GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 20 de juny del 2014

Peces Literàries 008


QUÈ HI DIU AQUÍ?

Us havia preparat una interessant (o no) citació literària i quan la portava cap aquí, m'ha caigut de les mans i s'ha fet miques.

Podeu ajudar-me a recompondre-la, ordenant totes les peces?.

Perquè ho tingueu més fàcil us diré que comença primer amb la citació pròpiament dita, continua amb el nom de l'autor entre parèntesis ( ) i s'acaba amb el títol del llibre on va sortir, entre claudàtors [ ].

Gràcies per endavant!


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Sa Lluna i Jo rai! "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

14 comentaris:

sa lluna ha dit...

De moment, ho puc imprimir.

Bon dia, Mac ... aferradetes!:)

Assumpta ha dit...

Jo també, LLUNETA ;-))))

sa lluna ha dit...

Holaaaaaa ASSUMPTA! Bon dia!!

Mem, tinc:
- assassí
- corrosiva
- víctima
- de justícia

Mac, no ens pot dir per quina lletra comença?? ;)





Assumpta ha dit...

Holaaaaaaaaa LLUNETA!!

Les "noies del blog d'en MAC" som les millors demanadores de pistes de tota la catosfera!! :-DDD

sa lluna ha dit...

Fem un bon equip, si!!
Ara en Mac està fent la migdiada i jo crec que també la faré, aquesta tarda que no treballo.

Fins despréssszzzzzz...zz...z...

Carme Rosanas ha dit...

Tant que m'agraden aquests i avui no m'hi puc dedicar, ni demà tampoc... us desitjo sort, noies...

I també als nois, que no se sentin discriminats.

Molta sort, jo rai!!!! (per compensar)

Bon cap de setmana a tothom!!!

jo rai! ha dit...

Alguna cosa d'en Joan Fuster?

jo rai! ha dit...

(per cert, gràcies Carme pel detallet...)

jo rai! ha dit...

Alguna cosa de "Judicis finals"?

sa lluna ha dit...

Crec que va així:

La idea de justícia és la més corrosiva que ha inventat l'home. Amb ella gosa plantar cara a Déu, revoltar la societat i assassinar el seu veí. Però cal reconèixer que, sense ella, en efecte, no fóra sinó una trista víctima abjecta.
(Joan Fuster)
[Judicis finals]

Aferradetes ☺

Assumpta ha dit...

Vaja! No he tingut temps ni de retallar les peces! (ho havia imprès... he anat a anglès, al sortir pitant a l'Abacus i ara arribo a casa i... ja està resolt! :-P

Bon cap de setmana, CARME i tothom!! :-DDD

McAbeu ha dit...

SA LLUNA ha anat tan ràpida que l'ASSUMPTA no ha tingut temps de retallar les peces, la CARME no s'hi ha pogut ni posar, en JO RAI! ha tingut el temps just per trobar el títol i l'autor i el LLIBRE no ha tingut temps ni de dir que "el text comença amb la lletra L". :-DDD

Però pel que si tenim temps, és per felicitar-la per la bona feina feta i enviar-li una forta "aferradeta". :-))

Assumpta ha dit...

Enhorabona i aferradetes, LLUNETA!! :-DDD

sa lluna ha dit...

Gràssis Mac,
gràssis Assumpta
gràssis llibre ;)

Aferradetes per a tots!! ☺

Publica un comentari a l'entrada