GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 30 d’abril del 2018

977.- Antecedents sospitosos

977.- Fa pocs mesos, un home estava intentant esbrinar quina era la millor manera d'entrar en un banc per robar-lo. Se sap del cert que va convèncer un agent de policia de la zona perquè li donés informació i li aclarís alguns dubtes. El banc, evidentment, no en sabia res d'aquestes converses que, al final, van donar els seus fruits. Efectivament, aquesta mateixa setmana, l'home va poder portar a terme el seu pla, fet que li va permetre aconseguir una substanciosa quantitat de diners i, tal com havien quedat, seguidament n'entregà al policia la part que li tocava. Tots aquests fets són públics però, així i tot, ni l'home ni el policia han estat detinguts. Podeu explicar-ho?

17 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs potser era en un país molt més avançat que aquests que corren per aquí, on la polícia recuperava legalment tots els diners robats pels bancs als ciutadans. Qui sap si els que van ser detinguts van ser els directors generals o els accionistes del banc.

Carme Rosanas ha dit...

Estava esperant que en Xavier Pujol que digués alguna cosa, però al final ho dic jo... :)

jo rai! ha dit...

Feien una pel·lícula!

McAbeu ha dit...

CARME (1): Sí, segur que hi ha paisos molt més avançats on això que dius seria possible... però no és aquesta la resposta del LLIBRE. ;-)

CARME (2): No sabia que us repartiu la tanda per deixar comentaris... :-D

JO RAI!: Podrien haver-la fet... però tampoc és aquesta la solució del LLIBRE. ;-)

Assumpta ha dit...

Com no es tracti d'un banc del carrer, dels de seure... però "entrar-hi"?

A més, diu clarament que volia robar-lo i, si així fos, això tampoc estaria bé...

Assumpta ha dit...

Era un agent d'una companyia d'assegurances que mirava de trobar els punts dèbils a la seguretat del Banc...

Un cop aconsegueix robar-lo posa de manifest aquests punts que s'han de millorar, ho comunica a la companyia i aquesta ho fa al Banc. Li apuja una barbaritat la prima de l'assegurança, l'agent cobra per la feina ben feta i comparteix una part de la seva recompensa amb el policia que l'ha ajudat :-)

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA (1): No és un banc de seure, estem parlant d'una oficina d'una entitat bancària.

ASSUMPTA (2): Molt bona teoria que podria ser perfectament la solució correcta... si no fos que el LLIBRE en té una altra. ;-)

jo rai! ha dit...

Doncs si no era una pel·li potser era una aposta...

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Doncs no, no es tracta d'una aposta.

jo rai! ha dit...

Doncs potser era un detectiu que volia capturar al lladre que robés el banc i va haver de demanar ajut a la poli.
(Quina manera de complicar-se la vida!!!!!!!!!!)

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Tampoc hi surt cap detectiu en la solució del LLIBRE. :-)

jo rai! ha dit...

M'està pujant la mosca al nas.

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Ja saps que, en aquesta classe d'enigmes, el LLIBRE accepta preguntes que es puguin contestar amb un sí o amb un no. És una opció a tenir en compte per arribar a la solució correcta, una altra és seguir disparant a cegues evidentment. Sort!

jo rai! ha dit...

És que no se m'acut cap pregunta de resposta sí o no que no impliqui la resposta directa!

Trets a cegues és més del meu taranna: era un agent d'assegurances?

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Cap problema, cadascú juga com vol. Pel que fa a la teva nova proposta i tal com ja li vaig dir a l'ASSUMPTA que va tenir la mateixa idea, et reitero que el protagonista de l'enigma no és un agent d'assegurances. ;-)

jo rai! ha dit...

I doncs? Veig que el presumpte lladre queda impune"

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Mira, això podria ser una d'aquelles preguntes per ajudar a treure l'entrellat que et deia l'altre dia. Tu preguntaries: Els fets quedaràn impunes? i el LLIBRE contestaria: Sí, de fet ja ens diuen que "ni l'home ni el policia han estat detinguts" per tant el que s'explica a l'enunciat no rebrà cap càstig.

Publica un comentari a l'entrada