GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 27 de gener del 2012

Qui sóc? - 003



QUI SÓC?

Quan fa temps que no veiem una persona, i volem ser amables, sempre li diem: Ostres, si no has canviat gens!. Generalment es tracta d'una mentida pietosa, el pas del temps sol ser implacable i, en més o menys mesura, els anys fan irremeiablement la seva feina sobre el nostre aspecte.


Espero que, en el cas del personatge d'avui, aquesta feina del pas del temps no hagi estat feta molt a consciència i que això us impedeixi descobrir qui és. De totes maneres, si això passés sempre em podeu demanar alguna pista, no? ;-D

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jomateixa "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

12 comentaris:

jpmerch ha dit...

Bon dia!

Demane quatre pistes.

Assumpta ha dit...

És un nen ben maco... però no en tinc ni idea. Jo demano quatre pistes MÉS :-DDD

Ara bé, per dir alguna cosa... En JOAN MANUEL SERRAT...

El porquet ha dit...

En Mourinho!

jomateixa ha dit...

Caram! i jo que em pensava que seria la primera...
En Mourinho no, que aquest nen fa cara de bona persona!
Tampoc en tinc ni idea i això que sembla que té els trets facials ben marcat i segur que quan ho sapiguem... però també necessito pistes.

jomateixa ha dit...

ei, que ara l'he tornat a mirar una estona... Que podria ser en Quim Monzó??

Assumpta ha dit...

Home, PORQUET! No m'imagino a en MAC posant en Mourinho, eh? :-DD

En canvi, si que l'imagino posant en Monzó...

Garbí24 ha dit...

jo fins que em doneu les quatre pistes......i encara, que no sóc molt de mirar les cares jo

Puigmalet ha dit...

També havia pensat en en Monzó...

Allau ha dit...

No en tinc ni idea. Si no és en Monzó, esperaré les pistes.

Ah, i amb desvergonyit gest d'autopromoció a les 00:00 d'avui penso publicar un enigma, per si algú vol intentar-ho.

Assumpta ha dit...

A veure... ara diré Mossèn Ballarin... La foto sembla d'algú que no sigui tan gran, no es veu tan antiga, però... qui sap :-)

McAbeu ha dit...

Doncs no caldrà cap pista perquè el nen de la foto és l'escriptor QUIM MONZÓ com molt bé diuen JOMATEIXA i PUIGMALET. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Mira què maco que era en Monzó!! :-))

Publica un comentari a l'entrada