GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 20 de gener del 2012

Fragment Parcial 015


QUIN EDIFICI ÉS?


Malgrat diguin que els preus immobiliaris han baixat bastant amb la crisi, a mi em sembla que ha baixat bastant més el nostre poder adquisitiu. Almenys és el que jo he comprovat, ara que m'he volgut comprar unes quantes "segones residències" i no he pogut.

A l'hora de pagar-les només n'he tingut prou per a una habitació (i de vegades, ni això) de cadascuna d'elles. De totes maneres us les ensenyo igual perquè n'hi ha de molt maques.

No sé si us costarà gaire descobrir a quin edifici pertanyen, però ja sabeu que sempre em podeu demanar alguna pista si trobeu que "és difícil". ;-)


EDITAT EL 21.01.2012 a les 12:00
PISTA: Aquesta casa, avui en dia casa-museu, pertanyia a un personatge molt conegut però, malgrat aquest coneixement generalitzat, molta gent creu que va morir 29 anys abans del que ho va fer en realitat.

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Allau "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

19 comentaris:

Assumpta ha dit...

Això és casa meva!!!

:-DDD

Jordi ha dit...

És una habitació per a invitats de renom que generalment tenien les cases de ciutadans molt il·lustres. A Olot vaig visitar-ne una o hi havia la cambra per l'autoritat eclesiàstica i la cambra per a l'autoritat militar però estaven més decorades (a l'estil de cada autoritat) que aquesta.

No sé de quina es tracta en concret.

Ferran Porta ha dit...

Hauré d'anar descartant. Vejam, casa meu no és...

Allau ha dit...

Quan els enigmes van de propietat immobiliària, jo ja puc plegar.

Agafo una cadira i espero els comentaris, a veure si una ment més viatjada l'encerta.

Sergi ha dit...

Vaja, sembla que en Jordi ha donat una resposta força creïble. Avui no he tingut gens de temps de dedicar-me a buscar, i encara no en tinc! Però he pensat que encara ni tant sols havia passat a dir que... no en tinc ni idea...

Assumpta ha dit...

Estic trobant unes cases precioses, però no trobo aquesta habitació per enlloc!

Yáiza ha dit...

Clar que no ho trobes, Assumpta, no he penjat mai fotos a internet de les habitacions de convidats que tenim a casa meva... =P Devem tenir el mateix decorador d'interiors!!!

Assumpta ha dit...

:-DDD

Elfreelang ha dit...

És casa teva McAbeu!!!

Assumpta ha dit...

MAC, si no surt, donaràs alguna pisteta? :-))

McAbeu ha dit...

Feu bé d'anar descartant opcions, de moment confirmo que la foto no correspon a la casa de l'ASSUMPTA, ni a la de FERRAN, ni a la de YÁIZA, ni a la meva. :-D
En JORDI no va molt desencaminat en el què diu però cal concretar més i entenc que per això us cal alguna pista, tal com demana l'ASSUMPTA. La tindreu però quan passin les 24 hores de rigor que donem a cada enigma. Així que, si ningú s'inspira abans, torneu per allà a les 12:00 que editaré el post amb alguna dada que us deixi treballar una mica. :-))

Assumpta ha dit...

D'acord... Són les 12 :-DDDDD

McAbeu ha dit...

He dit "per allà" a les 12. ;-DD
Continuïn atents a la pantalla que ara surt. :-))

Allau ha dit...

Crec que ara ho tinc. És la casa-museu de Rafael Casanovas a Moià?

Assumpta ha dit...

Ostres, ALLAU, no sabia pas això dels 29 anys, què interessant!!... Doncs mira, encara que no l'hagi encertat, m'alegra haver après una cosa nova :-))

Allau ha dit...

Perdó, Casanova!

Yáiza ha dit...

Aquest és el senyor del C/Casanova de davant del Clínic?

Yáiza ha dit...

Estic lenta de reflexes!! Ara ja he "caigut" en qui és... maaare meva. Això de Moià m'ha despistat! =)

McAbeu ha dit...

Doncs si, com molt bé diu ALLAU es tracta de la casa Rafael Casanova a Moià. Felicitats!!

Publica un comentari a l'entrada