GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 28 de juliol del 2017

Citació Encriptada 009


QUÈ HI DIU AQUÍ?


Tenim al davant una citació, més o menys encertada, d'un personatge, més o menys conegut, que he tret de Viquidites.

Per descobrir-la hem d'omplir cada casella amb la lletra que correspon al número que hi ha a sota que, al seu torn, corresponen a cadascuna de les lletres que formen el nom i cognoms de l'autor. A la part superior de la imatge veiem aquest nom complet però desordenat, només cal solucionar aquests anagrames per trobar quina lletra correspon a cada número i així solucionar l'enigma.

Ben fàcil, no?.
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme Rosanas i Jo rai! "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ


7 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja està! Ja ho tinc!!!

DAVID GLASGOW FARRAGUT

Carme Rosanas ha dit...

Qualsevol home que està preparat per....

jo rai! ha dit...

la derrota...

McAbeu ha dit...

CARME i JO RAI!: Sembla que ha tornat la "normalitat" d'aquest joc i torneu a ser els únics interessats en solucionar-lo. Molt bona feina fins ara!! :-)

jo rai! ha dit...

Em temo que no és falta d'interès sino més aviat excés de vacances.

... Estarà mig

Carme Rosanas ha dit...

... derrotat abans que comenci..

Excés de vacances... segur...

McAbeu ha dit...

Doncs deixem-ho en excés de vacances... :-D

Bona feina, CARME i JO RAI!. Entre tots dos deixeu ben enllestida la citació amagada: Qualsevol home que està preparat per la derrota, estarà mig derrotat abans que comenci. (David Glasgow Farragut) i us emporteu, amb tot mereixement, el rètol vermell. Felicitats!! (i gràcies). :-)

Publica un comentari a l'entrada