GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

diumenge, 8 de novembre del 2009

Un blog molt recomanat (Cròniques de sota el mugró)

Aquest mes de novembre al BLOG D'EN JORDI I LA MARTA. CRÓNIQUES DE SOTA EL MUGRÓ celebren el 5è aniversari.

I ho fan d'una manera molt generosa, ens obren el seu blog perquè tots nosaltres hi publiquem un post i així celebrar-ho junts.

Jo he fet un modest relat, que ja heu pogut llegir allà, i que també us deixo aquí:

UN BLOG MOLT RECOMANAT

No sé si coneixeu en Jel, bé de fet és diu Joel i és el petit dels de can Redó de Vila-seca. Si home, aquells que els van expropiar la parada d'ametllers que tenien al costat de Port Aventura i van perdre bous i esquelles, que tenen dos fills: primer va venir la noia, la Carmeta (aquella Carmeta que fa dos anys es va haver de casar a corre-cuita amb el passant de la notaria i no em digueu que no ho sabeu perquè va ser un escàndol que va córrer per tot el poble) i després van tenir en Joel, que de petit tenia aquell defecte en la parla que feia que pronunciés Jel quan li preguntaven el seu nom, i Jel li va quedar...

Veig que no sabeu de qui us parlo, m'estranya perquè són força coneguts al poble, però de totes maneres no cal que sapigueu qui és, en Jel. Si en parlo aquí és perquè fa poc el vaig veure i em va dir que havia descobert un blog molt interessant que em recomanava de totes totes. Quan li vaig preguntar de quin blog es tractava, en lloc de contestar-me em va donar un petit paper i em va dir:

- No em puc entretenir més, aquí en trobaràs l'adreça, adéu!

I va marxar, jo em vaig posar el paper a la butxaca i no hi vaig pensar més fins arribar a casa quan el vaig tornar a agafar amb ganes de visitar aquell blog tan recomanat. Però per sorpresa meva, al paper només hi havia escrita aquesta nota:

- "Aquí llegiré un bon escrit o dos. M'agrada molt! (Jel Redó)"

Vaig pensar que s'havia equivocat i que m'havia donat un paper amb les seves impressions sobre el blog en lloc del que tenia amb l'adreça anotada. El vaig telefonar per dir-li, però la seva resposta em va deixar parat:

- I tu dius que ets el rei dels enigmes, les endevinalles i els anagrames de la Catosfera?. T'hauria de caure la cara de vergonya!

I va penjar. Tocat en el meu amor propi, vaig llegir més atentament la nota i en poca estona (bé, de fet va ser molta estona però això no cal que ho sapigueu) les lletres van anar agafant el seu ordre lògic i vaig llegir clarament el nom del blog:

- "El blog d'en Jordi i la Marta. Cròniques de sota el mugró"

Immediatament i força indignat, vaig tornar a telefonar a en Jel:

- Com volies que ho endevinés, si menteixes descaradament!
- Què vols dir?, va dir ell mig espantat.
- Què s'ha de tenir molta barra per dir que en aquest fantàstic blog pots llegir només un o dos escrits bons, quan la feina és trobar-ne un de mig dolent.
- Si et deixen publicar aquest que estàs fent, ja no serà tan difícil trobar-ne un de dolent – em va dir i va afegir – i pensa a felicitar-los que estan celebrant el cinquè aniversari del blog.

Doncs mira, si que me l'han deixat publicar. Així que: MOLTES FELICITATS pels 5 anys i GRÀCIES per obrir-nos el blog per poder celebrar-ho tots junts.

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Ara vinc d'allà i ja t'he tirat floretes. Però també te les tiro aquí, crack, més que crack!

I després d'això, bronca. Un dia que sóc el primer, i no hi ha enigma? Collons!

És broma, eh?

Assumpta ha dit...

Ai miraaaaaaaaa si també l'has posat aquí!! :-))

I jo que ni passava per caseta teva pensant que tot el cap de setmana hi hauria el mateix post! ;-))

M'agrada moltíssim!! :-))

Tot l'anagrama, amb el títol sencer, i el relat tipus xafarderia de poble amb tota la història de la família d'en Jel jajaja... és que és molt bó!!

Recordo una vegada, precisament a cal XeXu, ja fa temps, que tots varem començar a fer anagrames... XeXu, si llegeixes això, com va ser? Sé que jo era al despatx, quan encara hi anava, i tenia un munt de lletres retallades sobre la taula i anava fent petites frases... Oh!! ara ho hauré de buscar!!

Assumpta ha dit...

Mira, Mac!! A veure si t'agrada aquest post :-))

Sergi ha dit...

Com no podia ser d'altra manera, no podia ser idea meva. Això sí, m'ho vaig passar bé fent-los, i rebent els que la gent va fer.

Jordi Casanovas ha dit...

Utilitzant només Cróniques de sota el mugró a mi va sortir-me fa temps:

Oda: quin cor mes gros el teu.

Gràcies un altre cop.

Jordi Cirach ha dit...

Hola! M'ha agradat molt el teu blog, el trobo molt interessant, i sobretot m'ha cridat l'atenció especialment aquest post, jeje

Bé, desitjo que també t'agradi el meu. Una abraçada :)

L'imperdible de ℓ'Àηimα

McAbeu ha dit...

XEXU: He llegit molt agraït el comentari que m'has deixat a can Jordi. I ja pots comptar amb mi per quan facis els cinc anys de blog. M'apunto la data, 21.03.2012, però recorda-m'ho que sóc una mica despistat. :-))
I en quant a la "bronca": Noi sembla que estàs predestinat a que quan arribis a l'hora no hi hagi enigma i que quan hi ha enigma arribis tard. A veure si algú t'està fent vudú com al Ronaldito :-DDD

ASSUMPTA: El conte és un modest regal pel blog d'en Jordi i la Marta però també he volgut que surti aquí per compartir-lo amb la major gent possible.
M'ha agradat molt el post dels anagrames de can XEXU, no en tenia ni idea però és que sóc tan jovenet amb això dels blogs :-DD. I m'ha fet somriure imaginar-te a la taula del despatx amb un munt de lletres retallades anant fent anagrames :-)

JORDI: Això dels anagrames és un joc força divertit i gràcies a tu també.

JORDICIRACH: He passat pel teu blog i t'he afegit a la Meva Blogosfera, espero que ens anirem llegint.

Publica un comentari a l'entrada