GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dijous, 5 de gener del 2012

ZONA MAC a Barcelona


Fa uns dies, l'ASSUMPTA va ser a Barcelona i al FNAC que hi ha al costat del Viena del carrer Pelai ;-) va veure una cosa que li va fer pensar amb l'autor d'aquest blog, aturar-se un moment i fer una foto per després enviar-me-la. Cosa que jo li agraeixo molt! :-))

El resultat és la imatge que encapçala aquest post, on veiem una ZONA MAC. Es tracta d'un dels reservats que tinc a diversos centres comercials repartits per ciutats de gairebé tot el món. Són els llocs on passo les estones perdudes dels meus viatges i, si un dia us en trobeu algun, no dubteu en buscar-m'hi que m'agradarà compartir-los amb vosaltres. Això si, no demaneu per mi als empleats que hi pugui haver perquè no us servirà de res. Els he donat ordres estrictes que expliquin que aquestes zones estan només dedicades a vendre ordinadors i altres aparells electrònics d'una marca determinada... i no els traureu d'aquí. :-DD

Gràcies per la foto, ASSUMPTA! :-))

38 comentaris:

Assumpta ha dit...

És veritat!!! Els treballadors d'allí posaven una expressió absolutament creïble de "Què diu ara aquesta?" quan els hi insistia en preguntar si hi eres "en aquell moment"

Primer em van dir que sí que hi eres, però em van demanar que quin model volia...

I jo gairebé em moro de riure... "com, que quin model?, en Mac, l'autèntic, el del Xarel-10!"

Això sí, molt amables, eh? sempre somrients i tal, però responent com si no sabessin res de res de que "Mac" pogués ser "una persona que té un blog"!!!

Ha de ser xulo això de tenir llocs reservats per tot el món, eh? Uaaaau!! :-DD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Ho has d'entendre, pensa que es juguen el "puestu" si diuen alguna cosa. :-DD

Sergi ha dit...

Ui, deuen ser llocs molt bons per tu, però si els altres pretenem passar-hi una estona, ens pot sortir cara la broma!

Però Assumpta, que aquestes fotos no li has d'enviar al blogaire en qüestió, me les has d'enviar a mi pel meu post d'aniversari... sort que ja me'n vas enviar una encara millor...

Assumpta ha dit...

MAC, ho entenc, ho entenc perfectament, ja suposo que si la gent sabés que et poden trobar allí les cues que es farien per demanar-te autògrafs, fer-se una foto amb tu i tot això seria molt estressant, aglomeracions... i, justament, són zones de descans i tal :-DDD


XEXU, Hehehe la que et vaig enviar a tu encara és més xula, eh? (ara em MAC deu estar pensant com deu ser la que et vaig enviar a tu, hehehe). Vaig dubtar de fer-te arribar aquesta també, però com ja en tenies una, doncs... ;-))

McAbeu ha dit...

XEXU i ASSUMPTA: Si que hi estic pensant en com és "l'altra foto" però esperaré pacientment al post aniversari d'en Xexu per descobrir-la. Clar que si algú dels dos me la passa abans, que pensi que té una setmana amb totes les despeses pagades a la Zona Mac que triï, eh! :-DDD

Assumpta ha dit...

El post d'aniversari és el 21 de març, MAC... no falta tant!! :-DDD

Tot i que... l'oferta és molt temptadora... però... no, no... hauràs d'esperar hehehe

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Bon dia Mac: La teva discreció és només comparable a la teva fama. Jo sóc testimoni d'excepció de toto el que comenta l'Assumpta. Feliçc Diada de Reis, Mac! :)

Assumpta ha dit...

Tu també saps quina és l'altre foto, JOSEP LLUÍS!! hehehe fa més temps que la vàrem fer!! :-DDD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Esperaré, esperaré... :-DD

JOSEP LLUÍS: Feliç Diada de Reis, també per tu. I parlant de "l'altra foto"... tu no voldríes passar una setmaneta a "pan i cutxillo" a la Zona Mac que més t'agradi? :-DDD

Assumpta ha dit...

Eeeeeei, t'has posat un Logo del Dickens 2012! què xulooo!! És el de la web!! Gràcies!! Jo no hi havia pas pensat!! L'agafo!! :-))

Però això no m'estova per passar-te "l'altre foto", eh?... No sé si en JOSEP LLUÍS es deixarà convèncer, no crec... ara és a la feina, potser no ho pugui veure... :-DD

Josep Lluís Rodríguez ha dit...

Bé, això de que estic a la feina, ejem, ejem. Però, Mac, deixant de banda de que sóc insubornable, pensa que tot lo bo es fa esperar. Tot arriba a aquesta vida! :)

Assumpta ha dit...

Bé, JOSEP LLUÍS, jo no he dit que "tinguis molta feina", he dit que "ets" a la feina... Quina gràcia em fa això de veure't per aquí!! :-DDD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA i JOSEP LLUÍS: Ja veig que amb vosaltres no hi tinc res a fer. Em centraré amb el Xexu... que ja sé que no es pot resistir a un bon pernil. :-DD

Assumpta ha dit...

Mira, si en XEXU te la vol enviar, no hi tinc res a dir, al cap i a la fi, el "Post d'aniversari" és seu... hehehe... a veure, a veure si cedeix per la pressió del pernil :-DDD

Joan ha dit...

Caram, doncs començo a veure delegacions teves arreu!

T'has plantejat demandar l'empresa aquesta dels i-trastets? O potser en treus un bon pessic? S'estan fent d'or a la teva esquena!

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Jo espero que no ho faci, la sorpresa val més que un pernil, però... i si són dos, Xexu? ;-D

JOAN: No en trec cap pessic, la nostra és una relació purament "simbiòtica". Ells fan servir el meu nom i les meves Zones Mac i jo els faig servir a ells de "tapadora" per mantenir l'anonimat. ;-DD

Yáiza ha dit...

Uuuuuiii! Caram, jo conec prou bé aquesta zona teva, eh!!

Escolta, ens tens "a pa i aigua" d'enigmes fins dilluns que bé, no?? Ja veig... humsmsss... quin mono!!

Assumpta ha dit...

A que no ho sabies, YÁIZA, que era d'ell? I és que el que veiem és tan sols una mínima part de la realitat :-P

El disseny de la zona és ben monu, eh? sí, sí, queda bé :-DDD

Garbí24 ha dit...

Ui ui ui......i jo que sempre criticava als de la poma mossegada....si es o bo i millor....:-)
Bons reis "Macs".....

Anònim ha dit...

ara ho entenc tot...

Sergi ha dit...

Aquest home s'ha begut l'enteniment! Una setmana de despeses pagades a la Zona Mac?? Et sortirà cara la broma! No és que tingui massa necessitat, però amb un iPod Touch, un iPad2 i un MacBook Pro, segurament ja faria. No sé, tens 3000 euros així 'sueltos'? I tant, ja ho saps que jo sóc fàcilment subornable, aquest nadal he agafat quilos de tots els pernils que m'han enviat. Però per una barra lliure a la Zona Mac t'envio la foto que diu l'Assumpta i les de la meva primera comunió si cal. Que no la vaig fer, però que això s'arregla, eh!

Sergi ha dit...

Per cert, ja veus que l'Assumpta és una representant perfecta, porta al dia l'agenda del Bona Nit. Ja sabeu, per contractar-me i coses per l'estil, parleu amb ella.

MBosch ha dit...

Sí, sí... Tu tindràs una zona Mac però jo tinc una joieria-rellotgeria sencera en ple centre de Girona! Hahaha

Ferran Porta ha dit...

Ostres Mc, quin poder que tens, nen! Ara que, ben mirat... a veure si te'n surts, demanant-los que a partir d'ara escriguin el teu nom correctament: vull veure "Zona Mc" a tots aquests centres comercials! ;)

McAbeu ha dit...

YÁIZA: Cap problema en que les coneguis bé aquestes Zones que no sóc gens exclusivista jo. :-D
Pels enigmes i endevinalles normals si que us haureu d'esperar fins dilluns però demà és divendres i en surt un de visual, eh! :-))

ASSUMPTA: Ja tens raó que, en general, el que veiem és només el què ens deixen veure! :-)))

GARBI24: Per mi ja els pots continuar criticant, que només som socis i no és que els tingui massa carinyu tampoc. ;-D Bons Reis per tu també!

PONS007: Doncs què et pensaves? :-))

XEXU: Doncs tu mateix, vas a la Zona Mac que et quedi més a prop de casa i demanes el què vulguis, sense vergonya eh!. (Potser en un primer moment et posaran mala cara, però no pateixis que quan els diguis que vas de part meva, la cosa encara es complicarà més) :-DDD
L'Assumpta sempre està al cas del què passa a la Catosfera. :-))

MBOSCH: Es nota on hi ha categoria. :-))
Si un dia passo per Girona, ja preguntaré per tu! :-DDD

FERRAN: Ja ho provaré, però no hi confiïs gaire... estan molt fet a la seva aquesta gent i són força tossuts en segons quins temes. :-DD

Assumpta ha dit...

Eeeei, sí, val, en MAC té la Zona Mac... en MARCEL una joieria rellotgeria que fa goig... però jo tinc una magnífica Casa de Turisme rural a Galícia, eh? :-DDD


Per cert, XEXU, és que tens molt ben organitzat el blog i és fàcil trobar les coses ;-))

Assumpta ha dit...

Aquí us deixo la meva tarja :-))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Ep! que aquesta "caseta" jo no la tenia controlada. Quan vagi a Galícia, passaré de la meva Zona Mac d'allà i ja hi faré cap que em sembla que hi estaré millor. :-))
I pensa que serà força sovint, eh!. Ja saps que em passo mitja vida a Vilà (Galicia). :-DD

Assumpta ha dit...

Ostres, MAC, és cert!! Si en aquests moments hi ets a VILÀ!! :-DD

Ja saps, vine quan vulguis, podràs triar taula, habitació, excursions o descans... com vulguis ;-))

Assumpta ha dit...

(Quan rebis les fotos d'en XeXu de petit, passa-me-les, si us plau!! hehehehehe)

(Això de "passa-me-les" forma part del meu propòsit de posar bé els pronoms febles hihi)

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Canvio dues fotos d'en Xexu fent la comunió per una meva que no em voleu ensenyar fins a finals de març. :-DD
No sé perquè us fan tanta por el pronoms febles... si fossin pronoms forts, ho trobaria més lògic! :-))

Assumpta ha dit...

Hahahaha tu passa primer les fotos d'en XEXU i llavors jo et passaré la que no volem ensenyar fins a finals de març :-P

Són febles, però com són molts... ja saps, la unió fa la força... febles però murris :-DD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA Ja m'ho semblava a mi que no hi cauries!! :-DDDDD
Així vols dir que els pronoms febles són com els meus pollastres del 228è Joc Literari? ;-)))

Assumpta ha dit...

Justa la fusta!! Ja sabia jo que la idea m'havia vingut d'algun lloc... els pollastres i els pronoms febles són equivalents! :-DDDD

McAbeu ha dit...

:-DDDDDDDDD

Carme Rosanas ha dit...

he, he, he... m'heu fet riure! Post i comentaris!

jomateixa ha dit...

Vaig amb una mica de retard, però un post molt bo i divertit.

McAbeu ha dit...

CARME i JOMATEIXA: Si l'heu trobat divertit... és just el que pretenia! :-))

Publica un comentari a l'entrada