GRÀCIES!!

BOTIGA ONLINE
elmagatzem.blogspot.com
LLibres d'ocasió a 1, 3, 6, 9 i 12 €

divendres, 14 de juny del 2013

Anagrama Lletraferit 032


QUIN LLIBRE ÉS?

No negaré que els llibres digitals tenen alguns avantatges respecte als de paper però també presenten inconvenients. Estic segur que en un llibre tradicional no m'hauria passat mai el que m'ha passat en aquest e-book on, encara no sé quin botó he premut, però les lletres que formen el títol i el nom de l'autor s'han barrejat completament.
Podeu ajudar-me a desxifrar aquests anagrames per tornar a trobar els títols i els autors originals?

Com a pista us diré que el llibre en paper que estem buscant forma part del catàleg de llibres d'ocasió de la BOTIGA ONLINE EL MAGATZEM (http://elmagatzem.netne.net/). Així que si hi aneu a fer una ullada ho tindreu més fàcil i, fins i tot, potser hi podreu trobar algun producte que us resulti interessant.

BOTIGA ONLINE
(http://elmagatzem.netne.net/)
LLIBRES D'OCASIÓ,
ARTICLES DE PAPERERIA,
ACCESSORIS DE TELEFONIA,
PRODUCTES DE GEOCATXING
I MOLTES ALTRES COSES.
Llibres d'ocasió a partir d'1 €!!


TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS.
FELICITATS A " Carme, Lluna, Jo Rai!, Assumpta i Zel "

TAMBÉ PODEU VEURE LA RESPOSTA CORRECTA SI PREMEU AQUÍ

43 comentaris:

Lluna ha dit...

Bon dia Mc!!!

Ja l'he trobat. Us deixo provar...

Carme Rosanas ha dit...

Bon dia!

He de dir que jo també la tinc i també que no l'hagués trobada mai sens e l'ajuda de la teva Botiga on-line...

Però ha valgut la pena l'aventura, perquè ara mateix, ara mateix et vaig a fer un encàrrec...

I tampoc ho dic a veure si aconsegueixo que també t'encarreguin més llibres.

Apa!!!

Lluna ha dit...

Per descomptat, jo sempre els busco allà, veure'ls de bones a primeres no crec que em passi...

Assumpta ha dit...

Jo he provat però no em surt... Vaig a seguir investigant :-))

I he de dir que jo fa temps vaig fer un encàrrec a la botiga on line i que el llibre (sobre Van Gogh) era nou de trinca, maquíssim :-)))

Assumpta ha dit...

¡¡Ara sí que la tinc!!

Donaré una pista però tampoc ho diré hehe... així més gent entrarà a la botigueta!!

És una escriptora que imagino que no deu estar mai trista ;-))))

Lluna ha dit...

Hahahaha Bona aquesta Assumpta!!!

Bona tarda noietes!!

zel ha dit...

Ja la tinc!

Assumpta ha dit...

Hehehe hola LLUNA! ;-))

Doncs posa una pista, ZEL!! :-DDD

McAbeu ha dit...

A veure si al final, l'haurem de deixar com no solucionat. ;-DDD

PS: Moltes gràcies per la comanda CARME. Encara que no me n'encarrego jo directament de la botiga, si que em toca de ben a prop i m'ha fet molt feliç rebre-la. :-)

Assumpta ha dit...

Com que NO SOLUCIONAT? El que has de fer és posar com a encertants tots els que ja la sabem però encara no la diem... fins que s'arribi a l'evidència total ;-)))

Carme Rosanas ha dit...

Doncs jo he de dir que això dels anagrames, a vegades sí que els veig sense buscar informació. Si conec l'autor, me'ls miro me'ls miro i com una mena d'intuïció em ve de cop i volta.

He dissimulat una pista en el meu text, també! :DDD

De res Mc. Ha estat un plaer... com que no hi ha pressa de cap mena, ja faré l'ingrés dilluns o dimarts, de seguida que pugui.

Assumpta ha dit...

Siiiiii ;-))

LA CARME HA POSAT UNA BONA PISTA, JO TAMBÉ, LA LLUNA ESTÀ CLAR QUE SAP QUIN LLIBRE ÉS PERQUÈ A RECONEGUT LA MEVA PISTA...

ZEEEEEEEEEEEEEL DIGUES ALGUNA COSAAA!!!

jo rai! ha dit...

Deu ser una bona alegria quan, com a la Carme, li ve la inspiració de cop i volta!
Sento autèntica gelosia.

Quina llàstima que aquest enigma no sembla que hagi de tenir solucio...

:D

Assumpta ha dit...

Ostres, he posat "a reconegut"... m'he menjat la "H· i m'he quedat tan tranquil·la... Aquest Blogger, fa fer unes coses :-P

Ja tens raó, ja JO RAI!... Un enigma tan maco i... :-DD

Assumpta ha dit...

Però si teniu "L'ombra de l'Atzavara" a la botiga!!!! per 6 Eurus!!

Me'l reserves? :-)))

Aquest l'hem de llegir, eh?

McAbeu ha dit...

Sort que els meus enigmes no tenen data de caducitat. ;-DD

PS: Moltes gràcies a tu també, ASSUMPTA. T'envio un mail i en parlem. :-))

Elfreelang ha dit...

serà la calor però no hi caic....

Assumpta ha dit...

Iupiiiiiiiiiiiiiii ;-)))

Carme Rosanas ha dit...

Com que ningú diu el resultat... podríem dir-lo en col·laboració de tots els encertants... què us sembla? :DDDDDDDDD

Títol del llibre: DE .....

Lluna ha dit...

Hahaha Bona Carme

COP ...

Va Assumpta, zel, jo rai i Elfreelang, una miqueta cad'un.

;)))

jo rai! ha dit...

col·laboro!

I...

Carme Rosanas ha dit...

He, he, he... gràcies lluna, gràcies, jo rai... a veure si algú més s'hi apunta!!!

:DDDD

Assumpta ha dit...

... jo m'apunto!! ;-))

"VOL"

Carme Rosanas ha dit...

Mitja paraulaaaaaaaa, Assumpta?

Assumpta ha dit...

Ai, creia que anava per síl·labes... doncs

VOLTA!!! ;-)))

zel ha dit...

Conye, sort que les pistes són clares, i mira que us ho diem amb alegria! He dit, amb alegria!

Carme!!!!!!!

zel ha dit...

CAME, QUÈ JA HO TENS?

VAAAAAAA QUE ES TÀ PER SUCAR-HI PA DE FÀCIL!

Assumpta ha dit...

Hahahaha ZEL!! Si la CARME ja ho sap!! :-DDD

El que vol és que ho diguem entre tots i així aconseguir un premi "compartit" ;-))))

Va doncs... ja tenim el títol... Ara estem buscant l'autora.

La ZEL parla de l'Alegria... :-DD

jo rai! ha dit...

Va que això s'està estancant...

El nom de l'autor@ comença igual que la típica cervesa anglesa dels encreuats i a més té cognom de calendari antic!

(m'estic plantejant posar una sucursal d'aquesta pàgina d'enigmes...)

McAbeu ha dit...

Va, que serà el rètol vermell compartit més llarg del XAREL-10. Només falta aquest "cognom de calendari antic" que diu en JO RAI!. :-))

Per cert, JO RAI! jo no em vull perdre la inauguració de la sucursal aquesta. No t'oblidis d'avisar, eh! ;-)

Assumpta ha dit...

Vaaaaaaaaaaaaa, algú que digui el cognom!! :-DDD

jo rai! ha dit...

Penso que hauria de donar el cognom el mateix McAbeu i així quedaria un rètol vermell completissim.

He dit!

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA i JO RAI!: No patiu que a la llarga sortirà, però no seré jo qui ho digui. Encara que t'agraeixo la idea, Jo Rai!, jo no puc sortir en un retol vermell. El LLIBRE no em deixa. :-DD

Assumpta ha dit...

Hehehehe doncs no sé qui ho acabarà perquè és com si ningú s'atrevís a dir la paraula final... :-DD

McAbeu ha dit...

ASSUMPTA: És com l'últim tall de la safata que ningú gosa agafar-lo. No em pensava que hi hagués gent tan vergonyosa per aquí. ;-DDD

Assumpta ha dit...

Clar, és que si el diem alguns dels que ja hem dit algun altre tros, és com escurçar la llista del rètol...

Ningú s'anima? ZEL, LLUNETA, XEXU, ELFRI, JORDI, PONS...

Lluna ha dit...

Jo sóc tímida, perô vergonyosa no, així que com que en part vaig començar jo ho acabo...
DE COP I VOLTA de Alegria Julià.

Apa!!!!

Assumpta ha dit...

MOLT BÉ!!! :-)))

Tens tota la raó, xiqueta, al cap i a la fi tu vas ser qui ho va veure primer!! ;-)))

Carme Rosanas ha dit...

MOLT BÉ, LLUNA!!!

Et tocava a tu, està clar!

jo rai! ha dit...

Visc a la Lluna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

McAbeu ha dit...

Doncs molt bé, per fi hem enllestit la feina i s'ha acabat descobrint que, com LLUNA diu al seu últim comentari, el llibre amagat és "De cop i volta" (Alegria Julià).
Així que, perquè vosaltres ho heu volgut i sense que serveixi de precedent (que aquestes coses perden la gràcia quan es repeteixen ;-D), el rètol vermell queda repartit de la següent manera:
DE (Carme)
COP (Lluna)
I (Jo Rai!)
VOLTA (Assumpta)
ALEGRIA (Zel)
JULIÀ (Lluna)
Felicitats a tots!! :-))

Lluna ha dit...

Hahaha Bon dia Mc!!! No ho farem més!!! B-)

Assumpta ha dit...

Queda xulíssim!!... Però tens raó, una vegada, per jugar, està molt bé... Ara ja ens portarem com a bons nens i nenes :-DDD

Publica un comentari a l'entrada