GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 31 de juliol del 2017

910.- Les ordres de l'escamot

910.- L’escamot d’intervenció ràpida de l’exèrcit de l’Illa de l’Escaquer el formen 15 soldats. Aquest matí, un d’ells ha rebut aquesta ordre: «Heu estat designats per fer una tasca de gran responsabilitat que requereix la intervenció de tres soldats alhora per dur-la a terme. Ets el cap d’aquesta missió i se t’ordena canviar els membres del teu grup cada hora i complir la missió durant set hores sense repetir mai els membres del teu grup. Presenteu-vos a l’heliport en trenta minuts. Aquest missatge s’autodestruirà d’aquí a tres segons». Després de veure com el paper on estava escrita l’ordre es converteix en una bola de foc que el fa desaparèixer sense deixar-ne cap rastre, el soldat rumia com pot complir el que li han demanat però no li surten els comptes. Podeu ajudar-lo?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Xexu "

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Home, els membres del seu grup no seran els mateixos, però ell sí no? Són 15, i si el restem a ell, en queden 14. A dos per hora, ens surt que poden estar 7 hores sense que ningú repeteixi, tret d'ell...

Anònim ha dit...

El Xexu ha tornat molt espavilat de les seves vacances

jo rai! ha dit...

Trobo que sí. Es veu que això de quedar envoltat d'aigua espavila força!

McAbeu ha dit...

XEXU: Exacte, aquesta és la resposta que el LLIBRE buscava. Felicitats!! :-))

PONS: Sempre s'ha dit que les vacances van bé per recarregar les piles. ;-)

JO RAI!: En XEXU ha recarregat les piles envoltat d'aigua?. I no s'ha enrampat?. :-DD

jo rai! ha dit...

Si em temo que precisament ha estat l'enrampada!

McAbeu ha dit...

JO RAI!: :-DDD

Sergi ha dit...

A part d'alegrar-me per haver encertat, també vull desmentir que m'hagi enrampat res!

Publica un comentari a l'entrada