GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 1 de desembre del 2017

Encreuat Temàtic 020


QUINES PARAULES FALTEN?


Com veieu es tracta d'un encreuat sense definicions...

Però, per sort, sabem que totes les paraules que conté responen a un mateix tema que ve donat pel títol del propi encreuat.

La vostra feina és, doncs, trobar aquestes paraules i deixar-les als comentaris d'aquest post indicant el seu lloc correcte al tauler segons el número que correspon a cadascuna d'elles.

Serà qüestió de posar-s'hi, no?.
;-)

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme Rosanas i Jo rai! "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

9 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

1.- President Jordi Pujol
2.- President José Montilla
3.- President LLuís Companys

jo rai! ha dit...

4.- President Carles Puigdemont
8.- President Josep Tarradellas
6.- President Josep Irla

Carme Rosanas ha dit...

5.- President Francesc Macià
7.- President Pasqual Maragall

jo rai! ha dit...

i no se m'acut cap president de tres lletres!

McAbeu ha dit...

Bona feina, CARME i JO RAI!, gairebé deixeu l'encreuat enllestit. Com bé diu al seu últim comentari en JO RAI! (per cert, que jo no el feia tan cupaire en això de deixar presidents "al costat" ;-DD) només en queda un. Ànims! :-)

Carme Rosanas ha dit...

Li tocava a jo rai però he "tornat" primer que ell... apa!

9.-President Artur Mas

jo rai! ha dit...

Vols creure que en Mas m'ha passat tota l'estona per alt????????

Estic fatal...

jo rai! ha dit...

Potser que em faci mirar això del cupaire, oi?

McAbeu ha dit...

CARME: Excel·lent, encreuat acabat a la perfecció. Felicitats!! :-))

JO RAI! (1): Ja es veu que allò del "pas al costat", tu t'ho vas prendre al peu de la lletra. :-DD

JO RAI! (2): Tu mateix en això de fer-t'ho mirar o no, jo trobo que totes les opcions polítiques són ben respectables. ;-)

Publica un comentari a l'entrada