GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 5 de maig del 2017

Fragment Parcial 054


QUÈ ÉS AIXÒ?

Quan vaig anar a aquella galeria que anunciava la venda de fotografies al detall m'imaginava una altra cosa.

Però el que vaig trobar van ser fotografies de detalls on costa endevinar el que hi ha representat.

Espero que vosaltres sigueu prou detallistes per ajudar-me a descobrir que s'hi veu en aquestes imatges...
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ



7 comentaris:

Assumpta ha dit...

Ho sé!!!!

Assumpta ha dit...

És allò... hi ha una eina... crec que es diu "clau anglesa"... que fa com si tingués dos dits per ajustar cargols i tal... i aquests dos dits poden estar més junts o més separats fen girar aquesta "cosa" que es veu a la foto.

Ja sé que ho explico fatal, perquè no tinc vocabulari en aquestes coses hehehe... però s'entén, no?... O sigui, això és "la rosca" que fa que la clau anglesa pugui tenir una separació més ample o més estreta :-))

Assumpta ha dit...

Aquí es veu :-DDD

http://img.directindustry.es/images_di/photo-g/103187-3270131.jpg

Anònim ha dit...

Últimament l’Assumpta no es perd un programa de bricomania, així no hi ha manera de competir.

Carme Rosanas ha dit...

Ja em sonava molt a mi, aquesta mena de rosca, però no em venia al cap de què. Estic amb l'Assumpta: és una clau anglesa.

McAbeu ha dit...

Unes nocions bàsiques de bricolatge sempre van bé, entre altres coses et poden servir per solucionar un Enigma de Fragment Parcial. :-DD

Perquè, efectivament, l'objecte amagat d'avui és una clau anglesa com molt bé diu primer ASSUMPTA i després confirmen PONS i CARME. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Sóc una crack!! :-DDD

Publica un comentari a l'entrada