GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 24 d’abril del 2009

116.- Un bitllet dins d'un llibre

116.- Un metge acaba d'arribar a la seva consulta i se n'adona que ha deixat entre les pàgines del llibre que estava llegint un bitllet de 500 €. Preocupat, per no perdre'l, truca a casa seva, l'home viu sol i contesta la seva criada:
- Joana, sóc jo. Mira m'he deixat un bitllet dins del llibre que hi ha a la meva habitació. Ara mateix t'envio al meu ajudant, en Jordi, per recollir-lo fes el favor de donar-li.
Dit i fet, el doctor envia a l'ajudant a casa seva que està al final del mateix carrer però quan torna amb el llibre ja no hi ha cap bitllet. El doctor, sabent que el lladre només pot ser la criada o l'ajudant, els fa venir tots dos per interrogar-los:
- Jordi, has tardat molt en anar a casa i tornar, que ha passat?
- És que he aprofitat per entrar al Banc d'aquí al davant per fer un ingrés però els diners eren meus, no he obert el llibre per res.
- I tu Joana, has obert el llibre?
- Doncs si, ho he fet per comprovar que el bitllet hi fos tal com ha dit vostè. L'he mirat i l'he tornat ha deixar al mateix lloc, encara recordo que era entre les pàgines 99 i 100.
És la paraula d'un contra l'altre però el doctor ho té clar i ja ha descobert qui menteix, i tu?


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Captaire "

6 comentaris:

captaire ha dit...

És impossible que el bitllet estigui entre les pàgines 99 i 100. Si obrim qualsevol llibre per qualsevol pàgina trobarem que la de l'esquerra és parell i la de la dreta és senar. Per tant les pàgines 99 i 100 formen part del mateix full.
Així doncs el bitllet l'ha agafat la criada.

Ara faltaria saber si anaven a mitges i l'ajudant ha ingressat el bitllet al banc.

Kudifamily ha dit...

Osti captaire... em trec el barret!!
Ja tinc un altre ídol, jajaja!!!

J ha dit...

Jo he arribat a la mateixa conclusió doncs tenia el llibre de St Jordi d'aquest any al costat de l'ordinador, ... però noi, no he estat prou ràpid.

captaire ha dit...

Autògrafs dimarts i dijous de 19h a 20h, hehehehehehe

La veritat és que m'apassionen aquest tipus d'enigmes i quan vaig descobrir el blog del McAbeu fa una setmana se'm va obrir el cel!!
Amb les endevinalles, en canvi no hi tinc gaire traça.

El veí de dalt ha dit...

Arribo tard. La sabia... A la propera!

Melo ha dit...

Captaire, hi ha un parell d'enigems sense resoldre als quals he donat 10.000 voltes i no entrec l'entrellat. A veure si tu pots amb ells.

Publica un comentari a l'entrada