GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dissabte, 5 de maig del 2012

Una paraula per apadrinar (aPARAULA'm)


En Víctor Pàmies ens ha proposat un nou homenatge catosfèric. Aprofitant els actes de l'Any de la Paraula Viva que s'han fet per commemorar el centenari de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans, ens demana d'apadrinar una paraula i explicar per què l'hem triada.

Fa dies que rumio quina paraula triar però no m'acabo de decidir per una o altra (en aquestes coses sóc indecís de mena :-D) i per això se m'ha acudit demanar-vos ajuda.

Quina penseu que pot ser la paraula
que més s'escau al XAREL-10?

Dieu-hi la vostra als comentaris. Entre les paraules que em proposeu en triaré una, la més votada o la que més m'agradi a mi, per apadrinar-la el proper 9 de maig. Gràcies per avançat! :-))

PS: Si voleu participar apadrinant la vostra paraula preferida, apunteu-vos en aquest FORMULARI

20 comentaris:

Pons ha dit...

Jo proposo "Enigma"

Per cert, em sembla que algú s'ha carregat el formulari...

McAbeu ha dit...

PONS: L'enllaç al formulari ja torna a rutllar. Gràcies per l'avís i per la teva proposta.

Yáiza ha dit...

Jo també pensava en enigma, la veritat!!! Si no... enginy! Que és el que fa falta per encertar alguna cosa per aquí!

Sergi ha dit...

Està cantant, ja tens un tres de tres. Venia amb la idea al cap, i després de veure 3 comentaris tenia la certesa que algú ja hauria dit enigma, i no un sinó dos. I perquè l'altre ets tu!

Assumpta ha dit...

És que "enigma" és una paraula molt bonica... m'agrada :-))

Ara bé, perquè hi hagi més varietat (i així hagis de fer més números hehe) en proposaré dues més (són propostes, eh? no són vots):

- Neurona.
- Participació.

I "enginy" que ha dit la YÁIZA també m'agrada.

De fet, és molt difícil proposar una sola paraula que defineixi aquest blog... Crec que és el lloc on més entro de tota la catosfera, cada hora a clicar -si sóc a casa, clar- a veure si ha sortit el joc del dia! La participació és molt important en aquest blog, és clau... i les converses i bon rotllo que es genera... com ho dius tot això en una paraula?

Au doncs, mentre escrivia aquest rotllo m'he decidit, el meu vot és per

PARTICIPACIÓ.

:-)

Elfreelang ha dit...

N'hi hauria moltes ....enginy! proposo enginy!

jo rai! ha dit...

Home, havent-t'hi una paraula tan bonica com és xarel·lo... és clar que no defineix massa el bloc.
Jo goso proposar tarannà!
Perquè és aguda, m'agraden les agudes i cal ser agut per col·laborar-hi; perquè té una lletra 'geminada', m'agraden les lletres geminades i el nom del bloc en porta una; perquè trobo que es necessita tenir-ne molt i molt bo per a tirar endavant aquesta empresa i també, naturalment, per portar una mica la contrària...

montse ha dit...

Trio enginy.

Josep Lluís ha dit...

Hola!

Sóc l'Assumpta disfressada (és per no canviar-ho tot que és un pal amb les contrasenyes i tal) però li he preguntat a en JOSEP LLUÍS, sense dir-li cap de les paraules que hi havia ni explicar-li res... Només li he dit: "Si haguessis de definir el blog d'en McAbeu amb una sola paraula, quina triaries?... És per un joc que estan fent... Ja està, no li he dit més... Ha pensat uns segons, molt poquets i ha dit:

ENGINY

MAC, accepta el vot, que és veritat el que explico, eh? :-)

Assumpta ha dit...

Ai, m'he deixat de tancar les cometes després de "joc que estan fent"... però ja s'entén, oi? :-)

Garbí24 ha dit...

Jo també em quedo amb ENIGMA

rits ha dit...

Jo tb trio enginy!

Carme Rosanas ha dit...

Jo també em quedo amb ENIGMA.

Tot i que trobo que a través dels enigmes aquí es fa molta TERTÚLIA.

però voto ENIGMA.

Mireia ha dit...

Venia amb la idea clara de proposar "Enigma" però trobo molt més maca "l'enginy" que porposava la Yaiza

JJMiracle ha dit...

Penso que la paraula que defineix més bé el blog és, com ja han dit molts, "enigma". Per tant, un vot més :-)

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Xarel-10, McAbeu o Perellada... Jocs de paraules eninyosos i divertits que donen molt per explicar! :-)

Glo.Bos.blog ha dit...

ENGINY, que aquí en hi ha molt!

El porquet ha dit...

Jo ja tinc la paraula pensada per a publicar el 9 de maig... no serà gens difícil endevinar-la.

Per al teu blog jo proposaria ESMOLET.

I per què? Doncs perquè hi ha una expressió que diu que "és més llest que un esmolet", i per a poder resoldre els teus enigmes cal ser-ho!

Montse ha dit...

ENGINY


d'això... puc copiar-te el post per posar-lo al meu mar? (no esperaré resposta, company!) ;)

McAbeu ha dit...

Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda.
M'han agradat molt totes les paraules que heu dit, per això a l'hora de comptar els "vots" no he fet allò d'una persona, un vot sinó que les he tingut en compte totes.
Al final dues d'elles s'han destacat molt per sobre les altres, en una dura competència que ha acabat amb un resultat de 9 a 8.
No ha calgut doncs que jo desempatés i aquesta serà la paraula que apadrinarà el XAREL-10. Ara mateix començo a preparar el post de demà, dimecres dia 9.
Gràcies altra vegada!

Publica un comentari a l'entrada