GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 8 de setembre del 2010

172è Joc Literari d'en Tibau

Interrompo el meu DESCANS VACACIONAL i obro momentàniament el blog per col·laborar amb l'amic Jesús M. Tibau que avui torna a començar la temporada dels JOCS LITERARIS que han estat aturats durant el mes d'agost.

Ell mateix us ho explica més bé al seu post del 172è Joc Literari però, resumint, es tracta de descobrir el nom d'un escriptor combinant les pistes que ell us ha deixat en el seu apunt i la que jo us deixo en aquest post.

Una vegada sapigueu de qui es tracta, NO HEU DE DEIXAR LA RESPOSTA AQUÍ sinó que li heu d'enviar a en Tibau per e-mail.

Bé, em sembla que res més. Només dir-vos que ben aviat, XAREL-10 es tornarà a posar en marxa amb noves forces per seguir oferint-vos els enigmes i endevinalles de cada dia.

FINS ARA!

P.S.: Per si algú es pensa que m'he oblidat de posar la pista del Joc Literari, us dic que el senyor que veieu a la imatge que encapçala aquest post no sóc jo, és... LA PISTA! :-))

6 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per col.laborar, i bones vacances

Carme Rosanas ha dit...

Donc jo, Mc... no veig la pista per enlloc. Crec que he encertat els dos autors mirant el blog del Tibau, i tot i així no sé veure la pista aquesta tan vacancera que ens has donat...

:)

JJMiracle ha dit...

Bona pista, però el podries haver buscat una mica més enfeinat i no descansant, en solidaritat amb els que treballem! :-P

McAbeu ha dit...

JESÚS: Encantat de col·laborar en el primer Joc Literari de la temporada. :-)

CARME: Si has trobat els dos autors, un d'ells et pot servir de pista per trobar la meva pista. :-DD

P-CFACSBC2V: La imatge està triada en solidaritat als que ara gaudim d'un "petit descans vacacional". :-DD (Encara que jo ho hauria de dir en passat perquè ja he tornat a casa :-P)

Assumpta ha dit...

Mare meva... aquest sé qui és, però... :-)

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Vinga que la pista és fàcil... ;-)

Publica un comentari a l'entrada