GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 19 de juliol del 2013

Qui sóc? - 021


QUI SÓC?

Quan fa temps que no veiem una persona, i volem ser amables, sempre li diem: Ostres, si no has canviat gens!. Generalment es tracta d'una mentida pietosa, el pas del temps sol ser implacable i, en més o menys mesura, els anys fan irremeiablement la seva feina sobre el nostre aspecte.


Espero que, en el cas del personatge d'avui, aquesta feina del pas del temps no hagi estat feta molt a consciència i que això us impedeixi descobrir qui és. De totes maneres, si això passés sempre em podeu demanar alguna pista, no? ;-D


Editat el 20.07.13
PISTA: Va néixer l'any 1948 i la seva professió no és la política.

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A " Carme "
TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

13 comentaris:

Lluna ha dit...

Quan he vist la foto he pensat, a aquest xic jo el conec, però ara mateix no sabria pas dir-te qui és...!!!

Catxis l'alemany que m'amaga les pastilles!!!

Bon divendres i millor cap de setmana Mc!!!

Assumpta ha dit...

Si homeeee... aquell que actua sempre per tírria contra en MAS... com es diu... el de la bici... ostres... com es diu... el d'Iniciativa!... No em surt el nom...

Assumpta ha dit...

Ah, sí!!... JOAN HERRERA!

De petit era més maco, ja ho veig hehe

Assumpta ha dit...

Mireu-lo que és maco ell, quina cara de bon nen quan no se l'emporta la ràbia :-P

Clar que, n'Herrera va néixer l'any 71 i m'estranya molt la foto en b/n...

Tinc una altre opció... d'un que també vol que en MAS agafi un atac de fetge... vaig a fer alguna comprovació...

Assumpta ha dit...

Podria ser?... Podria ser aquest home?

Per cert, que el tio era guapo de jove! Qui ho havia de dir... tan guapo i tan punyetero!!

Carme Rosanas ha dit...

Jo em penso que també el conec., però ara no me'n recordo... una cara coneguda sí que és, sí...

Jo no l'acabo de saber veure en cap de les dues opcions de l'Assumpta.

Jesús M. Tibau ha dit...

desisteixo, només espero que ell recordi encara el xiquet que va ser

jo rai! ha dit...

I a mi que em recorda l'expresident Montilla!

McAbeu ha dit...

Acabo d'editar el post per afegir-hi una pista. A veure si us ajuda perquè, malgrat que alguns dieu que us sona la cara d'aquest nen de vuit anys, de moment aneu ben desencaminats. ;-)

Els que sí us atreviu a dir algun nom (ASSUMPTA i JO RAI!) tireu pel món de la política i ja dic a la pista que no és aquesta la seva professió però he de dir, que llegint la biografia del nostre personatge amagat trobem un punt de contacte (més o menys llunyà) amb aquell senyor que ha estat la segona opció de l'ASSUMPTA (que reconec que he hagut de buscar perquè no hauria encertat mai qui és només mirant aquella foto amb barba :-DD)

Carme Rosanas ha dit...

No serà pas en Pau Riba?

Assumpta ha dit...

Hahahaha siiiiii CARMEEE!! Segur que és en PAU RIBA! ;-))

"nét del diputat i fundador d'Unió Democràtica de Catalunya Pau Romeva per via materna" :-DD

Vaig posar aquella foto d'en DURAN perquè, essent un joc d'endevinar, em va semblar que estaria bé fer-vos investigar una mica ;-))

McAbeu ha dit...

CARME: Molt bé, el noiet de la foto és el cantant Pau Riba. Felicitats!! :-))

ASSUMPTA: Vas fer ben fet, fer-nos investigar sempre va bé. I, com t'he dit abans, sort de Mr. Google perquè ha canviat molt aquest home!! :-DDD

jo rai! ha dit...

Si a aquest algú li diu això de "estàs igual" que no s'estrany si és agredit!
Sic transit...

Publica un comentari a l'entrada