GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 1 d’abril del 2009

Balanç Mensual 6

L'enigma visual d'aquest mes és el següent:


Abril, Sant Jordi, llibres i roses. Com de llibres ja em vam remenar prou el mes passat (eh, Tibau?), us ofereixo aquest bonic ram de roses. A l'imatge, com no podia ser d'un altra manera, hi ha una cosa que no hi hauria de ser. Si la trobeu dieu-m'ho als comentaris, si no la trobeu demaneu-me alguna pista.

Ja ha passat el sisé mes de vida d'aquest blog...
...i per celebrar aquest mig anyet de vida he remodelat el blog de dalt a baix. He marxat de XERRAIRES.NET (des d'aquí el meu agraiment als blocaires de Vila-seca) per anar a la casa gran de BLOGGER. Això em permetrà una millor interactivitat amb la majoria de vosaltres, entre altres avantages tècniques.
Sóc totalment novell en aquesta nova plataforma però espero que no em costi gaire adaptar-m'hi.
A part d'això, que ja és bastant gros, aquest mes que acabem de passar ha estat de força activitat, el comptador que vaig instal·lar el 17.01.09 marcava el 31.03.09 un total de 825visites, amb dos fets destacats: el primer va ser la publicació de l'enigma visual del mes dedicat a J. M. Tibau que ell mateix em va fer el favor d'anunciar el dia 03.03.09 i que aquell dia va fer triplicar la mitjana de visites normal, el segon esdeveniment també va ser "culpa" d'en Tibau, no cal que us digui que va ser el seu 100è Joc Literari que va començar el 18.03.09 i que aquell dia va fer quadriplicar les visites habituals i que va portar visitants nous durant bastants dies més (aquests dies a la llista de pàgines més populars, la pàgina del post del 100è Joc Literari va superar la pàgina d'inici del blog). A part de aquest esdeveniment, XAREL_10 també ha col·laborat amb el Concurs de Relats Curts de Terror de www.hesperia.cat i en la celebració del Hanami de les Terres de l'Ebre.
Parlant d'estadistica pura us diré que aquest mes l’enigma més visitat ha estat el 104.- L'endeví i el futbol i l’endevinalla 052 fou la més vista. Entre els visitants guanya l’Internet Explorer (54%) davant del Mozilla-Firefox (46%) i arrasa el S.O. Windows (92%) molt per davant dels Mac (2%) i el Linux (6%), entre els Windows veiem que XP supera al Vista per 10 a 1.


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Trini "

20 comentaris:

Trini González Francisco ha dit...

Podria ser que una de les flors no fos una rosa sinó una camèlia?

McAbeu ha dit...

TRINI: Jo no n'entenc gaire de tipus de flors, però a la floristeria m'ho han venut com un ram de roses i només roses.

Trini González Francisco ha dit...

Julins..., doncs no hi caic...

McAbeu ha dit...

UNA PISTA: L'"intrús" que estem buscant no pertany al regne vegetal.

kika ha dit...

fa dies que hi busco el no-vegetal... i res..

Trini González Francisco ha dit...

ja en som dues, kika.

en mcabeu m'haurà de comprar unes altres ulleres, que m'estic quedant cegata. XDD

McAbeu ha dit...

Llegint la lletra petita de l'assegurança del blog he vist que queda coberta la traumatologia però no l'oftalmologia (per tant TRINI sentint-ho molt no em puc fer responsable de les teves ulleres noves, en canvi si t'haguessis fet una luxació a la cama passejant per aquí doncs encara).
De totes maneres, els meus advocats m'han aconsellat que per evitar demandes el millor seria oferir-vos una NOVA PISTA: A l'imatge s'amaga un animal que viu al mar però que no és un peix. ;-)

Trini González Francisco ha dit...

Pos com no sigui un alga, kefe...

:-/

Ai no! Que un alga no és un animal!

Doncs com no sigui un pòlip coral·lí...!

XDD

kika ha dit...

pot ser una medussa?

McAbeu ha dit...

No és ni un pòlip coral·lí ni una una medusa.
I de moment no dono més pistes però no comenceu a dir noms d'animals marins que no són peixos per anar provant recordeu que la resposta correcta és la que descobreix l'animalet i on és. ;-)

Agnès Setrill. ha dit...

Amí em sembla veure part d'unes ulleres, però no hi trobo el nom d'un ésser marí...

Agnès Setrill. ha dit...

A sota la rosa blanca, que hi ha més a l'esquerra de la foto.
No ho és oi?

McAbeu ha dit...

AGNÈS: Benvinguda per aquí. No sé veure les ulleres que dius però no, el que busquem no són unes ulleres.

Com veig que s'acaba el mes i no ho trobeu us dono la meitat de la solució. L'ésser marí que busquem és un bonic DOFÍ, i ara si que no diré res més fins que algú de vosaltres descobreixi on és. ;-)

Trini González Francisco ha dit...

Ja el tinc! És a sobre de la rosa que jo creia que era una camèlia rosada.
La segona, comptant des de l'esquerra.
Et passo la foto! Un momentet!

Trini González Francisco ha dit...

Voilà!
IMATGE

Kudifamily ha dit...

Ostres Trini!
Ets la meva ídol, jajajaja...
Jo ni amb la pista el trobava!!!
Des de fa dies que no hi clisso gaire i crec que és culpa de la recerca del dofinet dels nassos!!!
McAbeeeeeeu, que et passaré la factura de les ulleres noves, juas juas!!!

McAbeu ha dit...

TRINI: Moltes felicitats per fi has trobat el DOFÍ amagat. Ha costat però m'has de reconèixer que estava ben a la vista, de fet segur que ara et passa com a mi que quan miro la imatge, el dofinet em salta als ulls. Ah! i molt bé per penjar una imatge amb la solució, m'has estalviat feina ;-).

KUDIFAMILY: Com ja vaig dir en un comentari anterior: L'assegurança d'aquest blog no cobreix despeses oftalmològiques. :-)

Trini González Francisco ha dit...

Kudifamily... exagerada...! XDD

Mac! Quins nassos! Ara no veig més que el dofí! XDD Amb lo que em vaig mirar i remirar aquesta flor..., li veia quelcom diferent a les demés, però ni modo, noi!

Si no arribes a dir què era, encara estaria buscant.

Enhorabona per l'enginyós joc. Has fet una gran feina de camuflatge! :)

Agnès Setrill. ha dit...

Un dofí vermell i preciós!
Com és que ara és veu tant clar!
Passaré sovint per aquí, em convé gimnàstica visual i mental. Hehehe!

kika ha dit...

osti tu! ni després de saber one ra el veia... difícil, molt difícil.

Publica un comentari a l'entrada