JOSEP M.: Exacte, la peça que sobra és la B. El quadrat es forma, per exemple i aproximadament, amb A (girat -45°, a dalt), C (girat -70°, a sota a l'esquerra) i D (girat +45°, a sota a la dreta).
Aquí no posem notes, però t'emportes de sobres força més que un aprovat. :-D I també el rètol vermell per haver estat el primer a donar la solució correcta. Felicitats!
PAULA: Bona observació. Tens raó que la D pot generar dubtes a primer cop d'ull, però quan proves d'encaixar-les totes comproves que hi ha de ser, mentre que la B és l'única que no hi ha manera d'integrar al quadrat. De totes maneres, és veritat que els exercicis de rotació mental poden enganyar força la vista, i encara més amb aquests dibuixos, que no són ni de bon tros exactes.
Si les peces fossin mal·leables, per exemple, de plastilina, prement-les amb una mica de força, amb totes podries formar un quadrat, i si volguessis un triangle, i la figura que volguessis...
PONS: Els creadors d'aquesta mena de tests no crec que pensessin en les manualitats com a mètode correcte de resolució. I és una llàstima, perquè sí aquestes peces fossin no només de plastilina, sinó de plastilina de diferents colors el resultat podria ser ben bonic i, fins i tot, artístic. ;-)
14 comentaris:
Jo diria que sobra la B.
He aprovat o hauré de repetir curs?, he, he.
Una abraçada.
Crec que el Josep Maria té raó: sobra la B.
Ell ho ha dit abans.
Veig que li manquen uns bocins a la D, per tant no veig clar si és la B o la D.
Això de girar peces mai se m'ha donat molt bé. ;-)
Aferradetes, Mac.
Bon dia!
A mi també em sembla que sobra la B.
A veure…
Abraçades!
JOSEP M.: Exacte, la peça que sobra és la B. El quadrat es forma, per exemple i aproximadament, amb A (girat -45°, a dalt), C (girat -70°, a sota a l'esquerra) i D (girat +45°, a sota a la dreta).
Aquí no posem notes, però t'emportes de sobres força més que un aprovat. :-D
I també el rètol vermell per haver estat el primer a donar la solució correcta. Felicitats!
Abraçades.
XAVIER: Molt bé, també. Encertes la solució correcta i que en Josep M. l'hagi dit abans no et treu cap mèrit d'haver-la trobada. Felicitats!
PAULA: Bona observació. Tens raó que la D pot generar dubtes a primer cop d'ull, però quan proves d'encaixar-les totes comproves que hi ha de ser, mentre que la B és l'única que no hi ha manera d'integrar al quadrat. De totes maneres, és veritat que els exercicis de rotació mental poden enganyar força la vista, i encara més amb aquests dibuixos, que no són ni de bon tros exactes.
Abraçades
CARME: Bon dia!
Efectivament, és la B la que s'ha de descartar. Felicitats, també!
Abraçades.
Molt ben vist pel Josep Mª !, jo també hauria fet la mateixa tria. Felicitats !!.
Bon cap de setmana ; )
ARTUR: Aquesta vegada hi ha hagut força unanimitat. :-)
Bon diumenge, amic. Salutacions!
Seria mais fácil com as peças em presença física.
Parabéns aos vencedores.
Abraço de amizade.
Abraço de amizade.
Juvenal Nunes
JUVENAL: Bem-vindo ao XAREL-10. Obrigado pela visita.
Tens raó, si tinguéssim les peces de veritat en comptes de només dibuixades ens facilitaria molt la feina. ;-)
Una altra abraçada per a tu!
Si les peces fossin mal·leables, per exemple, de plastilina, prement-les amb una mica de força, amb totes podries formar un quadrat, i si volguessis un triangle, i la figura que volguessis...
PONS: Els creadors d'aquesta mena de tests no crec que pensessin en les manualitats com a mètode correcte de resolució. I és una llàstima, perquè sí aquestes peces fossin no només de plastilina, sinó de plastilina de diferents colors el resultat podria ser ben bonic i, fins i tot, artístic. ;-)
Publica un comentari a l'entrada