GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 3 de desembre del 2014

667.- Com vols que et matem?

667.- Uns segrestadors estan en una antiga masia abandonada al mig del bosc vigilant la seva víctima i esperant al cap de la banda que ha de portar notícies sobre el rescat. Estan nerviosos i avorrits, el cap tarda molt i no tenen res per entretenir-se. Sense telèfon mòbil perquè no hi ha cobertura, sense poder veure la televisió perquè no hi ha electricitat i sense ràdio perquè s'han quedat sense piles, l'espera es fa eterna. Per fi arriba el cap però porta males notícies, la família s'ha negat a pagar i la policia ja està sobre la seva pista, no poden fer res més que matar al segrestat i fugir. Aquella masia sembla un museu dels horrors perquè hi tenen una gran col·lecció d'armes i artefactes per matar, per això i en un últim acte de crueltat, fan que sigui la pobre víctima qui decideixi el seu final. El treuen de l'habitació i el deixen triar entre morir d'un parell de trets, ofegat a la banyera, decapitat a la guillotina, electrocutat a la cadira elèctrica, penjat a la forca o apunyalat per l'esquena. Què ha de triar la víctima i per què?

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Jo Rai! "

7 comentaris:

jo rai! ha dit...

Que l'electrocutin! (ni que sigui per veure com s'ho fan...)

Assumpta ha dit...

Nooooooooooooooooooooooooo!! Noooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!
Noooooooooooooooooooooo!!!

Jo el sabia!! ÉS MEU!!! :-(((

jo rai! ha dit...

Bé, doncs que trii electrocutar a l'Assumpta, però consti que em sabria greu ;)

Assumpta ha dit...

Hahahahahaha és igual, és igual :-DDDD

Anònim ha dit...

Deixar triar a la víctima es d'aficionats

Anònim ha dit...

Com que no crec que els segrestadors diguin: "oh, no tenim electricitat, t'haurem de deixar anar", la víctima hauria de demanar que li fotessin un tret a la templa. En el moment que s'acosti el segrestador, li fa una clau de judo (que li van ensenyar en unes classes de defensa personal) i li treu la pistola. Aprofitant el desconcert general, agafa el segrestador pel coll i el fa servir d'escut mentre dispara els altres i els mata a tots. Després se'n pot anar ben tranquil (és un dir) a buscar un telèfon per demanar ajuda.

Crec que el llibre ha de dir més o menys això.

McAbeu ha dit...

JO RAI!: Vistes les circumstàncies, és l'elecció més adequada. Encertes l'enigma. Felicitats!! :-))

ASSUMPTA: M'ha semblat que deies que no?. :-DD

JO RAI! (2): No queda clar si et sabria greu per l'Assumpta o perquè no hi ha electricitat. ;-D

ASSUMPTA (2): Que no hem quedat que era tot "teu"?. :-DDD

PONS: Cada vegada costa més trobar bons professionals. ^^

ROSELLES: Més o menys... De fet més menys que més, però un aplaudiment per la pel·lícula que has muntat. Molt bona! :-)

Publica un comentari a l'entrada