GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 13 de juny del 2014

Anagrama Lletraferit 044


QUIN LLIBRE ÉS?

No negaré que els llibres digitals tenen alguns avantatges respecte als de paper però també presenten inconvenients. Estic segur que en un llibre tradicional no m'hauria passat mai el que m'ha passat en aquest e-book on, encara no sé quin botó he premut, però les lletres que formen el títol i el nom de l'autor s'han barrejat completament.
Podeu ajudar-me a desxifrar aquests anagrames per tornar a trobar els títols i els autors originals?

Com a pista us diré que el llibre en paper que estem buscant és força recent (menys de 10 anys) i, en conseqüència, és força provable que no formi part del catàleg de llibres d'ocasió de la BOTIGA ONLINE EL MAGATZEM (http://elmagatzem.netne.net/). De totes maneres, no estaria de més que hi anéssiu a fer una ullada. Segurament aquest llibre no hi serà, però potser podreu trobar algun producte que us resulti interessant. No se sap mai!

BOTIGA ONLINE
(http://elmagatzem.netne.net/)
LLIBRES D'OCASIÓ,
ARTICLES DE PAPERERIA,
ACCESSORIS DE TELEFONIA,
PRODUCTES DE GEOCATXING
I MOLTES ALTRES COSES.
Llibres d'ocasió a partir d'1 €!!



EDITAT EL 14.06.2014
PISTA 1: En el llibre original, el títol està format per 5 paraules i l'autor per 2.

EDITAT EL 18.06.2014
PISTA 2: L'autor és un home i el seu nom conté la lletra "Q".


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

18 comentaris:

Assumpta ha dit...

Hehehehe, quins títols, MAC!! Canteu, canteu al bosc... en Ramon i tots :-DDDD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Les coses que arriben a sortir quan et poses a remenar lletres. ;-DDD


Pel que fa al títol original, ara afegeixo una pista al post per ajudar-vos en la feina de "desremenar". ;-)

Assumpta ha dit...

cinc paraules... A veure, començarem amb les reflexions ;-)

Si hi ha cin paraules és que no deuen ser massa llargues o bé és que hi ha molts articles...

Assumpta ha dit...

Toc, toc! Venia a buscar la Pista número 2 :-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Ja saps que el LLIBRE només regala la primera pista, per a que n'hi hagi més cal que es vegi que hi heu treballat una mica. :-P
Jo, que no sóc tan estricte com el LLIBRE, et puc dir de totes maneres que al títol d'articles només n'hi ha un així que deus tenir raó quan dius que les cinc paraules no són massa llargues. :-))

Assumpta ha dit...

Una pisteta sobre la primera lletra del nom de l'autor i del títol... hehehe
És autor o autora?
:-))

Carme Rosanas ha dit...

No és que no hi sigui... Hi sóc i he vingut al menys mitja dotzena de vegades a veure su m'inspirava amb la barreja, però, no. No m'inspiro...

La "qu" es del nom o del cognom?

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA i CARME: Com veig que no ho voleu deixar còrrer (cosa que us agraeixo molt) he afegit una nova pista contestant les dues preguntes que em feu. Sort! :-))

sa lluna ha dit...

Imagino que ha de ser Miquel o Quim.

Jo com la Carme, guaito i no veig el què.

Bon dia, nines!
Aferradetes, Mac :)

Assumpta ha dit...

Clar que no ho volem deixar córrer! ;-))

Aquesta pista és bona... vaig a pensar :-))

Assumpta ha dit...

M'estic fent experta en noms de nen...

Quer
Quim
Quintí
Quirze
Quixot

Miquel, Joaquim, Pasqual...

Assumpta ha dit...

Ja tinc l'autoooor hehehehe QUIM MORALES!! :-))

Assumpta ha dit...

I el llibre es diiiiiiiiiiiu ;-)))

Com ser un bon català

:-DD

Carme Rosanas ha dit...

Et faig l'onada, Assumpta...

sa lluna ha dit...

Uauuuuuuuuuu Assumpta, me'n vaig a dinar i quan torno tu ja el tens!!;)
Ets un crack!!

Bona tarda Carme i Assumpta!!
Aferradetes, Mac :)

Assumpta ha dit...

Hola, noies!!

He provat quins noms amb "Q" podien lligar amb el que teníem. Quim anava bé. Llavors he tret les lletres de "Quim" del nom de l'autor i em quedava "El Amors".

I llavors he tingut molta sort perquè quan he anat a buscar noms d'escriptors catalans anomenats "Quim", tan sols posar-ho, una de les opcions que m'ha sortit en seguida ha estat "Morales" que quadrava perfectament amb les lletres :-)

Buscar l'obra ha estat una senzilla cerca per la Viqui ;-)))

McAbeu ha dit...

Doncs ja ha sortit. El llibre amagat és "Com ser un bon català" (Quim Morales) com bé ens diu l'ASSUMPTA. Felicitats! :-))

Assumpta ha dit...

:-)))

Publica un comentari a l'entrada