GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

dilluns, 18 de setembre del 2023

Relats Conjunts (setembre - 2023)


Des del blog RELATS CONJUNTS ens proposen escriure un relat inspirat pel quadre "Nit de setembre [September night]" (Harry Stooshinoff – 2021).



A L'EXPOSICIÓ

«Sens dubte, aquest quadre titulat "Nit de setembre" és la joia d’aquesta exposició d’art abstracte. L’artista ha sabut plasmar l’eclèctica paleta de colors d’aquest mes a mig camí entre l’estiu i la tardor quan sobre el fons negre d’un cel nocturn fa esclatar el groc del sol, el blau d’un toll i el lila d’un núvol tempestuós. Tota una cosmogonia que ens emociona.» (Un expert)

«Això t’ho dibuixa millor el meu nebot de quatre anys. Per cert, ara que m’hi fixo. Vols dir que no està cap per avall aquesta pintura? M’hi jugo un pèsol que l’han penjada al revés.» (Un visitant)

«Discrepo del meu distingit col·lega que ha parlat primer. En aquest quadre, el pintor no ens mostra la cosmogonia del mes de setembre sinó la seva gastronomia. El fons negre representa la paella on s’està fent un ou ferrat acompanyat d’unes rodanxes de patata vitelotte amb el seu característic color blavós.» (Un expert amb gana)

«Aquesta exposició és impressionant. M'ha deixat amb la boca tan oberta que fins i tot se m'ha assecat la gola. Em sembla que aniré a prendre una copa al bar de la cantonada.» (Un visitant amb set)

«Això és art en estat pur. No puc dir res més.» (Un expert sense paraules)

«A mi és que la pintura moderna no em fa ni fred ni calor. Si he entrat a la galeria és perquè s’ha posat a ploure de sobte, però de seguida que escampi marxaré que m’esperen.» (Un visitant sense paraigües)

«Molta gent, però ni cinc al calaix. Començo a pensar que la majoria només venen pel pica-pica.» (El galerista)


8 comentaris:

Pons ha dit...

L'important del quadre és que generi opinió, i sens dubte aquest en genera, feina aconseguida.

McAbeu ha dit...

PONS: I opinions ben diverses en aquest cas. :-DD

sa lluna ha dit...

A mi m'has deixat com l'expert sense paraules.
Ha, ha, ha... molt bo!.

Aferradetes, Mac.

McAbeu ha dit...

SA LLUNA: Motes gràcies!! Abraçades.

Carme Rosanas ha dit...

Ha, ha, ha... he rigut i m'ha agradat molt aquesta diversitat d'opinions... cadascú ho veu a la seva manera i ho has sabut reflectir molt bé.
Abraçades Mc!

McAbeu ha dit...

CARME: Opinions complementàries i, alhora, ben diferents. Aquí tothom va la seva, efectivament. :-DD
Moltes gràcies!! Una altra abraçada per a tu. 

artur ha dit...

Per gustos, els colors ! (i mai millor dit ) .... l'art modern té aquestes coses ...que cada un hi veu allò què i vol veure :)
M'agrada aquesta galeria !, al menys està molt transitada...
Salut i felicitats ;)

McAbeu ha dit...

ARTUR: És això mateix, tothom hi veu allò que hi vol veure. No hi puc estar més d'acord, tant en el tema de l'art modern com en molts altres de la nostra societat. ;-)

Molt transitada sí que ho està, però ja has vist que pel galerista no és cap consol això. :-DD

Salut i Moltes gràcies!

Publica un comentari a l'entrada