GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 28 de febrer del 2018

962.- L'última pista abans de morir

962.- Abans de morir, la víctima ha marcat amb els dits tacats de sang un total de cinc números del calendari que tenia damunt la seva taula per assenyalar al seu assassí. Aquesta sèrie numèrica (4 – 7 – 8 – 10 – 11) és l’única pista de la que disposa l’inspector encarregat del cas que ha detingut 5 sospitosos (Aleix, Carla, Enric, Joana i Núria) però que els haurà de deixar anar aviat si no descobreix quin d’ells és el culpable. El podeu ajudar?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "

9 comentaris:

Assumpta ha dit...

Després de pensar una estona, passo enigma a l'ésser superior de la meva família anomenat MERCÈ.

De totes formes, jo seguiré pensant, clar... (tot i que al meu nivell) (com no podria ser d'altra forma, tot s'ha de dir)

xavier pujol ha dit...

Faig com l'Assumpta: pensar.

jo rai! ha dit...

Si el moribund fa tan mala lletra com jo l'assassí deu ser l'Aleix

ASSUMPTA ha dit...

La MERCÈ diu:

Els números corresponen als mesos de l'any:
4- Abril
7- Juliol
8- Agost
10- Octubre
11- Novembre

Si agafes les inicials d'aquests mesos tens AJAON, i si les endreces tens JOANA.

Tatxín!!!! Joana és l'assassina. Ja li pots dir a l'inspector que la detingui i que deixi lliures als altres sospitosos, que en aquest país ja en tenim massa d'innocents engarjolats.😉

Llibertat presos polítics!!!😘😘


Fins aquí el missatge... No tinc paraules... 👏👏👏👏👏👏👏👏

Carme Rosanas ha dit...

Jo havia pensat una cosa semblant a la que diu jo rai, però la Mercè ens ha tornat a resoldre l'enigma.

Assumpta, hem de conèixer la Mercè, però ja! Com ens podem perdre una persona així?

No tinc paraules, jo tampoc.👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Carme Rosanas ha dit...

Digues-li que si fa un taller de com aprendre a pensar "en lateral' que m'hi apunto! És la reina!

Assumpta ha dit...

Si la coneguessis et cauria súper bé, però no per la seva intel·ligència, sinó per la seva bondat, simpatia, sentit de l'humor... :-DDD

McAbeu ha dit...

La germana de l'ASSUMPTA ja ha demostrat més d'una vegada que és tota una experta en aquesta classe d'enigmes i avui ho torna a fer. El seu mètode és, efectivament, el que permet a l'inspector desxifrar correctament l'última pista que ens va deixar la víctima just abans de morir i així descobrir la culpable d'aquest crim. Felicitats, MERCÈ!! :-))

ASSUMPTA ha dit...

💟💟💟💟💟💟💟💟💟

Publica un comentari a l'entrada