GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 26 de febrer del 2011

Repte Literari (IBLAMA BLOG)


Des del blog IBLAMA BLOG ens llencen el repte literari d'escriure el primer que ens passi pel cap en veure la fotografia que us enllaço a continuació on es veu una cadira de plàstic deixada al mig d'unes bardisses. L'escrit ha de tenir com a màxim 100 paraules o al voltant de 10 línies i després serà publicat a la revista "Lo Collet de Colldejou".


   Ens pensàvem que, per fi, havíem arribat a un lloc verdaderament verge. Un lloc que érem els primers a trepitjar i, per això, avançàvem contents malgrat haver d'anar apartant les herbes que ens dificultaven el pas. 
   
   Quan, de sobte, vam trobar-nos amb aquella cadira allí al mig i una mica més enllà vam veure, al costat d'una carretera, la noia que la hi havia deixat vam descobrir que malauradament ens havíem precipitat en les nostres conclusions i que hauríem hagut de saber que avui en dia ja no en queden de llocs verges.

9 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Bo!

I, per desgràcia, molt real, la història.

Carme Rosanas ha dit...

Per desgràcia molt real, té raó, però m'has fet riure, la veritat... m'ha fet molta gràcia aquest final, e fet encara ric mentre escric.

Elfreelang ha dit...

M'ha agradat !!! no no queden llocs verges

Unknown ha dit...

Desgraciadament, no foren els primers en arribar. Una llàstima.
M'agrada la idea!
Tocarà informar-se.
Una abraçada

Mireia ha dit...

A mi també m'ha fet gràcia, com a la Carme, tot i que no és per riure

Iblama ha dit...

hola! gràcies per la teva participació.
he trobat el teu relat molt original. has creat un joc d'imatges que lliguen amb la cadira: els llocs verges i la prostitució. certament dos temes que estan a l'ordre del dia. ho has lligat de forma magistral. moltes felicitats! salute!

McAbeu ha dit...

P-CFACSBC2V: Si que podem dir que està basat en fets reals, si. :-D

CARME: Me n'alegro que t'hagi agradat.

ELFREELANG: Cada vegada menys, és cert.

OLGUEN: És difícil ser els primers en segons quins llocs. Una abraçada també per tu.

MIREIA: Suposo que el que fa gràcia és la ingenuïtat d'aquests "exploradors".

IBLAMA: Moltes gràcies a tu pel repte literari, espero que sigui un èxit de participació.

Assumpta ha dit...

Ostres... doncs jo, com els exploradors... premi a la ingenuïtat... Si no arriba a ser pel comentari d'Iblama no ho hagués entès :-) El vaig llegir dissabte al vespre i no vaig captar res...

Si és que sóc com una criatureta... de les d'abans, clar... ei, però no em sap pas gens de greu :-)

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Això de la ingenuïtat no ha de ser per força dolent. Fins i tot et diria que, de vegades, a tots ens en caldria més. :-)

Publica un comentari a l'entrada