GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dimecres, 28 de gener del 2009

Els meus enigmes a Los Simpson



Aquest migdia per Antena 3 han emés el capítol dels Simpsons titulat: "Lisa, la Simpson", que jo no recordava encara que els han repetit tots centenars de vegades, i en aquest episodi la filla de Homer troba un enigma en una capsa de cereals que és exactament el que durant aquest mes us he estat proposant a la PORTADA ( i que de moment ningú m'ha resolt, eh?).

Si heu vist l'episodi ja sabeu la solució i si no l'heu vist podeu probar de trobar-la que no és tant difícil. Si ho encerten a la primera en Bart, en Milhouse, en Nelson i, fins i tot, en Ralph; vosaltres no podeu ser menys, no?.

PS: Ha sigut una bona sorpresa comprobar que Matt Groening és un bon seguidor dels meus enigmes i que treu idees d'aquest modest blog, això m'anima a continuar. Ja sé que em direu que segurament això no és veritat, més que res perque el capítol en questió va ser fet l'any 1998 (10 anys abans que jo obris el blog)... però no hauriem de fixar-nos en petits detalls sense importància.

No us sembla? :)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada