no em facis patir, home... :-)

Tant si és SI com si és NO... ja podries dir alguna coseta...

McAbeu ha dit...

Ja deia jo que em xiulaven les orelles. :-DD

Veig que hi ha gairebé unanimitat a l'hora de acceptar la solució de l'ASSUMPTA però ja hauríeu de saber que amb això no n'hi ha prou per a que el LLIBRE la doni per bona (en això no valen les majories, ASSUMPTA). Tampoc es deixa influir per les crisis existencials (eh!, CARME) i molt menys per que li convoqueu una mani en contra. És així, està molt fet a la seva. :-DD

Però, i una cosa no treu l'altra, també sap donar la raó a qui la té. I no hi ha dubte que aquest enigma l'ASSUMPTA l'encerta de ple quan diu que la solució és que el manobre faci pujar al paleta al carretó. :-))

Així que MOLTES FELICITATS, ASSUMPTA per partida doble (per l'encert i pel mesiversari) :-)

Assumpta ha dit...

Iupiiiiiiiiiiiiiii :-DDDD

Gràcies MAC! hehehe ja sé que les normes són les normes i que "la solu" no tocava fins demà... però... hehehe... un mesiversari, és un mesiversari... només n'hi ha dotze a l'any ;-)

Ara ja puc seguir amb la feina tranquil·la ;-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: De què em serviria ser el qui poso les normes si no me les pogués saltar quan em semblés? :-DD
Clar que això no es pot fer massa sovint, però una ocasió tan especial com un mesiversari no es podia deixar passar com si res. ;-))

Assumpta ha dit...

Gràcies, MAC!! En faig 593 ;-))

Recordo quan varem celebrar que mon pare en feia 1.000!! :-DD

Publica un comentari a l'entrada