GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 16 de gener del 2009

074.- L'atracament al banc

074.- Un inspector de policia és a casa d'un director de banc que acaba de ser víctima d'un atracament amb segrest i escolta el relat dels fets: “Els lladres m'esperaven a la porta del banc, ja que jo soc sempre el primer a arribar, van entrar amb mi i em van fer posar els diners de la caixa dins d'una maleta que ells portaven, després em van obligar a pujar amb ells al meu cotxe i conduir fins casa meva on també volien robar, dins del cotxe van canviar el bitllets de la maleta a unes bosses d'esport i seguidament van llençar la maleta per la finestra del cotxe, per sort un parell de carrers més endavant vaig haver d'aturar-me en un semàfor vermell i vaig aprofitar per sortir del cotxe i fugir. Gràcies a Déu els atracadors van decidir no perseguir-me i vaig poder arribar aquí a casa des d'on vaig avisar-los a vostès”. Sembla un cas clar, va dir l'inspector, si no li importa ara m'hauria d'acompanyar fins al banc pel mateix camí que va seguir amb els atracadors per veure si trobem algun indici que ajudi a resoldre el cas. Els dos homes pugen al cotxe, el policia condueix seguint les instruccions del banquer: “Agafi aquest carrer... Per aquí es on van llençar la maleta... Miri, allí està. Sota aquells matolls, la veu?”. El policia para el cotxe i recull la maleta amb cura de no eliminar cap de les possibles empremtes,i continuen el camí cap al banc. Uns minuts després arriben a una cruïlla amb un semàfor: “I aquí es on vaig poder escapar, segur que els lladres van fugir amb el meu cotxe. I per aquell carrer de la dreta arribarem fins el banc, si vol continuar inspector...”. No cal, va contestar l'inspector, queda vostè detingut per robatori. Perquè l'inspector actua així?


TROBAREU LA SOLUCIO ALS COMENTARIS, FELICITATS A ” Ismael “

3 comentaris:

Joan ha dit...

Perquè la maleta és del director del banc. Hi ha una etiqueta amb les seves dades per si es perd.

macabeu ha dit...

JOAN: La maleta no porta cap tipus d'etiqueta o marca que serveixi per identificar-ne els propietaris.

Ismael ha dit...

Perquè si fan el camí al inrevés primer haurien de trobar el semafor on es va escapar i després el lloc on tiren la maleta.

Publica un comentari a l'entrada