GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 15 d’abril del 2011

Fragment Parcial 006


QUIN QUADRE ÉS?


Amb la intenció de començar una col·lecció de pintura, vaig anar a una famosa galeria d'art i vaig triar uns quants quadres que em van agradar.

A l'hora de pagar vaig adonar-me que el meu pressupost només cobria una part de la factura i, en conseqüència, el galerista només em va deixar emportar un tros de cada quadre... i encara gràcies.

Tot i així, el marxant va dir que són quadres tan famosos que serien igualment reconeguts. A vosaltres que us sembla? ;-)


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

12 comentaris:

Assumpta ha dit...

Caram! Encara ningú ha dit res? deu ser difícil... a veure, a veure...

Assumpta ha dit...

Qui deu ser aquest bon senyor? un jutge? o és una senyora velleta?... què és això? un despatx?

Res... vaig absolutament perduda...

Assumpta ha dit...

La Vicaria, de Mariano Fortuny!!!

Assumpta ha dit...

Oeeeeeeeeeee oeeeeeeeeeoeeeeeee oeeeeeeeeeee oeeeeeeeeee oeeeeeeeeeee oeeeeeeee oeeeeeeeeeeeeeeee oeeeeeee

Després de dir que estava perduda, he tingut un flaix sobre l'estil... he buscat Fortuny i a la primera!! uaaaaaaaa uaaaaa oeeee oeeee

No cal que busqueu més!! :-DD

A més m'alegra perquè es tracta d'un pintor de Reus hehehe ;-)))

Bé doncs, amics, la meva victòria en aquest joc (MAC, ja em pots posar el nom en vermell) és una premonició de la victòria del Barça de demà!!

Oeeeeeeeeee oeeeeeeeeeee

Sí!! Estic contenta!!... ei, és que és el primer "Fragment parcial" que m'emporto!!!

Oeeee oeeeeeeeeeeeeeeeee

(A veure si a la tercera sóc capaç de posar el comentari de forma acceptable hehehe)

McAbeu ha dit...

Però que no era una senyora velleta, el personatge del quadre? :-DD

Assumpta ha dit...

És que va una mica encorbat aquest mossèn, deu ser un senyor vellet hehehe ;-))

Assumpta ha dit...

Per cert, quina vicaria més luxosa, eh? a la meva Parròquia no és així... hehehe

Ostres, què diguin el que vulguin, que aquest home pintava mooooolt millor que Goya, eh? Mare meva!!

Bé doncs, vaig a fer feina ;-))

Jordi ha dit...

Si anem per pintura, servidor es retira que no li agrada!! Tinc alèrgia als quadres!

McAbeu ha dit...

JORDI, si és per causa de força major en quedes dispensat. ;-D

I a més, l'ASSUMPTA n'està tan convençuda que qualsevol li porta la contrària. Més que res, perquè té raó i encerta el quadre perfectament. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Hehehe és que m'encanta el joc del Fragment Parcial... trobo que en podries fer un cada dia :-DD

Per cert, moltes gràcies pel teu BON DIA al Petit Blog... la cançó en sí m'agrada molt, em dóna un bon rotllo molt gran i, a més, em porta bons records de moments petits, familiars, rialles, anècdotes d'aquelles que potser a qui fan més gràcia és a qui les ha viscut hehehe... però que fan que, sempre que l'escolto, somrigui :-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: A mi també em dóna molt bon rotllo aquesta cançó dels Pets, és una cançó molt optimista i me n'alegro molt que t'hagi agradat. :-))

També me n'alegro molt que t'agradi el joc del Fragment Parcial, però això de fer-ho diari no m'acaba de convèncer... val més que continuï fent-los mensualment, que sinó no en podria posar de laterals. ;-DD

Assumpta ha dit...

Cada vegada que et passi pel cap un "matemàtic / difícil" tu ni cas, un Fragment Parcial i ja està ;-)

Ostres, ara sí que plego una estona de blogs, que se m'acumula la feina!! :-)

Publica un comentari a l'entrada