GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 15 de setembre del 2017

Fragment Parcial 058



QUÈ ÉS AIXÒ?

Quan vaig anar a aquella galeria que anunciava la venda de fotografies al detall m'imaginava una altra cosa.

Però el que vaig trobar van ser fotografies de detalls on costa endevinar el que hi ha representat.

Espero que vosaltres sigueu prou detallistes per ajudar-me a descobrir que s'hi veu en aquestes imatges...
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Assumpta "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

6 comentaris:

jomateixa ha dit...

Sembla gelatina, però segur que no pot ser tan fàcil

Anònim ha dit...

Sembla alguna substància viscosa alienígena però segur que acaba sent alguna cosa que podem trobar a casa nostra

jo rai! ha dit...

Sí que sembla gelatina però hi ha una cosa de ratlles verdes i blanques que em recorda una palla de refresc. Podria ser un granissat, per exemple de taronja?

Assumpta ha dit...

Jo diria que és algun refresc de taronja amb glaçons ;-))

McAbeu ha dit...

JO MATEIXA: No és gelatina, així que no deu ser tan fàcil. ;-D

PONS: Trobo que has fet molta via a descartar les substàncies alienígenes, tot i així és veritat que aquesta vegada es tractava d'alguna cosa més propera. ;-)

JO RAI!: Identifiques correctament la palla de refresc i gairebé també encertes el contingut total de la imatge però no és ben bé un granissat.

ASSUMPTA: No és de taronja (de fet, el que veiem és un te gelat) però si que es tracta d'un refresc amb glaçons. Així que el rètol vermell te l'emportes tu. Felicitats!! :-))

Assumpta ha dit...

Oeeeeeeeeee oeeeeeeeeee :-DDD

Publica un comentari a l'entrada