EL MAGATZEM

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

29 de maig, 2026

Test d'intel·ligència - 031 [E11]




TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. L'ENHORABONA A " Josep Mª Panadés "

14 comentaris:

Josep Mª Panadés ha dit...

Jo diria que sobra la B.
He aprovat o hauré de repetir curs?, he, he.
Una abraçada.

xavier pujol ha dit...

Crec que el Josep Maria té raó: sobra la B.
Ell ho ha dit abans.

Paula ha dit...

Veig que li manquen uns bocins a la D, per tant no veig clar si és la B o la D.
Això de girar peces mai se m'ha donat molt bé. ;-)
Aferradetes, Mac.

Carme Rosanas ha dit...

Bon dia!
A mi també em sembla que sobra la B.
A veure…
Abraçades!

McAbeu ha dit...

JOSEP M.: Exacte, la peça que sobra és la B. El quadrat es forma, per exemple i aproximadament, amb A (girat -45°, a dalt), C (girat -70°, a sota a l'esquerra) i D (girat +45°, a sota a la dreta).

Aquí no posem notes, però t'emportes de sobres força més que un aprovat. :-D
I també el rètol vermell per haver estat el primer a donar la solució correcta. Felicitats!

Abraçades.

McAbeu ha dit...

XAVIER: Molt bé, també. Encertes la solució correcta i que en Josep M. l'hagi dit abans no et treu cap mèrit d'haver-la trobada. Felicitats!

McAbeu ha dit...

PAULA: Bona observació. Tens raó que la D pot generar dubtes a primer cop d'ull, però quan proves d'encaixar-les totes comproves que hi ha de ser, mentre que la B és l'única que no hi ha manera d'integrar al quadrat. De totes maneres, és veritat que els exercicis de rotació mental poden enganyar força la vista, i encara més amb aquests dibuixos, que no són ni de bon tros exactes.

Abraçades

McAbeu ha dit...

CARME: Bon dia!

Efectivament, és la B la que s'ha de descartar. Felicitats, també!

Abraçades.

artur ha dit...

Molt ben vist pel Josep Mª !, jo també hauria fet la mateixa tria. Felicitats !!.
Bon cap de setmana ; )

McAbeu ha dit...

ARTUR: Aquesta vegada hi ha hagut força unanimitat. :-)

Bon diumenge, amic. Salutacions!

Juvenal Nunes ha dit...

Seria mais fácil com as peças em presença física.
Parabéns aos vencedores.
Abraço de amizade.
Abraço de amizade.
Juvenal Nunes

McAbeu ha dit...

JUVENAL:  Bem-vindo ao XAREL-10. Obrigado pela visita.

Tens raó, si tinguéssim les peces de veritat en comptes de només dibuixades ens facilitaria molt la feina. ;-)

Una altra abraçada per a tu!

Pons ha dit...

Si les peces fossin mal·leables, per exemple, de plastilina, prement-les amb una mica de força, amb totes podries formar un quadrat, i si volguessis un triangle, i la figura que volguessis...

McAbeu ha dit...

PONS: Els creadors d'aquesta mena de tests no crec que pensessin en les manualitats com a mètode correcte de resolució. I és una llàstima, perquè sí aquestes peces fossin no només de plastilina, sinó de plastilina de diferents colors el resultat podria ser ben bonic i, fins i tot, artístic. ;-)

Publica un comentari a l'entrada