GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 4 de maig del 2011

328.- Test psiquiàtric

328.- En un psiquiàtric fan una prova als interns per deduir la seva capacitat mental. La prova consisteix en donar-los a escollir entre una palla de beguda, un didal, una tassa de cafè, una gerra de cervesa o una galleda foradada i fer-los buidar una banyera. Segons quin estri utilitzen se'ls classifica com més o menys malalts, pots dir com buidaries tu la banyera?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Zel "

16 comentaris:

zel ha dit...

Jo? Traient el tap!
Cas que fos plena, clar...

Elfreelang ha dit...

DONCS ANAVA A DIR EL MATEIX JO TREURia el tap i llestos! potser esic malament ai no sé..

Sergi ha dit...

És clar, traient el tap! Sembla que, malgrat tot, no estem tan malament del cap per aquí...

Jordi ha dit...

Bé, com ja han dit el treure el tap, diré una alternativa: provar de taponar el forat del cubell amb un dels altres elements per poder utilitzar-lo. Ara em donarà una malaltia greu ves per on!!

trena ha dit...

jo em quedaria la gerra de cervesa i després de treure el tap de la banyera, aniria a la fresca a gaudir de la cervesa.

PD: entenc que la banyera està plena d'aigua i la gerra plena de cervesa :)

JJMiracle ha dit...

Jo? Li donaria qualsevol estri d'aquests a un dels malalts i que la buidi ell! A mi que no m'hi emboliquin… :-P

No, en realitat faria el que ja heu dit.

El porquet ha dit...

Abans, de posar un got de xumet amb un licor dins una gerra de cervesa plena se'n deia fer un submarí (almenys quan jo era un destructor de la nit).

Per tant, si posem la tassa de cafè (fent les funcions de xumet) dins la gerra de cervesa obtenim un primer submarí.

Llavors si tot això ho posem, a la vegada, dins la galleda, obtenim un segon submarí encara més gros!

I la palleta, a mode de periscopi, i el didal com a torpede i ja tenim tot l'equipament per submergir-nos a la banyera, buscar amb el submarí el tap, trobar-lo i torpedinar-lo!!!!! I un cop destruït el tap, ala! banyera buida!

Joan ha dit...

Jo, que sóc una mica animal, i aprofitant que el mode desguàs és una mica lent, utilitzaria el mètode de l'empenta i banyera per terra. No em negareu que és bastant més ràpid...

Garbí24 ha dit...

La galleda foradada......és la única manera de que et deixin dins el manicomi per sempre...que tal com està l'exterior.....

Mireia ha dit...

Treureel tap, oi? Vaaa , vaaa que no endevinar-ne cap passa però estpa malalment del terrat ja seria massa

Carme Rosanas ha dit...

Ja que hi ha força unanimitat, i no cal insistir, deixeu-me que aplaudeixi ben fort en garbí, per agrair-li la rialla que m'ha regalat!

sànset i utnoa ha dit...

Jo faria anar la gerra. Sempre que la banyera fos plena de cervesa. Si no fos així, no m'hi trobarieu.

*Sànset*

Assumpta ha dit...

Doncs us asseguro que ni m'havia passat pel cap això de treure el tap. De fet, pensava que havia de triar forçosament entre una de les opcions donades i que únicament ho podia fer d'una d'aquelles maneres, per tant ja no he pensat en cap altra possibilitat.

Com estic, sr. Doctor?

Ah, i evidentment hagués triat la galleda foradada, però no pel mateix que en Garbi (que m'ha fet riure MOLT!! :-DDD) sinó perquè he imaginat un parell de forats petits, o sigui que si omplia la galleda, encara que perdés, el temps d'omplir i buidar (on fos que s'hagués de buidar) sempre quedaria molta més aigua dins la galleda que no pas dins cap altre de les opcions.

Vull un diagnòstic, eh? :-))

Pilar ha dit...

Ui, en un principi pensava com l'Assumpta, que s'havia de triar obligatòriament entre els estris oferts.
Hi ha habitacions amb vistes al jardí?

Josep B. ha dit...

Protesto!

Això de fer servir el tap és trampa!
Així qualsevol!

Amb lo heroic que seria buidar la banyera amb la palleta!

Es que li feu perdre la il·lussió a la gent, home, ja està bé ...

McAbeu ha dit...

Me'n guardaré prou de diagnosticar als que heu donat solucions diferents a la més lògica, que evidentment és "treure el tap", més que res perquè algunes d'aquestes "solucions diferents" són molt ocurrents i m'han fet molta gràcia. :-))
El LLIBRE, que no té tants miraments i diu les coses tal com ragen, pensa que esteu "com uns llums de ganxo" però insisteixo que jo no comparteixo de cap de les maneres aquesta opinió! ;-DD

Publica un comentari a l'entrada