GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimarts, 17 de juliol del 2018

Refranyer Jeroglífic 107

Aquest és el 2800è post de XAREL-10. Tot i que, així a primera vista, potser no ho sembli.
Moltes gràcies a tots els que encara continueu passant per aquí. :-)




QUIN REFRANY ÉS?

Sabem que els refranys són molt antics i que provenen de la nostra tradició oral que es perd en el temps...

Però potser encara venen de més lluny. Una troballa recent ha permès descobrir uns jeroglífics perduts on sembla que els catalans d'antigues civilitzacions ja ens van deixar les seves sentències més o menys enigmàtiques.

Avui us demano que m'ajudeu a desxifrar una d'aquestes imatges i, per si de cas necessiteu ajuda, us enllaço el blog d'en V. Pàmies que és tot un expert en això de les parèmies.
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Xexu "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Per una vegada participaré en aquest joc, ja que normalment no n'encerto ni una d'aquestes. Avui diré 'tota pedra fa paret'. A veure si cola.

zel ha dit...

XeXu!!!! McAbeu!!!! Holaaaa! Colarà, és la primera entrada que surt amb pedra i paret... Si no, no la sé.

Assumpta ha dit...

Caram... no estic gens inspirada...

McAbeu ha dit...

XEXU: Bé, ja no podràs tornar a dir que no has encertat mai cap Refranyer Jeroglífic perquè, efectivament, "Tota pedra fa paret" és el refrany que buscàvem. Felicitats!! :-))

ZEL: Ben retornada!!. M'agrada tornar-te a veure per aquí. :-))

ASSUMPTA: Podríem dir que, amb aquesta imatge, t'has topat contra una paret. :-DD

Assumpta ha dit...

Totalment, MAC... i la trompada va ser tan forta que no vaig ni pensar en felicitar-te pel post 2.800!!!!
MOLTÍSSIMES FELICITATS!!
PER MOLTS ANYS!! ;-)))

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: Moltíssimes gràcies. :-)))

Sergi ha dit...

Aquesta frase es diu en el meu entorn, per això em va venir al cap quan vaig veure la imatge. Suposo que és més fàcil si és una dita que estem acostumats a dir sovint. He pensat que havia respost això quan he vist la d'avui, que evidentment, no tinc ni idea de quina és!

Publica un comentari a l'entrada